уторак, 9. октобар 2012.

Biram moć...

 ...misli, reči, dela... 
(Merkur kroz Škorpiju)



Često pišem o mislima, i o moći koju one imaju... Još češće spominjem Oca Tadeja i njegove mudre reči: "Kakve su vam misli takav vam je život"... Pokušavam na sve načine da vam skrenem pažnju na misli i na njihov uticaj na nas, na naše živote, koji može da bude i pozitivan i negativan. Ali pre svega koliko negativne misli zapravo mogu biti štetne po nas... Ako su misli negativne, za njima idu reči, a sa reči se često prelazi na dela....ili misli sprovodimo u dela. Sigurna sam da svako može da ima pozitivne misli... Snagom volje mogu se menjati i misli... a onda ponekad i ishod nekog događaja...I tuđe misli i izgovorene reči mogu da utiču na nas, na naše raspoloženje, u krajnoj liniji na naš život. Da li ćete i koliko vi to dozvoliti ipak zavisi samo od vas i vašeg karaktera...

Kristali koji su nastali posle izgovorene reči: Ljubav
Skoro sam na jednoj od televizija videla nešto što me je najpre ostavilo bez daha, onda oduševilo a kasnije i inspirisalo da istražujem... A sada kada je Merkur u Škorpiji da pokušam i ja vas da inspirišem da razmislite o nekim stvarima, pa ako želite i vi da istražite (Škorpija) ovu priču o vodi i o njenim porukama. I da na kraju (po)razmislite i o svojim mislima. U toj emisiji spomenut je Japanski naučnik Dr. Masaru Emoto koji je poznat po svojoj knjizi "Poruka vode".  Poenta je bila u tome da je on pokušao da dokaže kako naše misli, reči, pa čak i muzka mogu da imaju pozitivan ili destruktivan uticaj na vodu... On je vodi puštao određenu muziku, izgovarao određene reči i lepe i ružne... zatim bi vodu zamrznuo i posmatrao kristale koje je takva voda oblikovala...Kristali su bili tačno onakvi kakva je i poruka bila. Ako na vodu deluju naše misli i reči, šta onda reći za nas same.... Da li će neko verovati u ovo ili neće sve je vrlo individualno i opet sve zavisi od karaktera svakog od nas. Da li je ovo nauka ili nije neka o tome raspravljaju radije stručni ljudi. Ipak fotografije kristala koje je napravio ovaj čovek i njegov tim govore i bez dublje analize da je mnogo bitno šta mislimo i šta izgovaramo... mene je ovaj čovek ubedio. Ako vas bude interesovalo na google-u možete pronaći i više, recimo kako izgleda kristal kada se izgovori "ti si budala" ili "muka mi je od tebe"....a kako će izgledati kada se izgovori "volim te" ili "hvala ti". Isto tako možete videti i kako izgledaju kristali posle određene muzike...Fantastično. Sve se svodi na to da misli mogu ili da vas razbole ili da vas (iz)leče. Isti tako neka odluka kao proizvod vaših misli može da vam promeni život - na bolje ili gore opet sve zavisi od vas.

