среда, 10. август 2011.

SMILE...:-)))

Osmeh ne kosta nista a mnogo vredi :-))
U astrologiji smeh, osmeh je predstavljen Venerom. Sto ima smisla...Sve ono sto inace predstavlja Venera vec izaziva osmeh na licu...lepota, ljubav, estetika, umetnost, ljupkost, dobrota, finoca, neznost, partnerstvo, i novac...sto da ne nekom ce i taj preko potreban zivotni elemenat izazvati osmeh na licu...Naravno ovo sve uglavnom kada su aspekti dobri...

Tranzitna Venera ima vec nekoliko dana dobar aspekt sa Suncem (konjukcija) i predispozicije za smeh su tu...I potencijal. Kako se boriti sa zivotnim teskocama? Dobicete razne odgovore...ali osmeh i smeh su uglavnom jedan od proverenih recepata...:-))) Venera je u Lavu na 15* (stepen komunikacije), a Sunce je u Lavu na 17* (stepen emocija)...komunicirajte emocijama, komunicirajte osmehom (Venera)...iskreno i glasno i toplo (Lav)...

Venera je u vatrenom znaku Lava...i osmeh je ovde iskren i topao kao Sunce koje je vladaoc Lava. Osmeh se ovde pokazuje direktno i sa odusevljenjem...Ima ga ova Venera za svakog...Koketira ova Venera ovde sirokim osmehom i jos glasnijim smehom...Zvuk ovog smeha je kao najlepsa muzika...I svi imate negde u svojim horoskopima ovu konjukciju...podelite je sa nekim to ne trazi puno napora a dobicete mnogo :-))


Sta ima lepse od decijeg smeha...A Venera u Lavu je bas to deciji (Lav) smeh...od srca (Lav)...Kada sam tuzna ja otvorim davno poslat mail gde mi je brat poslao video sa decijim smehom....vec u drugoj sekundi i ja se smejem...slatko i glasno...Vi samo pogledajte sliku gore...i osmeh je tu...sigurna sam. :-))

Zasto bas danas ova prica o osmehu i smehu? Nista u zivotu nije slucajno....ama bas nista. Jedan susret, dva telefonska razgovora...tuzne situacije, drage osobe...bez osmeha na licu...i glasu. Prica i pomaze i ne........osmehom bar moze da se pokusa....Ja ne znam da li uspeva, ali zelja je jaka...stalo mi je da vidim osmehe na meni dragim licima...Sunce je vladaoc mog znaka (Lav), vladaoc je i kuce prijatelja....potpomognuto Venerom ono zeli da vidi prijatelje nasmejane...A osmeh zaista ne kosta nista...a puno vredi. 

Ne znam koliko je vas koji citate ove redove trenutno tuzno ili imate neki problem...i za vas su ovi redovi... za svakog od vas je po jedan osmeh :-))) a na vama je da ga sirite dalje....Ja sam bacila kamencic u vodu....neka se krugovi sire....Nasmesite se :-))) i saljite dalje....:-)))





1 коментар:

  1. On je dosao da vidimo i dozivimo koliko smo u Njegovim ocima predivni,ziveci po volji Gospodnjoj.Gospodu slava!Gospod neka je blagoslovi i neka je cuva.Amin.

    ОдговориИзбриши