четвртак, 28. новембар 2013.

Recite dosta brigama....Merkur lepo aspektovan...pripazite na Veneru ona ima svoj plan...

Mesec je u Vagi od kasno sinoć i biće ceo dan naravno u Vagi...

***Treći od tri susreta Merkura i Saturna se već dogodio ali nije još sasvim prošao njegov uticaj...
Egzaktan i najjači bio je u utorak 26.Novembra... osetićemo taj uticaj još nekoliko dana (dozvoljen orbis uticaja)... Ipak ono što je ovde bitnije od samog uticaja je da smo ga imali eto tri puta u relativno kratko vreme... ***Pisma iz inboxa, razgovori sa ljudima, broj konsultacija, okruženje generalno govori mi da ovaj tranzit ipak deluje i jače nego što se na prvi pogled vidi... Zabrinutost, ozbiljnost, opiranje promenama, sve nekako duboko i intezivno.... i kao da je vetar melanholije zahvatio sve nas na neki način... negde je to vetrić, negde i jaka košava (ili već kako se kod vas vetrovi zovu :-)..... Negde kao da je zavladala ravnodušnost, povlačenje, briga, tuga i melanholija...

***Prvi susret (8.Oktobar) ovih planeta nagovestio je kako bi moglo da nam bude....neko je osetio, neko nije, znate već priču (vi koji redovno čitate Blog), samo kratko za vas koji ste prvi put na ovim stranama...da bi osetili neki uticaj, kako i koliko bitno je da znate svoj natalni horoskop jer u njemu se "krije" način na koji obično reagujete na neki tranzit.... 
***Drugi susret (29.Oktobar) smo već svi mogli jače da osetimo, posebno jer je tada Merkur bio retrogradan... Neko vraćanje u prošlost... ili je "samo" vaša podsvest bila aktuelnija nego obično.... Mnogi su osetili neka ograničenja, kočnice...Energija Škorpije.....pozornica gde su se Merkur i Saturn sreli....unela je energiju tuđeg novca, pozajmica, kredita, finansijski i materijalan elemenat kao važan deo naših malih života (koji su opet deo jedne šire globalne priče).... 
Da, mnogi od vas su bili (i još su) zabrinuti za svoj materijalni status, egzistenciju... i sl. To je moje iskustvo u odnosu na ono što ste mi ovih dana pisali, pričali, o čemu smo više nego obično pričali na konsultacijama.... Drugi su bili (i još su) opterećeni nekim intimnim pitanjima i dešavanjima, nešto što ima veze sa strastima, sexom, plodnošću, začećem....i sl. Bilo je i onih koji su opterećeni nekim tajnama, koje već neko vreme ne žele da to više budu - tajne!!! Mnogi su bili zbunjeni zbog nekih svojih osećanja.... Naravno nije samo ova konjukcija bila ta koju ste u ovo vreme osećali....već su tu i sva ostala dešavanja na zvezdanom nebu...a ovih dana je bilo i još uvek je GUSTO...  Merkur su misli, reči, komunikacija...pa je ova konjukcija izašla u prvi plan... 


Ni ja nisam imuna....
I sama sam bila nešto usporenija nego obično... Oh, pisala sam (pre svega zahvaljujući Nat Merkuru u Lavu...on je uvek spreman za pisanje), ali išlo mi je teže to pisanje...iskreno! Neka vaša pisma su me rastužila, neki razgovori takođe... Ova konjukcija je u mojoj 1. kući i lično sam bila nešto rekoh usporenija, melanholija ni mene nije zaobišla.... Srećom pa Sunce u Strelcu neće ni da čuje za melanholiju...pa eto već danas nagoveštava da će ovi sastanci Merkura i Saturna uskoro biti samo prošlost...Sem toga Tran Merkur je odlično aspektovan sa mojom Nat Venerom i ja sam kao što vidite opet u svom elementu...ko zna koliko će dugačak biti ovaj tekst jer još ni pola od onog što hoću da vam kažem nisam ni zagrebala :-))).

Kada god  je Mesec u Vagi to prija mojoj duši...ja sam u podznaku Vaga i to ima smisla...sem toga čim uđe u Vagu Mesec pravi jako lepe aspekte sa mojim Nat planetama....i eto mene ponovo u "sedlu" :-)))... Tran Venera i Nat Venera se u ovom trenutku obožavaju (trigon), Tran Saturn posle dužeg vremena donosi i nešto lepo u sekstilu sa Nat Venerom... Tran retrogradni Jupiter mu pomaže opet u sekstilu sa Nat Venerom... i Tran Uran je usmerio lepe vibracije na moje Nat planete Sunce i Saturn....I eto od jutros ja boje raspoložena što i vama želim....

