понедељак, 5. август 2013.

Neko će uskoro na odmor....a Danas na nebu....

Dobro jutro :-)))
Ja se polako pripremam za ZASLUŽENI ODMOR....iskreno jedva čekam. U nekom trenutku svi shvatimo da nam je neophodno "punjenje baterija"... i svi TO radimo na svoj način... Ja vas neću sasvim napustiti... ali gledaću da to bude onoliko koliko je neophodno da ne izgubimo nit i kontinuitet. Mada uvek možete da zavirite u ZVEZDE U AVGUSTU... jer tu sam "obradila" sve goruće teme, tranzite i promene u toku ovog meseca. Druženje će zavisiti i od dostupnosti interneta, raspoloženja i naravno slobodnog vremena... Od 10.Jula neću biti u mogućnosti da se viđamo u četiri oka :-), ali Skype će biti opcija bez Lap Topa ne idem na odmor :-))))....Vi pišite, zakazivanja u četiri oka ću pomeriti za kraj Avgusta.... U svakom slučaju bićemo u kontaktu :-).

Igre mogu da počnu....
DANAS NA NEBU: Mesec u Raku.... do 11:50pm CET kada će preći u znak Lava... gde će boraviti do 8.Avgusta kada će preći u znak Device u 5:56am CET.
***Danas Mesec pravi lepu KONJUKCIJU sa Merkurom, u ovom trenutku ona je EGZAKTNA...Jako dobar dan za one koji danas negde putuju.... SRETAN PUT :-). Za sve ostale dan za komunikaciju obojenu osećanjima RAK... ali i prošlošću RAK. Promenljiva (Merkur) i osećanja i komunikacija...Ovo će ujedno biti i poslednji aspekt pre promene znaka u kome će Mesec boraviti... Prelaskom u znak LAVA promeniće se i energija... Deca u nama će se probuditi željna igre, zabave, kreativne energije...Emocije u prvom planu ali na nešto drugačiji Lavovski način.... toplo, nežno, strastveno... Glasno i bučno pokazivanje emocija.... malo drame, ili puno sve zavisi od vašeg karaktera. Od sutra počinju igre... bez granica :-))). 


*** I kod mene nešto novo... Venera se vraća na svoju natalnu poziciju... Ja volim svoju Veneru u Devici ali samo zato što nije tipična... Evo i zašo. Merkur vladaoc Device se nalazi u Lavu i boji energiju Venere Lavovskim osobinama... aspekti su takvi da mi nikada nije dosadno pa neće biti ni ovih nekoliko dana :-))). Mada je već krenulo.... mogli ste da primetite kroz tekstove koje postavljam ovih dana :-)))... moj Merkur zaista voli da piše.... Vrlo brzo će i tranzitni Merkur da pređe u "moj" znak tako da ću imati još jedan povratak.... Radujem se boravku Merkura u Lavu (8.Avgust).... Pre toga koliko sutra imaćemo i Mlad Mesec u Lavu.... još jednu mogućnost za nove početke... Lepo zar ne :-))). Ali sutra još jena NOVOST:.... Jupiter u Raku će biti u egzaktnoj OPOZICIJI sa RPlutonom u Jarcu... neko neće ići na odmor a to su uglavnom oni koji nam "rade o glavi".... vlada i dalje živi svoju rekonstrukciju... a BORBA ZA VLAŠĆU izazvana ovom opozicijom biće vrlo transparentna (što volim ovu reč koju naši političari vole još i više :-). Na ličnom nivou i mi sami ćemo se boriti za neku vlast, sve zavisi od toga gde se nalaze ove planete u našim horoskopima....


Σ'ΑΓΑΠΩ

 

Нема коментара:

Постави коментар