петак, 14. фебруар 2014.

Odlučite se za ljubav....



Dan zaljubljenih je ....slavi se ljubav i to je ok. Previše je nekh drugih osećanja u vazduhu, previše tenzije, sukoba u najavi, tako da ovaj dan nikome ne može škoditi... ni najokorelijim protivnicima ovakvog slavlja...
Dan zaljubljenih nikada nije bio moj praznik.... Svaki dan koji bi mi započeo osmehom na licu je praznik sam po sebi... Osmeh jer sam živa, osmeh jer sija sunce, osmeh jer sam sanjala nešto.... ili je možda neko sanjao mene :-))). Odavno sam se ja odlučila za LJUBAV... Ili kako kaže Meša Selimović:

"Odlučio sam se za ljubav. 
Manje je istinito i manje vjerovatno, ali je plemenitije. 
I ljepše. Tako sve ima više smisla. I smrt. I život".

Od prošle godine Dan zaljubljenih je na mojoj "crnoj listi" ... Duga je to i tužna priča, a ja neću ni sebi ni vama da kvarim raspoloženje... Sve se dešava sa razlogom... I kada nam život da drugu šansu, onda je uzmemo oberučke i nastavimo dalje... Svejedno Dan Zaljubljenih ostaje na mojoj crnoj listi.... Za ovih godinu dana naučila sam da niko ne zaslužuje moje suze, a oni i koji ih zaslužuju nikada me nisu i neće rasplakati.... I da idem dalje...

"Naredne sezone nosiću osmeh, pa ma kako mi stajao i pristajao!'' 



Sretan vam Dan zaljubljenih :-)....

Osmeh se vratio u grad

Podigni prstić, docrtaj smajlija na svaki turobni lik,
To je tvoj krstić, tvoja amajlija koja te izbavlja od svih


 


1 коментар:

  1. Da znas!kakav dan zaljubljenih-glupost!pa volis svaki dan koga volis to je paganski obicaj.Danas je sv.Trifun i to je to!pozz

    ОдговориИзбриши