петак, 31. јануар 2014.

O Merkuru u Ribama ...ali ne sam to....

Danas sam ok, danas se osjecam bolje, danas mi sunce sja, opet sam ona stara...♪ ♫ ♥ ♪ ♫


Danas je Mesec u Vodoliji ceo dan....
Danas u 3:29pm CET Merkur ulazi u Ribe...
I danas Venera u 9:48pm CET kreće NAPRED...



Juče, dan pred kretanje Venere napred.... skoro pa bliski susret sa prošlošću.... Skoro jer videh samo ja nju, ne i ona mene... Poznata ulica, kroz koju moram da prođem jer kupujem nešto Što samo tu ima...i eto.... Kada sam baš mislila da sam u ovom "izvlačenju" prošlosti dobro prošla....kada ono međutim :-D.... Ma ok, malo sam se uzemirila... valjda je to normalno... ali vrlo brzo sam se povratila završila šta treba i više nisam mislila na to... Uticaj Mladog Meseca, ili šta već tek idemo dalje....


Mlad Mesec u Vodoliji kaže.... idemo napred, idemo dalje, idemo bolje....kaže i oslobodi se...nudi oslobađanje....od svega, od stega, od prošlosti....
Opozicija retrogradnog Jupitera u Raku i Plutona u Jarcu kaže....ma pusti razočarenja, istina je takva kakva je...mir i suzdržavanje su pomogli... Još da se vrati poverenje u ljude, još da se vrati VERA i verovanje...da će sve biti dobro... i bolje naravno....
Pomaže i sekstil Sunca u Vodoliji i Urana u Ovnu....kaže budućnost je pred tobom... ne plaši se...Promene su izvesne..... već su odavno tu... ali sada znam i da su dobre za mene...
Ako su zvezde uz mene...a jesu...znam da nešto moram i sama....i nastavljam put kao da se ništa desilo nije...idemo dalje, idemo bolje.... Kome još pomažu sećanja na prošlost....
Ne dozvoljavam opoziciji retrogradnog Jupitera u Raku i retrogradne Venere u Jarcu da me uvede u preterivanje, u preteran optimizam i euforiju....smirujem taj osećaj.... i vozim dalje...i ako je kraj došao mnogo mnogo ranije... sada samo stavljam TAČKU....

Idemo dalje jer Mesec u Vodoliji kaže to... Idemo dalje jer će uskoro (večeras) i Venera to da kaže...

Merkur u Ribama....
Samo sada bi mnogi mogli  I da zaćute... jer ide i Merkur u Ribe...u tišinu velikog i dubokog okeana...I Merkur ovde ima priču o budućnosti ali satkanu i obojenu snovima..., idealima, idealizmom....iluzijama....Samo on sada ne govori mnogo, ili govori a ne kaže gotovo ništa o sebi...Takva je ovo energija.... Možda radije ćuti nego da bude pogrešno shvaćen... a može to da se dogodi ...takva je energija Riba... Energija Riba donosi Merkuru energiju retrogradnosti sama po sebi... a Merkur će i stvarno biti retrogradan tokom boravka u ovom znaku...
Energija Riba stavlja Merkura u neku drugu dimenziju, u neki drugi svet.... svet snova, iluzija, mašte, fantazije...Pa on radije ćuti i SLUŠA!!! U svet na oblacima, gde nema ružnih stvari i događaja... "beg od stvarnosti".... Misli, reči, pretvaraće ova energija u slike (vizuelizacija)....
Kako se snaći sa ovom energijom? Negde lako negde teže....sve zavisi od karaktera od natalnog horoskopa i Nat Merkura... Mnoge znake ova energija nervira, frustrira i ne snalaze se najbolje... jer treba prlivati, treba roniti... gde je tu vazduh, gde je tu vatra, gde je tu zemlja....
Merkur danas popodne ulazi u  Ribe, već 6.Februara kreće unazad sa 3* Riba... i tako će sve do 28.Februara, kada će opet krenuti napred, ali sa 18* Vodolije... 13.Februara će se VRATITI u znak Vodolije... u Ribe će PONOVO ući 18.Marta...7.Aprila će ući u OVNA!!!

Merkur će biti malo retrogradan u Ribama, više u Vodoliji....znak će promeniti tek 7.Aprila!!!
Dakle pričaćemo i pisati još o Merkuru... za sada ovoliko...
Ono što je bitno da znamo dokle je Merkur u Ribama....cveta kreativnost, umetnost, muzika, poezija...ali i mašta i intuicija...Bude se I Neptun i Jupiter .... vladari Riba....
Spremite se za plivanje i ronjenje....:-)))

Sa Merkurom u Ribama:  Lady Gaga, Kurt Cobain, Juliette Binoche, Justin Timberlake, Bruce Willis, Robbie Williams, Céline Dion, Elizabeth Taylor, Victor Hugo, Elton John, Johann Sebastian Bach, Jean-Paul Belmondo, Charles Baudelaire, Chuck Norris :-)), Jackie Chan, Norah Jones, James Blunt, Giacomo Casanova :-))), Samantha Fox, Charles Darwin, Bette Davis. Galileo Galilei......


Нема коментара:

Постави коментар