четвртак, 24. јул 2014.

"Here comes the summer's son"....

Evo me... :-))
Od ponedeljka do danas nisam ništa napisala. 
Ipak niste bili uskraćeni o dešavanjima na zvezdanom nebu, jer poslednji tekst je i bio o dešavanjima zvezda za ovu nedelju... 
A dešavanja su takva da su na mene baš uticala, na više načina...
Sve je krenulo u Utorak kada je i Uran krenuo unazad....Većina od stvari koje sam napisala za tu "pojavu" sam osetila skoro sve u jednom danu. Neka pitanja iz tog teksta su i mene dočekala. Mnogo je "pomogla" i opozicija Merkura u Raku sa RxPlutonom u Jarcu... ali i inkonjukcija RxUrana i Saturna....Dobra strana je što sam te aspekte iskulirala...ali moj stomak očigledno nije...:-))). 

Krenula sam da pišem horoskop za znake i u nekom trenutku stala. Naizgled bez povoda....
Iskreno nisam ni primetila da je Sunce u Utorak ušlo u Lava. Volim tu energiju jer sam Lav...ali taj datum u meni budi i lepa i tužna sećanja.... Sa Merkurom u Raku i Venerom u Raku neka sećanja su bila tu htela ja to ili ne... Probala sam da se setim samo lepih uspomena a njih je bilo zaista je bilo... Ja verujem u anđele, a ona je sigurno postala anđeo.... i verujem da me čuva....



Sve krene zbog nečega, onda se nadovežu stvari jedna na drugu, slože se kao babuške....
Morala sam malo da predahnem i da se odmorim....napunim baterije....Juče sam na kratko ušla na internet zavirila u inbox i na FB i nisam dugo ostala.... Uspela sam da vidim nešto što je za mene bio vrhunac licemerja... Prošlost je definitivno odavno iza mene... ali ponekad jedna rečenica vas može hteli mi to ili ne vratiti tamo gde ne želimo odavno da budemo.... I nismo, bar ja nisam, ali rekoh već jedno poprilično licemerje me vratilo unazad.... a sve uz malu-veliku pomoć RxUrana... I ako neki aspekti tek treba da budu egzaktni možemo ih osetiti i pre toga, ja jesam. Merkur kvadrat RxUran posebno - neprijatan događaj je bio tu....  I ako je bio plan da se odmorim od interneta "nešto" me je pozvalo da na kratko proverim da li ima nešto što je hitno... 
Ne verujem u slučaj i slučajno.....tako da mi je jasno da sam morala i da je trebalo to da vidim. Ne da se uverim kako je za mene neki gubitak zapravo "ispao" veliki dobitak (u to sam se čvrsto uverila), već da vidim ono što je trebalo da znam mnogo ranije... koliko lica mogu da "nose" neki ljudi... jedno za sebe, drugo za bliske ljude, treće za svet, i uvek neko rezervno prema potrebi... Aspekti su takvi da je sve to moglo da me razbesni ili rastuži.... bilo i jedno i drugo.... S' tim što sam besna na sebe....a tužna što ranije nisam progledala... Međutim za prosutim mlekom nema plakanja...
Pomogao je i pomaže od jutros i trigon Merkura i Saturna... smirenost i mudrost...
I Marsov put ka Škorpiji i kraj boravka u Vagi (moj podznak) osećam takođe...sve se nekako skupilo u jednu tačku.... pa ko izdrži :-))). 


Ali od jutros *Lavovsko Sunce u konjukciji sa Jupiterom ....i na 3* od mog Merkura i mog Sunca...Jaka je to energija... i vitalnost, a to mi je od jutros trebalo... I *Venera u Raku od jutros u trigonu sa RxNeptunom priča svoju priču..... Ovo je poprilično dovoljno da se prebrode svi Merkurovi aspekti i kvadrat sa RxUranom i opozicija sa RxPlutonom... Dovoljno je i da inkonjukcija RxUrana i Saturna ne bude toliko teška.... U nedelju nas sve očekuje još nešto lepo... Mlad Mesec u Lavu u konjukciji sa Jupiterom.... nova energija, pozitivna energija, novi početak.... To što će biti u kvadratu sa Marsom na samom njegovom ulasku u Škorpiju, samo će ubrzati neke očigledno neophodne promene....

