недеља, 14. октобар 2012.

Moj je život moja pjesma....O jednoj peticiji u vreme Saturna u Škorpiji!

Drage moje Satrun u Škorpiji radi svoje... jutros sam se priključila akciji:  Moje pravo na godišnji ginekološki pregled!!! Vreme je da preuzmem(o) odgovornost za našu sudbinu - same kada već niko drugi neće. Tužno je što u ovo vreme uopšte raspravljamo na tu temu u smislu da se borimo za nešto što bi trebalo da bude normalno... ali šta je više normalno a šta nije, zaista je pitanje na koje uskoro nećemo imati odgovor. Škorpija inače vlada genitalijama, reproduktivnim organima, a Saturn je tu da budemo istrajni, odgovorni, disciplinovani... Saturn trigon Neptun će podržati ovu akciju ...ako se se sve temeljno pripremi i organizuje ovde je uspeh izvestan. Potrebno je da se ozbiljno udubimo u problem i da ga rešavamo polako ali sigurno. Peticija je prvi korak. Saturn je tu da sve uozbilji, nečemu nas nauči, ali on će doneti  i red, disciplinu, strpljenje... energija Škorpije je tu da sve dobije na intezitetu, doneće moć, sposobnost dubljeg istraživanja, regeneraciju... trigon sa Neptunom iz Riba svemu će dati potrebnu dubinu...Verujem u uspeh ove akcije.
Vama naravno prepuštam odluku da li ćete ovu akciju podržati ili ne, ako ništa drugo ovde ste videle da zvezde rade za nas. Ako zvezde rade, mi smo tu da im se pridružimo. Borimo se za naša prava.


Moj je život moja pjesma

Slavim ljubav, pjevam sreći
moj problem nije od mene veći
jer sam hrabra, jer sam svjesna
da moj je život moja pjesma

 

Нема коментара:

Постави коментар