субота, 12. јул 2014.

Jupiter na 29* Raka....počelo je ODBROJAVANJE....

Da, svetlo, kamera, akcija... 
Tamo gde se nalazi Lav u horoskopu tu SVE počinje... Gde god se Jupiter nađe pravi ekspanziju, širi i proširuje, uvećava... Energija Jupitera obećava zasigurno nosi sa sobom nešto dobro.... Obećanja su da će nešto biti lepše, radosnije, uvećano.... 
 
Ne obećava ova energija bez pokrića to je zasigurno.... 
ALI... istini za volju obećanja se ne ispune uvek... Zašto? Svako zašto ima svoje zato.... Ova energija SVIMA daje podjednaku šansu....ona se prosto nudi... a na NAMA je da vidimo šta ćemo raditi sa njom. Ko ne voli da mu bude dobro, lepo, ko ne voli da bude srećan? Apsolutno niko u to sam sigurna.... 
 
Mnogo toga zavisi od toga gde će se ova energija smestiti u vašem horoskopu....
U prvom tekstu o ulasku Jupitera u Lava navela sam energije na koje će ova energija uticati i kako će uticati (naravno uopšteno)... Prosto je činjenica da će nama Lavovima doneti posebnu energiju jer je Jupiter GOST Lava....A Lav je odličan DOMAĆIN....:-))).  
I ako se boravak Jupitera u znaku Raka TREICIONALNO smatra za dobru priču i energiju, neće Jupiter imati ništa protiv da ga posle dugog plivačkog maratona (Rak-voda), obasja i ogreje Sunce-vatra :-)).



Sunce vladar Lava se odlično slaže sa Jupiterom i eto to je ono POČETNO ono na šta svaki Lav može da računa....sve ostalo zavisiće od ličnih planeta.... Pored Lavova, dobro će proći i Ovnovi i Strelčevi (i svi koji imaju tu neke bitne planete).... Sasvim dobro će proći i Blizanci i Vage.... I ostali: Vodolije, Bikovi, Škorpije, Jarčevi, Ribe, Rakovi prosto moraju da osete ovu energiju i blagodeti koja ona nosi....Međutim konkretni događaji i uticaji će biti onakvi kakvi budu aspekti sa ostalim planeta iz natalnog horoskopa svakog pojedinca.... Jer, ako recimo Lavovi bez obzira na to što će im sigurno Jupiter preći preko Sunca (u nekom trenutku) ili preko još neke planete (ako su u Lavu....Merkur, Venera....) i što će im doneti neke nezaboravne trenutke....Isti taj Jupiter bi mogao (a to i bude) da pravi i neki nepovoljan aspekt. I šta onda? Bez panike naravno....sreća je tu možda samo malo negde teže dolazi do nekog.... 
Kako Jupiter proširuje i uvećava sreću u dobrim aspektima, on naduvava i probleme u manje dobrim aspektima...

Jupiter je sada na 29* Raka....
Uvek je ovaj stepen bitan i važan....jer on nagoveštava neku promenu, pre svega promenu znaka i energija koju će neki znak nositi neko vreme....Od 26.Juna prošle godine Jupiter je u Raku....i vrlo skoro ulazi u Lava (posle 12. godina).... to već zanči nešto!!! Sam taj prelaz često osetimo vrlo intezivno.....
Ako se Rakovi osvrnu unazad mogli bi da sumiraju uticaj Jupitera na njihov život... Neko je bio srećne ruke, zapravo svi su osetili nešto dobro, neki Rakovi misle: "Ma previše buke oko nečega"...
Rakovi pozdravite se sa Jupiterom i razmislite šta vam je on doneo? Da li vas je usrećio? Da li ste iskoristili njegov povoljan uticaj? Jupiter će vas ponovo posetiti za 12 godina....ali ne očajavajte boravak Jupitera u Lavu prijaće svima pa i vama. Vi drugi (ostali znakovi) da li ste zadovoljni boravkom Jupitera u Raku? Da li je on u oblasti života (kući - kućama u Raku) uradio nešto za vas? Da li ste osetili njegov uticaj? Ovo je retoričko pitanje.... na koje imate samo vi odgovor....
 
