уторак, 10. септембар 2013.

Kada se prošlost i budućnost sretnu....priča o Mesečevim čvorovima

Kako ste preživeli jučerašnji dan? Da li je pomogao Merkur u Vagi?
Nešto lično.....
***Ja sam se borila kako sam znala i umela. Sećam se da kada sam krenula u istraživanje astrologije i kada sam se pri put susrela sa tkz. teškim aspektima Marsa i Saturna.... jedan njegov opis mi je bio prilično interesantan i živopisan. Tako sam se i ja juče osećala.... Kao neko kučence na lancu kome lanac neda da ide dalje, već sa svakim pokušajem da krenem dalje taj nevidljivi lanac bi se zategao i ja bih shvatila da ne može dalje .... Od silnih obaveza u jednom trenutku sam sela i rekla sebi kuda žuriš. Sa tim sam se nekako i izborila (prizvala sam svu pozitivnu energiju koje srećom ima) ali sa nekom čudnom agresijom kroz razne situacije sa uglavnom bliskim ljudima to me je i ako sam očekivala nevolje opet po ko zna koji put priznaću iznenadilo...
I kako Mars nastavlja svoj put kroz Lava smanjiće se ta tenzija ALI....

Kada se budućnost i prošlost sretnu
***Pitam šta će se dogoditi kada taj isti tranzitni Mars u Lavu 13/14.Septembra napravi KVADRAT sa RJužnim i RSevernim Mesečevim čvorom u Škorpiji? Susret budućnosti i prošlosti? 
***Za one koji uče:    Mesečevi čvorovi su inače: imaginarne tačke u kojima orbita Meseca preseca prividnu putanju Sunca... SMČ - Zmajeva glava, JMČ - Zmajev rep...Uvek se nalaze jedan naspram drugog! Mesečevim Čvorovima je potrebno oko 19 godina da prođu zodijak...sve znake!!! (negde oko godinu ipo dana u svakom znaku)...
***U najkraćem Severni Mesečev Čvor SMČ govori o uspesima (pozitivno delovanje), Južni Mesečev Čvor JMČ o gubicima (negativno delvanje)...SMČ se povezuje sa Jupiterom, dok JMČ sa Saturnom...SMČ je - simbol budućnosti, JMČ je - simbol prošlosti... 

***Šta bi ovaj kvadrat mogao da donese? Još agresivnosti? Mislim da da. Sada su SMČ u Škorpiji a JMČ u Biku....na 10 stepenu. Ovaj nadolazeći KVADRAT mogao bi da donese disharmoniju i neke sukobe...nešto na relaciji prošlost JMČ - budućnost SMČ! Neka tenzija vrlo moguća. Kako se sve dešava na relaciji (osi) Škorpija/Bik moguće je da će se sve vrteti oko vrednosti, oko NOVCA, oko materijalnih prilika ili neprilika. Biće i reči o MOJE - TVOJE... kao da nema NAŠE... Imaćemo lekciju o POSEDOVANJU.... materijalnih stvari i dobara, mada će mnogi imati i lekciju o DOMINACIJI nad drugim ljudima oko sebe...i intimne stvari i situacije takođe na iskušenju, strast, sex.... Probudiće se neke strasti, neke blokade, neke kočnice...prošlost i budućnost na sceni... ***Konkretna priča svakog od vas zavisi od kuća u kojima se čvorovi nalaze (prolaze)....upozorenje za one koji tek uče ovde ne govorim o natalnim MČ, već o tranzitnim.

Kada strasti uzavru....
***I taman kada popusti taj kvadrat ***Saturn će se susresti (konjukcija) egzaktno 18.Septembra sa Venerom (pisaću još na tu temu)... sve se dešava na 8. stepenu Škorpije...još jedan susret sa prošlošću za neke od nas....Ovde je u pitanju emotivna prošlost....***Venera i SMČ će takođe biti u konjukciji....da podsetim SMČ je budućnost, nasuprot njemu je JMČ prošlost....i opet prošlost i budućnost. 21.Septembra i Saturn će praviti konjukciju sa SMČ u Škorpiji na 9 stepenu! Saturn se sa SMČ susreće na otprilike 11-12 godina, ALI u Škorpiji to je poslednji put bilo 1956.godine! Kako li se tek osećaju rođeni te godine ali i oko te godine? Za sve nas ostale Saturn i SMČ u konjukciji ali Saturn u opoziciji sa JMČ u Biku.... i ovde prošlost i budućnost.....

***Za sada ovoliko tek da znate.... ako se pitate "Šta mi je"....da otprilike znate ŠTA VAM JE....Pisaću o svakom aspektu kako bude dolazio, najsvežiji (13/14.Septembra) je KVADRAT Marsa u Lavu sa oba Mesečeva čvora...i njega sam opisala....Ostale ću kako koji bude dolazio... Dugujem još tekst o Veneri u Škorpiji (ona sutra menja znak iz Vage prelazi u Škorpiju), ali već opasno kasnim sa drugim obavezama....i već osećam sve KVADRATE Marsa i sa tranzitnim i sa mojim natalnim Saturnom....i opet kao sa početka ove današnje priče osećam se kao kučence na lancu....Dok ovo pišem na otvorenim prozorima vidim obaveštenja da je pristiglo još vaših pisama....Ja ne mogu da se ljutim na vas jer to nije u mojoj prirodi.... ali nemojte ni vi da se LJUTITE NA MENE....ja više ne mogu da ponavljam da ne mogu da stignem da odgovaram na vaša pisma u kojima tražite analizu horoskopa...

  U inat prošlosti

 


Нема коментара:

Постави коментар