четвртак, 28. јул 2011.

28.Juli 2011. :-))


Danas je moj rodjendan.....jutros tacno u 7:59am Sunce je bilo na natalnoj poziciji 4* 51' Lava....Dakle Sunce se vratilo na poziciju kada sam rodjena....Dan za novi pocetak..., onako kako se danas budem osecala bice mi cela godina :-))).....
Ovaj dan ce pokazati kakava ce mi biti ova rodjendanska godina :-)) 

Mesec u Raku ce mi danas biti naklonjen....u vidu sekstila sa Plutonom i Uranom  iz kuce prijatelja, i trigonom sa Neptunom iz moje 1. kuce..., a kasnije popodne i trigon sa Jupiterom...sve ukazuje na dobro raspolozenje :-))) Takve aspekte danasnji Mesec pravi sa mojim natalnim planetama (prakticni primer).....
Inace Mesec danas i nije najbolje aspektovan....kvadrat sa Uranom donosi nervozu, nemir, iznenadne neprijatne dogadjaje, opozicija sa Plutonom jaka uzbudjenja, a mnogo kasnije veceras tu ce biti i kvadrat sa Saturnom mozda neka tuga....Ja se iskreno nadam da ce aspekti koje Mesec pravi sa mojim planetama meni ipak ulepsati ovaj dan...

Zanimljiv dan je pred nama :-)) Cak dve planete menjaju svoj znak, Venera ce u 4:59pm uci u znak ljubavi - Lava, a Merkur ce u 7:59pm uci u znak Device !!! Ali kako ce uskoro biti retrogradan vratice se on ponovo u znak Lava :-)) Ta promena obicno donosi i nama neku promenu....zavisno od kuce i aspekata koje pravi sa nasim planetama....Danas je ovo tkz. primer iz prakse pa: I Venera u 10. kuci i Merkur u 11. kuci sto se mene tice trebalo bi da donesu lepe promene....obe planete su lepo aspektovane...Venera mi prelazi preko natalnog Sunca i Merkura, a Merkur preko Urana i sekstil sa Mesecom...Ovde je izvesno da ce se dogadjati nesto lepo....
Sve ide u prilog (sem danasnjih asp. Meseca) da ce ovo sto se mene tice biti lep i zanimljiv dan...Ja sada idem ...a mi se "vidimo" uskoro sa pricom o Veneri u Lavu i Merkuru u Devici....


"Bio je to moj rodjendan
jos se svega sjecam"








Нема коментара:

Постави коментар