среда, 11. април 2012.

Na danasnji dan.....

11.Aprila 1953. rodjen je Dzoni Stulic. 
Nema pouzdanog vremena rodjenja tako da ostajemo uskraceni za horoskop ovog velikog umetnika. Ipak morala sam da ga bar spomenem...njega i njegove pesme. 

Ono sto se pouzdano zna je:  da je Ovan, da mu je Mesec u Ribama (talenat za muziku, romantika, povucenost....) Merkur u Ribama, Venera u Ovnu konjukcija sa Suncem (sto mu je donelo veliku popularnost i sklonost ka umetnosti, hipersenzualnost, sjaj, umetnicki uspah...), da Venera ima egzaktnu opoziciju sa Saturnom i opoziciju sa Neptunom, trigon sa Plutonom....Mars i Jupiter u Biku....u konjukciji, ima i Saturn konjukcija Neptun u Vagi....
Sunce opozicija Saturn (ogranicenja i teskoce, pesimizam..., ogranicava uspeh, pad, filozofski odnos prema vlastitom stradanju....), kvadrat sa Uranom (sukob sa autoritetima, iznenadne prepreke, tvrdoglavi bundzija, cudne ideje, javlja se kod genijalnih ljudi...), Sunce opozicija Neptun (razocarenja, obmane, zrtva varalica, ...). 
Merkur sekstil Jupiter (bogatstvo misli, velika inteligencija, ....). 
Venera opozicija Saturn (nezadovoljstvo, izolacija, odricanje od zivotnih radosti...), Venera opozicija Neptun (nesigurnost, teznja ka neobicnim i cudnim stvarima, razvijen osecaj za muziku, poeziju, umetnost, nespokoj, neprakticnost, okrenut sebi i jakim unutrasnjim dozivljajima, sklonost ka mistici, ideali...), Venera trigon Pluton (poseban umetnicki talenat, jaka osecanja....). 
Mars konjukcija Jupiter (kreativnost, uspeh...), Mars sekstil Uran (jaka kreativnost, iznenadjenja, zelja za slobodom, jak magnetizam i originalnost....), Mars kvadrat Pluton (povredjivanje...). 
Jupiter kvadrat Pluton (materijalni gubitak...). 
Saturn konjukcija Neptun (mucenje, patnje, problemi sa javnoscu, zavaravanje, glorifikacija proslosti...), Saturn sekstil Pluton (fanaticni napori...). 
Uran kvadrat Neptun (osetljivost, napetost i povucenost, podrivanje reputacije, nestabilnost, cvrsto se drzi svojih stavova, ekstremno ponasanje, povredjivanje od strane drugih...)

Za one mladje ako zelite nesto vise da saznate o ovoj legendi imate ovde:
http://www.svastara.com/muzika/?biografija=10

Srecan rodjendan Dzoni :-)))

Volim vecinu njegovih pesama ipak izdvajam:  "Meni se od tebe duso ne rastaje", "Voljela me nije ni jedna", "Usne vrele visnje", "Filigranski plocnici", "Gracija", "Balkan"...., "A sta da radim"...


I najomiljenija....."Ako znas bilo sto"....

ne znam što da radim sa sobom

na šta misli da bacim
eto stvaram polako pjesmu o tebi
gledam tvoje tijelo
ludujem za njim
i ponavljam u sebi samo jedno
poljubi me
pa mi prste u kosu uvuci
i zagrli me
poljubi me
pa se privi tik uz mene i zapjevaj
ako znaš bilo što

želim da se stisnem uz tebe
da te milujem
da ti šapućem na uho bisere
da pričam o slobodi
da se glupiram
da ti kažem - oh ti ludo jedina
poljubi me
pa mi prste u kosu uvuci
i zagrli me
poljubi me
pa se privi tik uz mene i zapjevaj
ako znaš bilo što




Нема коментара:

Постави коментар