субота, 31. март 2012.

Venera i muzika...


Love Love Love - James Blunt

Na nebu (nekoliko dana) je Venera u Biku u sekstilu sa RMerkurom iz romanticnih i neznih Riba...Senzualna Venera i romantican i pesnicki nadahnut Merkur u lepom aspektu...Venera i Merkur u ovom aspektu donose muziku, pesmu, ritam...donose i razmisljanje o ljubavi..., drustvenost, ljubav prema umetnosti pa i prema muzici....ljubav kroz muziku :-))



Ljubav i pesma - Venera (umetnost-muzika-pesma-pevati....) u Biku (pevanje-pesma...), u tranzitu...osecanja izrazena kroz pesmu (neku vama blisku)...ili pesma oslikava osecanja - posebno ako ova tranzitna Venera budi neku osetljivu tacku iz natalnog horoskopa....recimo imate neki kvadarat (Venere) sa nekom od planeta iz natalnog...pesma je onda mozda nesto tuznija i setnija, ili mozda bas imate neki trigon...pesma bi mogla da bude vesela i podsticajna...u oba slucaja aspekt Venera/Merkur kroz pesmu popravlja raspolozenje...

Mozda i vi slusate neku muziku dok citate ovaj tekst? Koju? To bar sto se astrologije tice uglavnom zavisi vaseg znaka ili podznaka, ali i od polozaja vase Venere i vaseg Meseca. 

Ja sam Lav i ja vise volim da igram uz muziku i tako oslobodim energiju koju imam nego da sedim i slusam muziku...Mada moj Lav voli balade i popularnu muziku...Podznak sam Vaga, a Vage mnogo vole muziku...i uglavnom romanticnu...Venera mi je u Devici u 11. kuci i muziku uglavnom volim u drustvu...volim koncerte ali ni splavovi mi nisu strani:-)), diskoteke bar u mladosti su bile moj omiljeni izbor...
Jos jedan primer: Blizanci vole muziku koja je moderna...uvek su dobro obavesteni (vladaoc Merkur) o svim novim stvarima u muzici..., a ako jos dodam da su Blizanci radoznali, svestrani takva je i muzika koju vole...i oni ce vam rado preneti svoje znanje o muzici, obavestice vas o novim trendovima u muzici, na jedan zabavan nacin, jer oni imaju dara da vas animiraju, zabave...da igraju i pevaju sa vama...i jednom recju...sve sto vole mladi vole i Blizanci :-)))

Poznajem i druzim se sa nekim umetnicima muzicarima...i svi su ovih dana aktivni...na najrazlicitije nacine...spremaju (zavrsavaju) albume ili CDove, snimaju spotove, pripremaju se za odnose sa javnoscu..., neki se spremaju za koncerte...

Muzika moze i da leci...i nije cudo sto sam ovo povezala, Mars je u Devici kako znate vec duze vreme...i vrlo je nezgodan bar ja imam takva iskustva i licna i radeci mnoge horoskope ovih dana...I kada je vec tako, svaki lek je dobrodosao...posebno ovakav - muzicki :-)) kao i svaki dobar aspekt Venere...



Love Love Love - James Blunt

And so I say I don't love you,though it kills meIt's a lie that sets you free.

Love, love, loveI can't take your






Нема коментара:

Постави коментар