петак, 22. март 2013.

Mars konjukcija Uran u Ovnu Eksplozija besa ili eksplozija pozitivne energije?

NE LJUTITE SE NA GLASNIKA :-)
(Eksplozija besa ili eksplozija pozitivne energije?)

Zvezde deluju.... što se mene lično tiče imala sam razgovor od dva sata koji mi je obnovio energiju.... To jeste priča o poslu...ali i nije jer ja svoj "posao" mnogo volim... :-)

Nisam stigla od jutros da pregledam NASLOVE...pa sam sada uradila na brzinu....uh... ubistvo, pucanje na uniformisana lica...masovna tuča...itd

***Nije mi namera i neću da vam kvarim raspoloženje....to je globalna priča....ono što hoću da vam kažem a već sam rano jutros (za mene rano) i rekla je da ISKORISTITE energiju ove vatre na pozitivan način...ŠIRITE energiju...."dajte" je onima koji nemaju, pokrenite i sebe i druge....kada zapne izbrojte do _____

Jer Mars i Uran su sve bliže....eksplozija besa ili eksplozija pozitivne energije?
 
***Oslobađanje UNUTRAŠNJIH TENZIJA vrlo moguće...SMIRUJTE i sebe i druge....
***ČUVAJTE prijateljstva (Uran)....
***NOVO može da bude primamljivo, okrenite se ipak i preko ramena pogledajte šta imate...
***RIZIK se ponekad isplati.....ali ne po svaku cenu...pre skoka u nepoznato....razmislite bar na kratko...
***"PRODUŽITE FITILJ".....Lakše reći nego učiniti ali nije nemoguće....
***ČUVAJTE NERVE....danas bi mogli da budu na testu....probajte, dajte sve od sebe da na tom testu budete uspešni....SMIRITE se, i smirujte svaku eksplozivnu situaciju.....ako do nje dođe...
***UZBUĐENJA su ponekad poželjna....samo Pitanje je koja i kakava...ja vam želim ona koja će vam vratiti energiju....
***DOKAZIVANJE...pre svega se pitajte kome i zašto....
***ŽELJA ZA SLOBODOM je legitimna i poželjna....samo ovaj aspekt to MOŽE DA dovede do ekstrema....
***ZAPOČNITE NEŠTO NOVO.....to će pomoći da kanališete ovu eksplozivnu energij visokog rizika....
***ONI KOJI SU UMORNI OD ISPUNJAVANJA OČEKIVANJA DRUGIH....uradite nešto za sebe, razbijte neke šablone....
***OSLOBODITE SE ONOGA ŠTO VAS PRITISKA.....ali imajte na umu da povratka ponekad nema....
***SKLANJAJTE SE OD "negativaca"....mada vas put može navesti na LUDO HRABRE LJUDE.....koji će vam pomoći....koji će se ŽRTVOVATI ZARAD NEKOG ILI NEČEG....
***I NE ZABORAVITE u igri je MARS....nasilje, bes, nervoza, svađe...a sve IZNENADA, KADA SE NAJMANJE NADATE URAN...
***KANALIŠITE OVU ENERGIJU.....i ako nema SUNCA....šetajte....tražite svoje SUNCE u sebi...., VEŽBAJTE, družite se sa ljudima SLIČNE ENERGIJE....

ENERGIJA OSLOBAĐANJA......prava SLOBODA je u SRCU!!!!
 
Zagrljaj je prekrasan dar – jedna veličina odgovara svima.
Zagrlite danas nekog..... I TAKO RAZMENITE ENERGIJU!!!

***NAVIJAJTE DANAS SRCEM.....neka preovlada takmičarska energija, energija pobede....sve ostalo je gubljenje energije.....
P.S. Za one koje najvžnija sporedna stvar na svetu i nije vest....tek da podsetim da su danas neke važne utakmice...fudbalske!!!


Na ovaj dan

 

Нема коментара:

Постави коментар