Kada bi neko sada zavirio u moj horoskop video bi da ne postoji nešto što bi moglo da se okarakteriše kao teško, loše i sl. Naprotiv.... Ipak tu su tranziti i tranzitni aspekti... a oni su pokretači i nekih događaja i nekih psiholoških uticaja.... Prosto oni stvaraju događaj i neko osećanje, tako što pokrenu osetljive tačke natalnog horoskopa. Naravno da pomažu asekti koji Tran planete prave sa Nat planetama (a oni su u ovom trenutku u mom slučaju dobri), međutim ovi drugi aspekti Tran planeta sa Tran planetama uvek budu jači i očigledniji....tek da znate, ako ste ponekad zbunjeni.... ako vam nije jasno kada imate ovakvu situaciju da: Tran planete prave dobre aspekte sa Nat planetama a vi to baš i ne osećate.... a ne osećate jer su aspekti Tran planeta sa Tran planetama nekada kao sada prilično napeti i konfuzni....i ima ih za jedan period (nedelju dana) i previše.... Sve sama dešavanja jedan za drugim i po nekoliko u jednom danu.... Kako iz svega izaći normalan, pa to uglavnom "piše" u natalnom horoskopu....


Život uvek ide dalje... ne čeka da se (pre)saberemo... a mi to obično radimo usput....
Pomažu naravno i neki novi tranziti i neki novi Tran aspekti...

I ako nisam tada osetila Sunce je ipak ušlo u Lava....Reflektori su se upalili... Crveni tepih je ranije raširen još od 16.Jula... Danas su se Sunce i Jupiter sreli i zagrlili (konjukcija na 1* Lava)...

Sunce konjukcija Jupiter....
Jedan prilično lep aspekt... Kažu da Jupiter privlači sreću... Ovde u Lavu to je jedna specifična sreća, povezana sa emocijama, ljubavlju, uživanjem, kreativnošću....
Dve tako pozitivne planete zajedno (Sunce i Jupiter).... Dve zvezde... nebeskog programa. I ovde je nešto vrlo bitno da znate: U "najgorem" slučaju ove dve planete vam mogu dati jedan srećan i lenji dan....Ili ako preduzmete nešto, ako se pokrenete one će vam POMOĆI da uradite nešto od svog života i budete SREĆNI posle dužeg vremena!!! 


 "I've opened the door"....


Ima li mesta optimizmu? Naravno da ima...
Nekome čast i slava, uspeh u finasijama, poslu, uspeh na nekom putu ili od nekog putovanja, uspeh na sudu, kroz filozofiju, nekome kroz ljubav... svakome već prema zaslugama...
Jupiter svojom energijom širenja, optimizma, bogatstva, pokušaće da nam ulepša i dan ali i period pred nama... Zračiće energiju koja će mnoga vrata otvoriti - širom :-), koja će nam ponuditi IZLAZ....Sa ovom energijom neke stvari se dešavaju BRŽE!!! Dakle on će ponuditi otvorena vrata na kojima piše IZLAZ.... ali vas neće gurati da uđete...na vama je odluka da li ćete samo gledati u otvorena vrata ili proći kroz njih....I takav kakav je inače Jupiter (planeta sreće, ekspanzije, širenja...) svoju energiju će udružiti sa energijom Sunca u LAVU...

  "Here comes the summer's son"


I kako drugačije nego pompezno... ovaj susret može biti samo takav!!! Na crvenom tepihu, pod reflektorima....sjajno i toplo....kakav je Lav inače.... Računajte ovaj susret kao na svojevrsnu POMOĆ...tamo gde treba i tamo gde se u tom trenutku nalazi... Ali i bez obzira gde se nalazi ovaj susret nosi energiju jakih emocija, ljubavi, optimizma, kreativnosti, uživanja... 
Sa ovom energijom budi se nada, nada u bolje sutra...Mada, moj savet vam je da ne čekate sutra krenite još danas... Tačnije pokrenite se....