A na zvezdanom nebu još dešavanja:
***Merkur ovaj isti sa kojim sam započela ovu priču vrlo je aktivan i u centru pažnje svojim EGZAKTNIM  sekstilom (baš danas) sa Venerom u Jarcu... i ja se raspisala. Možete se kladiti da ću pisati (Merkur) o ljubavi (Venera)...:-))). Pomoćiće mi još jedan egzaktni aspekt trigon Merkura i retrogradnog Jupitera u Raku... Vratio se optimizam na velika vrata (bar kod mene)... I nisam neobavešteni optimista....naprotiv. Sa ovim aspektima Merkur/Venera i Merkur /Jupiter lakše se diše... Konjukcija Merkur/Saturn slabi i sve ima smisla....

Pozitivne misli....
***Pozitivnim mislima privlačimo pozitivne događaje..... to je provereno :-))). I malo klišea...."Kakve su vam misli takav vam je i život".... Dakle obojite svoj život bojama.... jer trebaće vam... Kada bi znali koliku moć imaju vaše misli nikada ne bi pomislili nešto negativno.... Dobro razmislite o ovome jer...

Različiti ciljevi.... ili cilj je isti samo na suprotnim stranama....
***Danas je Venera u Jarcu na 19* u direktnoj tačnoj OPOZICIJI sa retrogradnim Jupiterom u Raku...preterivanje u vazduhu. Možda je i moj optimizam preteran.... Bolje i to od euforije... Sve je bolje od euforije...O ovom aspektu sam pisala mnogo ranije tek da bi vas uvela u moguća scenarija ovog tranzita... Koliko vas toliko i scenarija.. to je već nemoguće napisati, ma šta napisati čak i pomisliti... Ipak nešto od svega je zajedničko... to je preterivanje, vaganje KO DAJE VIŠE, afere (pre svega one ljubavne, ali moguće su i one materijalne prirode...), neka vrsta lenjosti (što i nije tako strašno :-), najgore od svega su razdvajanja i rastanci....  Slika Ane Petrović po meni najbolje dočarava ovu opoziciju...različiti ciljevi....

Uživaj danas, platićeš sutra....:-)))
Sve ovo ako Veneru posmatramo kao ljubav, emociju, odnose, veze...., međutim Venera je i novac, vrednost, materija, pa kod nekih možda je taj uticaj jači od onog ljubavnog.... preterivanja i ovde, više trošenja, preterana trošenja... Venera je vezana i za uživanje, hedonizam.... neko će da pretera u jelu i piću.... Zanimljivo je (vrlo) kako sam o ovoj opoziciji Venera/Jupiter pisala prošle godine u Decembru....kod mene je nagovestila razne nevolje...Energije su bile nešto drugačije (Venera u Strelcu, Jupiter u Blizancima)...sve ostalo slično ili isto.....Pročitajte neće škoditi :-))).

Danas zvezde poručuju....budite optimisti....
I da se vratim na početak....Mesec danas u Vagi....rešavanje svega kroz diplomatiju, kompromis...Želja za druženjem (Vaga)... mnogima neće biti prijatno da danas budu sami... i ne treba da budete sami danas....Izbegavanje konfrotacija, svađa, nesporazuma....to je energija Vage. Odluke nam neće biti jača strana, ostavite ih za bolje dane... Ili ako se mora dobro izvagajte pa donesite odluku...Imajte na umu da je Venera (vladar Vage) ovakva kakva je pa bar emotivne odluke ostavite ZA BOLJE VREME....
Mesec od jutros u sekstilu sa Suncem u Strelcu...ravnoteža DUŠE (Mesec) i VOLJE (Sunce), lepa osećanja..., ali tu je i opozicija Meseca i retrogradnog Urana....napetost i nervoza i iznenadni događaji...Međutim sa lepim aspektima Merkura danas...lepe vesti, lepše misli, više optimizma....Svo ovo je danas U PONUDI....birajte najbolje za vas....

Nešto lepo zahvaljujući VAMA ....
Ovako stoje stvari....:-))). Bližimo se cifri od 1.000 000 pregleda....Lepa cifra. Kako stvari stoje to će se dogoditi za nešto više od mesec dana...
Eto razloga za SLAVLJE :-))).



Ova pesma mi prosto ide uz današnje raspoloženje....
"tugu zaboravi...
pusti glas i glasno zapevaj...
nađi nekog za sebe i ljubi se satima...
nova ljubav te čeka pred vratima"....

  ITALIANA 

 

 

Нема коментара:

Постави коментар