субота, 17. мај 2014.

:-((

Dragi moji i ako je astrologija moj život...ja sada nemam snage da pišem bilo šta.....Dežuram na FB i Twetteru :-(( i gledam kako ja mogu da pomognem....
Nadam se da ćete me razumeti.....Bićemo mi još zajedno ...sigurna sam uskoro....

Znam da je i Bosna i moja Slavonija pod vodom, znam da poplava nije samo u mojoj zemlji....naravno da mislim na sve one koji su ugroženi....http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=05&dd=17&nav_category=78&nav_id=849230

Znam i da je vama TAMO DALEKO podjednako teško kao nama ovde.....i da mnogi od vas imaju nekog OVDE zbog koga brinu....




Beograd kod Sajma.....reka Sava....


1 коментар:

  1. Анониман18. мај 2014. 16:09

    Snezana dajte neki zracak nade da ce biti bolje. Vec se pojavilo sunce u Beogradu posle onolike kise. Vreme je da cujemo i neku Vasu lepu rec da nam i zvezde obecaju neko bolje sutra.
    Postovanje i pozdrav Svetlana

    ОдговориИзбриши