уторак, 11. октобар 2011.

Pun Mesec u Ovnu (12.Oktobra)

Pun Mesec ce se desavati u 4:05am 12.Oktobra...u Ovnu na 18* ...Astroloski to je opozicija Meseca u Ovnu na 18* i Sunca u Vagi na 18*, sto ce najpre doneti promenu raspolozenja...kako kome!!! Ovde se sve desava na osi - opoziciji izmedju Ovna koji predstavlja "JA" i Vage koja predstavlja "DRUGE", gde Ovan tezi samopotvrdjivanju a Vaga kompromisima!!! Ovde su u suprotnosti nase licne zelje, potrebe i teznje i potrebe onih nasuprot nas potrebe drugih u nasim zivotima...ovo bi mogao da bude konflikt izmedju "ja i vi" ...JA nasupret VAS drugih.
Mesec u Ovnu je zeljan brze akcije koja donosi trenutne rezultate, a sve je nekako licno usmereno na osobu, a sve je ispunjeno ogromnom energijom koju je tesko kanalisati i kada smo vec kod toga najbolje je takvu energiju usmeriti na FIZICKU AKTIVNOST!!! Sa ovom energijom Ovna puni smo entuzijazma, zeljom da pocnemo nesto novo i sveze, da uradimo nesto spontano...Sa druge strane tu je Sunce u Vagi, sa svojom zeljom da sve uravnotezi, onako diplomatski, graciozno uz kompromise i balansiranje!!! Ove dve energije su ipak tako suprotne da svaka "vuce" na svoju stranu...i Pun Mesec je bas to....potreba da se uravnoteze obe strane ove ose ove opozicije!!! Da uspostavimo ravnotezu izmedju LICNIH POTREBA (Mesec u Ovnu) i POTREBA DRUGIH (Sunce u Vagi). Pun Mesec OBASJAVA ovaj konflikt izmedju "JA" i "VI"... 
Ovo osvetljenje je i simbolicno ali i stvarno ako je nebo vedro...

Ovaj Pun Mesec se javlja neposredno pred konjukciju Sunca i Saturna u Vagi na 20* koja ce se dogoditi 13.Oktobra!!! koja ce nas uvesti u osecanje ogranicenosti, teskoca, skromnosti i rezervisanosti, a poneko ce osetiti i pesimizam...Izbegavajte zapocinjanje novih projekata posebno onih finansijskih i materijalnih...malo reda i odgovornosti bice potrebno u nasim zivotima tih dana!!!

Inace ovaj Pun Mesec najvise ce uticati na Ovnove, Vage, Rakove i Jarceve...

I ne zaboravite bas u to vreme Venera u strastvenoj Skorpiji pravice sekstil sa Plutonom iz Jarca, sto ce u nase zivote doneti jaku energiju i na emotivnom i na fizickom nivou...jaka privlacnost, jake zelje, jake strasti...i sta reci....? Sa jedne strane Pun Mesec i konflikt, sa druge strane Sunce i Saturn i ozbiljnost i opet sa druge strane jaka energija...dobro bi bilo da se pronadje ravnoteza u svemu tome!!! nije tesko ako se pokusa!!! Posebno ce biti tesko sve ovo uskladiti jer vec narednog dana "stize" i jaka opozicija Venere i Jupitera koja u nase zivote donosi jos jednu krajnost i jos jednu potrebu za preterivanjima, preuvelicavanjima, sto u nase zivote moze uneti i malo drame...Mnogi ce od nas pozeleti da se izvuku iz rutine i vrlo je moguce da osete onu potrebu takozvanu "VISE OD ZIVOTA"...

Da je lako nije lako...ali ko je rekao da je zivot lak...
Ne zaboravite:  

"Zivot se ne meri brojem udisaja koje napravimo za vreme Zivota vec brojem trenutaka koji nas ostavljaju bez daha".


MOJ JE ZIVOT MOJA PESMA


"Slavim ljubav, pevam sreci
Moj problem nije, od mene veci
Jer sam hrabra, jer sam svesna
Da moj je zivot, moja pesma"



"Pokazi mi, da se dobrim vraca kad se daje
S’ tobom mi, i minuta puno duze traje
Ne pristajem, ni da pomislim da nade nema"








Нема коментара:

Постави коментар