четвртак, 18. октобар 2012.

Ubedi me da je život lep...Mesec u Strelcu

što ne može niko možeš ti...


Mesec od jutros u Strelcu, tačnije od 2:26am. Energija Strelca mnoge će pokrenuti u osvajanja i avanture raznorazne :-). Ako je negde Mesec optimista onda je to u Strelcu. Mesec je ovde raspoložen manje za detalje više za širu sliku. Ima smisla jer Strelcem vlada Jupiter a on voli da "širi". Sponatan je ovaj Mesec, spreman da krene... bilo gde. Na put, u neko istraživanje, fizičku aktivnost, učenje, širenje znanja i vidika... Ne planira ništa unapred, ide u nova iskustva i avanture...Povećana je potreba za slobodom..., preterivanjima.

Prvi aspekt koji Mesec pravi je kvadrat sa Neptunom... ovaj aspekt vas je možda mučio nesanicom, ili od jutros osećanjem iluzije i nekog samoobmanjivanja...kasnije Mesec će praviti konjukciju sa Marsom u Strelcu... moglo bi da bude vrlo napeto, vi nestrpljivi, spremni da rizikujete, moguća svadljivost, naglost, uzbuđenje...ne žurite nigde bez veće potrebe... U isto vreme Mesec pravi i  Nešto kasnije Mesec će praviti trigon sa Uranom... eto iznenađenja, pojačane ambicije, uzbzđenje, instiktivne reakcije... moguće pozitivne promene...

I dalje je Venera u Devici u kvadratu sa Jupiterom iz Blizanaca, ali i u sekstilu sa Merkurom iz Škorpije...


Bajaga i instruktori: Što ne može niko možeš ti 

 

3 коментара:

  1. Draga Snežana, malo sam zbunjena: Saturn u Vagi je prošao, i sad kad je u Škorpiji (meni je druga kuća u natalnoj u Škorpiji) ja kao da osećam posledice boravka Saturna u Vagi. Jedno vreme je sve bilo u redu, i tu baš negde od 5. oktobra sve počinje da se ponavlja kao kad je bio u Vagi.
    Pošto sam Vaga u podznaku, mislila sam da ću sad napokon da odahnem misleći da sam završila sa ,,druženjem'' sa Saturnom.

    A zbunjena sam zato što ako druga kuća predstavlja neku novčanu stranu, i Saturn u Škorpiji tu sad radi svoje, kako to da je kod mene sve poljuljano što se tiče odnosa koje predstavlja Vaga?

    Pozdrav od Sonje!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sonja,
      Teško je odgovoriti na ovakvo pitanje iz više razloga, ali osnovni je da je za odgovor potrebno mnogo više podataka od toga da ste Vaga u podznaku...
      I ja sam Vaga podznak, ali sam i Lav i od kako je Saturn ušao u Škorpiju pravi i praviće kvadrate sa mojim planetama koje su u Lavu...dakle i dalje će me "mučiti" Saturn...
      Ne završava se gotovo nikada naše druženje sa Saturnom....samo su priče drugačije... drugi znak druga priča.
      Vaga ili naše veze i odnosi sa ljudima će uvek biti tu...dakle uvek neka dešavanja i lepa i ona manje lepa...nekada je tu Saturn da "začini", nekada je neka druga planeta, ponekad je dovoljno da samo Mesec prođe kroz taj znak... Nadam se da razumete šta hoću da vam kažem...

      "kako to da je kod mene sve poljuljano što se tiče odnosa koje predstavlja Vaga"?....Na koje konkretne odnose (emotivne ili neke druge) vi mislite to ipak samo vi znate, ali i Škorpija je deo nekih odnosa (strast...), 2. kuća jeste kuća novca ali i kuća vrednosti...ili kako vrednujemo stvari u životu...duhovne ili materijalne vrednosti...

      Teško je izdvajati nešto iz konteksta, ko zna zašto ste se tako osećali ili osećate sada. Venera vlada vašim podznakom i tranzitna Venera ponekad ima udela u onome kako se u nekom trenutku osećate a opet u vezi onoga što Vaga predstavlja...Tranzitna Venera i tranzitni aspekti, i aspekti te Venere sa natalnim planetama .... sve to utiče na to kako su u određenom periodu osećate...
      Sem toga uticaj Saturna u Vagi nije prestao preko noći... ponešto je ostalo, samo sada na drugačiji način...

      Sonja želim vam sve najbolje

      Избриши
    2. U pravu ste, naivno sam mislila da će od 5. oktobra sve da se sredi i da dođe na mesto, samo zato što je Saturn napustio Vagu. Skroz sam smetnula da postoje i drugi aspekti.

      Hvala Vam na odgovoru, sad vidim da sam postavila nezahvalno pitanje, na kraju sve se svodi na natalnu kartu svakog pojedinca, ne može uopšteno da se priča.

      Pozdrav!

      Избриши