Merkur je planeta intelekta, preko njega možemo saznati kako neko razmišlja, govori, piše, komunicira.... Merkur nam obično govori ono "šta nam može pasti na pamet"... Da li razmišljamo logički, analitično, kako razumemo sebe i druge...Merkur će pokazati smer misli...Bitno je i kakve aspekte pravi i u kojoj kući se nalazi...  
Merkur je sada u Škorpiji ... i misli imaju MOĆ, a onda i reči, samim tim i dela i odluke.. Sa njim se sada nećete baviti površnim stvarima, u svemu ćete tražiti smisao i dubinu...Razmišljanja su duboka, a sve što se kaže, izgovori, napiše ima intezitet. Intuicija je sada na godišnjem maksimumu!!! Vreme je za dublje analize, da se misli skoncentrišu... tu je i kritičan stav i razmišljanje, uglavnom sve ovo na temu kuće u kojoj se trenutno nalazi - tranzitira. Aspekti ovde sve mogu da "poprave" ili "pokvare"...Tajne nekako dolaze u prvi plan....tajne misli, razmišljanja..., i potreba da se otkriju neke i nečije tajne...Posla za "detektive" na sve strane...Sa ovom energijom Merkur se očas posla može zameriti nekome...ali i vi sa njim.
Merkur u Škorpiji i Venera u Devici su sada u sekstilu....ovde je intelekt (Merkur) emotivno (Venera) obojen, misli nešto lakše, dosta se razmišlja na temu ljubavi, ali i lepote uopšte, o umetnosti...dobri odnosi sa ženama, društvenost...
Merkur je i dalje u konjukciji sa Saturnom...što donosi filozofsko razmišljanje i dobru koncentraciju...
Merkur je i dalje u trigonu sa Neptunom...ne fali vam ni mašte, inspiracije, ali ni fantaziranja, sa ovim aspektom mogu se predosetiti neki događaji...
Merkur je na putu ka egzaktnom sekstilu sa Plutonom, koji će se dogoditi koliko sutra, ali aspekt već ima uticaja...sa njim se borimo za priznanja, imamo ogromnu želju da utičemo na druge i da ih ubeđujemo u nešto.

Ako su vam kojim slučajem "lađe potonule" (misli), pretvorite ih u podmornice i idite dalje!!!


Dakle tranzitni Merkur (sada u Škorpiji), može trenutno naše misli one kakve inače jesu (Merkur u natalnom horoskopu), ili popraviti ili pokvariti... Jer vaše izvorne misli su onakve kakav vam je natalni Merkur. Ja ću uvek razmišljati kao jedan Lav, jer rođenjem je moj Merkur dobio energiju Lava... Sada u ovom trenutku kao i svi vi primam vibracije Merkura u Škorpiji...On pravi takve aspekte sa mojim natalnim planetama, da mi se realno niti komunicira, niti piše, niti sam nešto raspoložena...ali trudim se da to posmatram kao fazu (što i jeste), kao nešto što će proći i što nesme da previše utiče na mene... I zbog mene same i zbog drugih oko mene. I gledam da moj Merkur koji ima energiju Lava što više ispliva iz ovih voda Škorpije koje meni ne prijaju previše... U svemu tome pomažu i tranzitni aspekti Merkura sa: Venerom, Saturnom, Neptunom i Plutonom... Dakle nikada ništa nije ni crno ni belo....Ja "radim" na svojim mislima, kada osetim da će one ići u pravcu u kome ne želim... ja se trudim da "promenim" misli, slušam dobru muziku, pričam sa pozitivnim ljudima... i bodrim sebe svojom omiljenom rečenicom: "Gde ima želje, ima i načina"!!!



Nina Simone - FEELING GOOD 

 












5 коментара:

  1. Vodolija, asc Škorpija9. октобар 2012. 16:41

    Poštovana,
    do kada će se Merkur zadržati u Škorpiji? I do kada će planeti "održavati" intuitivnost na maksimumu? :)
    Ovo o čemu trenutno pišete, moja je u protekloj godini i pol (užasno težak period, ne ponovilo se), inače moj Merkur nalazi se u Vodoliji.
    Lijep pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vodolija/Škorpija

      Još o Merkuru u Škorpiji imate OVDE:
      http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2012/10/o-mislima-o-merkuru-u-skorpiji.html

      Merkur će boraviti u Škorpiji do 29.Oktobra (CET)!!!

      Merkur će prolaziti kroz Vodoliju u Januaru 2013. i tada ću pisati na tu temu!!!
      Želim vam sve najbolje

      Избриши
    2. Vodolija, asc Škorpija9. октобар 2012. 17:09

      Hvala puno!
      Otkako sam naišla na Vaš blog, postao mi je često štivo jer pišete profesionalno, a razumljivo laicima.
      Lijep pozdrav iz Rijeke! ;)

      Избриши
  2. Moj Merkur je u Skorpiji, u glavi mi je haos! :-))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. sagittarius79,

      Ko može bolje da zna o čemu pričamo nego neko ko ima natalno Merkura u Škorpiji....

      Ovde je Sunce u Strelcu i eto smajlija :-))))

      Pozdrav ;.))

      Избриши