субота, 8. март 2014.

Mesec u Blizancima, Prva Mesečeva Četvrt....Nek te on (Mesec) ljubi kad ne mogu ja"...

Mesec u Blizancima i danas.....

"Evo sjedim, nagovaram mjesec
da u tvoju sobu zaviri
i da te on umjesto mene
   probudi i zagrli"...


Sigurno znate da volim Mesec u Blizancima...:-))
Kako i ne bih kada je tu bio u vreme mog rođenja... pa mu se obradujem :-)). I kao i uvek on me uvede u priču o nekolio poslova odjednom.... Od jutros pišem tekstove (za predstojeće događaje) ako ikako mogu da kasnije dobijem na vremenu, odgovaram na poštu, kuvam ručak, pričam (od jutros telefon kao da se usijao)....
On i jeste dobar za svaku vstu KOMNIKACIJE.... za razmenu misli, za pisanje, čitanje, vožnju... Ko zna uskoro mi može pasti na pamet da sednem u auto i odem negde....gde me put odvede (radiim ja to ponekad :-) ili me to Mesec iskušava :-))).


"Nek te čuva,
neka ti priča
Nek te on (Mesec) ljubi
   kad ne mogu ja"...

*Danas će ovaj radoznali i svestrani Mesec biti u KVADRATU sa nežnim, osetljivim, tajanstvenim Suncem u Ribama... Zapravo to je Prva Mesečeva Četvrt... Mesečeva faza koja nagoveštava krizu... Jedinu krizu koju ja od jutros osećam je da neću stići sve da uradim to sam isplanirala...:-)). Ovaj kvadrat me je ubacio u "petu brzinu" i ja ga tako osećam ....kao AKCIJU!!! Gde je akcija moguće je i nervoza :-))). 
*Od Mladog Meseca u Ribama 1.Marta ovo je prva provera onog što smo tada isplanirali, započeli i sl. Moguće su i neke prepreke....Kvadrat će biti egzaktan u 2:26pm CET i biće na 17*!
***Nešto više će ga osetiti: Ribe, Blizanci, Device i Strelčevi....i svi ostali koji imaju neke lične planete u ovim znacima u rasponu od 16-20*!!!

Look Who's Talking 

Ali...:-)), Mesec u Blizancima će danas kasnije praviti i vrlo lep trigon sa Merkurom u Vodoliji...

Mesec u Blizancima voli reč...izgovorenu, napisanu, pročitanu...

"Reči jesu moje igračke, cakle mi se u glavi kao oni šareni staklići
kaleidoskopa i svaki put mi je druga slika u očima kad zažmurim... "

 *Dan odličan za:
...razgovor sa bliskim ljudima, sa svim ljudima, za pisanje i slanje pošte u današnje vreme mail, poruke SMS :-)), za pisanje, od običnih poruka na lepljivim papirima do dnevnika, već prema potrebi i navikama... Ja mnogo volim lepljive poruke i stalno ih kačim .... Volim i dnevnike, ovaj Blog sam i nazvala tako :-))). 
Ovaj Mesec je dobar za čitanje, učenje, druženje, razmenu misli i ideja, za kraći put ili izlet ... što da ne danas je subota...i još nije kasno... 
*Skoro sve može da postane TEMA NEKE PRIČE... takva je ovo energija. Radoznala. svestrana, prilagodljiva ali i promenljiva. Jutros jedna, tokom dana sasvim druga, uveče neka treća... Samo neka se komnicira - priča...
*Prvo što nam padne na pamet kada je energija Blizanaca u pitanju je dvojnost... Kada Mesec pređe u ovaj znak većina to oseti... ili ne, ali svejedno mnogi od vas dok recimo gledaju TV, čitaju i neku knjigu, ili im je u isto vreme otvoren Lap Top pa proveravaju šta ima novo na društvenim mrežama, ili obavljaju telefonske razgovore i gledaju TV.... :-)).... veselo!!!
*Kada je Mesec ovde... reči, informacija, komunikacija postaju HRANA ZA DUŠU :-)).
 
Merkur vladar Blizanaca je u Vodoliji... i sa Mesecom će praviti trigon... Duša (Mesec) i um (Merkur) u savršenoj ravnoteži (trigon)....Divan aspekt za komunikaciju u bilo kom smislu...Danas bi mogli otvorenog uma i srca da se poverite nekom.....da kažete nešto (Merkur) što vam je na duši (Mesec)....Sa ovom energijom i oni koji ne vole puno da pričaju, ne znaju šta bi rekli i sl. dobijaju energiju šarmantnog govornika.....
Sa ovim trigonom mogući su: manji uspesi, promene, izvesna su DRUŽENJA, kraća putovanja, izleti....a najizvesnije je razmena reči (govor, pisanje....)

"a kad dodju bijela ljeta
i donesu noći nemirne
on će meni da te vrati
       sad nek bude kraj tebe"....

NEK TE ON LJUBI 

 


Нема коментара:

Постави коментар