"I thought I had a dream to hold"


Venera trigon Neptun...
Još jedan pozitvan aspket, još jedna mogućnost da vam bude dobro...ili bolje (kako kome)... Venera u Raku će danas biti u egzaktnom trigonu sa RxNeptunom u Ribama... Doza mašte pomešana sa dozom intuicije, predosećanja.... aspekt romantike, aspekt nežnih a uzvišenih osećanja.... Sa ovim aspektom je sve moguće.... da neki vaš san postane stvarnost ili da samo sanjate i dalje neki svoj san... neko će ga iskoristiti za beg iz stvarnosti, nekome će proraditi mašta, intuicija... Da sve je moguće....a tu je i sjaj konjukcije Sunca i Jupitera.... sve su šanse da vam se dogodi nešto lepo...
Ovaj aspekt će nešto jače osetiti vodeni znaci Rak, Škorpija, Ribe...

Šta ćemo sa nekim "težim" aspektima....
Jedan je već tu od skoro.... inkonjukcija RxUrana u Ovnu i Saturna u Škorpiji... Jedan korak napred (Saturn od skoro krenuo napred), dva koraka nazad (Uran od skoro krenuo unazad)... Krenuti napred ili se na kratko povući? Dilema za koju nemam univezalan odgovor... Nema ga niko... On je u nama... Svako će morati sam da se nosi sa ovom energijom.... I nije Saturn sam.... tu je trigon sa RxKironom u Ribama da sve ovo olakša.... da neke rane ipak zarastu....
Ali...uvek neko ali..... tu je i Merkur u kvadratu sa RxUranom u Ovnu .... egzaktan sutra a oseća se već nekoliko dana.... Srećom  ovde i Merkur ima podršku jer će biti u egzaktnom trigonu sutra sa Saturnom u Škorpiji.... Za nekog mudrsot, za nekog smirenje...za nekog i jedno i drugo....
Sa jedne strane Merkur u kvadratu sa Uranom uznemirava, donosi nervozu i stres....mozak radi sto na sat, neke reči izgovorene ili napisane mogu da opterete, a sa druge strane Merkur u trigonu sa Saturnom donosi mir i trezveno razmišljanje.... Zapravo Merkur, Saturn i Kiron (Veliki vodni trigon) su tu da pomognu da ponude izlaz.... Merkur i Uran mute vodu (Rak) i potpiruju vatru (Ovan)... Merkur i Saturn smiruju, Saturn i Kiron leče....Šta će preovladati.... ostaje vam da vidite.

I na kraju još dva lepa događaja...
(u maloj senci kvadrata sa Marsom)
Mars prelazi u Škorpiju, što je zaista lep događaj ma kakve aspekte bude pravio... a prvi će kvadrat sa Mladim Mesecom u Lavu i Jupiterom u Lavu.... Ta priča o novom početku (Mlad Mesec - konjukcija Sunca i Meseca) u kojnjukciji sa Jupiterom (Mlad Mesec konjukcija Jupiter), je svakako lepa i pozitivna priča.... nešto čemu treba da se radujemo...  Da li će kvadrat sa Marsom nešto pokvariti? Ne bi trebalo,  kvadrat bi mogao samo sve da ubrza!!! Nov početak svakako ali sa nešto više energije - akcije (kvadrat Mars)....Da li kao takmičenje, izazov, podsticaj... što je bolja varijanta, da li kao ljubomora, posesivnost, do cilja po svaku cenu....tek do novog početka ćemo svi doći... Način je za svakog drugačiji.....

Sa jedne strane moćna energija Mladog Meseca u konjukciji sa Jupiterom... sjaj, uspeh, širenje, ekspanzija....sa druge strane kvadrat sa Marsom... brže i snažnije do nečega što želite....energija koja se koristi kao akcija (kvadrat), energija koja će ubrzati neke stvari. Naravno ako se ta energija ne koristi pogrešno... Sa Marsom se sve može pogurati i ubrzati, ali sa Marsom se može i iskomplikovati... na nama je da odmerimo mogućnosti i uradimo ono što je najbolje za nas...
Da bi više saznali o svim mogućnostima potrebno je da znate u kojim kućama se nalazi trostruka konjukcija (Sunce, Mesec, Jupiter) i u kojoj kući se nalazi Mars!!!
Dobar uticaj Mladog Meseca u konjukciji sa Jupiterom osetiće osim Lavova nešto više i druga dva vatrena znaka: Ovan i Strelac...ali i Blizanci i Vage...



"Before you take my heart, reconsider
I've opened the door

Here comes the summer's son"

"Summer Son" 

 

Нема коментара:

Постави коментар