Jupiter u tranzitu.....
Kada Jupiter TRANZITIRA - prolazi nekim ZNAKOM i KUĆOM, kada prelazi preko nekih OSETLJIVIH TAČAKA u horoskopu - PLANETE, ili pokrene neki natalni ASPEKT, obično se nešto i dogodi, neki stvarni DOGAĐAJ ili izvrši neki PSIHOLOŠKI UTICAJ
Kada Jupiter tako prolazi i pokreće neke stvari POTREBNO JE I DA VI BUDETE DOSTUPNI ZA SREĆU ILI ŠANSU..... koju on pruža. Ponekad vam je potrebna ULAZNICA ZA SREĆU.... Jupiter obično AKTIVIRA PRILIKE koje nam "padnu u krilo"....ili jednostavno se DOGODE!!! On je kao neki ĆUP SA ZLATOM NA KRAJU DUGE... 
Da, Jupiter je kao u legendi .....na kraju duge čeka vas ćup sa zlatom!!!!
 
 
Istini za volju, Jupiter (po)nekad donosi i gubitke....
Ono što vi želite i što vi mislite da je sreća ne mora nužno i da bude DOBRO ZA VAS....Tu je Jupiter da vam na to ukaže....Ponekad kada IZGUBITE nešto shvatite šta je dobro za vas....Međutim na gubitke koje pravi Jupiter treba gledati kao na "Ko zna zašto je to dobro"....Ne volim ovu rečenicu i ne koristim je često, ali ona ovde ima smisla.... Ako ste tokom tranzita Jupitera kroz Raka izgubili NEŠTO.....posao, novac, prijatelja, partnera.... ponekad se ispostavi da je to dobro rešenje, još ako ste iz te LEKCIJE nešto NAUČILI, možete i da IZVUČETE neku POUKU iz svega toga. 
 
Vrlo lični primer....
(Za one koji žele nešto da nauče - uticaj tranzita na nečiji život, ostali neka preskoče :-))
Iz svog vrlo ličnog primera ovo mogu da potvrdim....U vreme tranzita Jupitera kroz Raka i moju 9.kuću doneo neke što bi eneglezi rekli amazing momente....Ono što se dogodilo boravkom Jupitera u Blizancima SHVATILA SAM TEK sa Jupiterom u Raku!!! Boravak Jupitera u Blizancima doneo mi je jako teške momente (bilo ne ponovilo se). Međutim nije Jupiter sam sve "odradio" pomogao mu je zdušno Saturn u Škorpiji....oni skoro uvek "rade" u paru....Na leto prošle godine (posebno Avgust) Jupiter je bio fantastično aspektovan sa mojim Nat planetama i stvarno je to bilo nezaboravno leto (Zakintos :-))). Kasnije me je vratio korenima (Rak)... Svo vreme boravka u Raku pravio je lepe aspekte... Naučila sam sa njim puno.... proširila životne vidike, vratila se svojoj izvornoj životnoj filozofiji, i bez meditiranja stekla sam jedan poseban mir.... i "vratila se u svoj dom"...zapravo nikada nisam ni otišla ali nekako mi je on u to vreme pružao utočište... Nisam tip ni domaćice ni ono što se kaže kućni tip, ali bilo mi je jako dobro u moja četiri zida.... Promenila sam položaj kreveta i od tada spavam kao beba....ono sa podignutim rukama iznad glave :-))). Ono što mi je uradio boravak Jupitera u Blizancima, i ako se energije Lava i Blizanaca slažu - sekstil 60*, Jupiter se nije slagao sa mojim Nat planetama....Zapravo sve je odrađeno kada je Jupiter u Blizancima bio u kvadratu sa mojom Nat Venerom.....I eto....to je taj POZITIVAN UTICAJ!!! Narvno da ga ja TADA nisam videla tako...shvatila sam to ulaskom Jupitera u Raka......
***Nadam se da ste shvatili poentu!!! I da svako zašto ima svoje zato!!!
 
Tako i VI.....
Možda ste saznali (ili ćete tek saznati) šta je potrebno sledeće da uradite, da poboljšate situaciju ili taj događaj....Možda se ispostavi da ste TRAŽILI PREMALO I PODCENILI SEBE.... Ko zna sve je moguće. Možda ako ste izgubili posao PONOVO pokucate na ta vrata, možda se na posao vratite ili dobijete bolji novi posao, možda se POMIRITE sa prijateljem ili partnerom i krenete dalje na boljim drugačijim osnovama taj odnos.... ili ga jednostavno ZABORAVITE!!! Ako ste izgubili novac možda će sada u sledećem "izvlačenju" kada Jupiter bude u Lavu da vam se posreći i nadoknadite gubitak i ZARADITE još i VIŠE....Ko zna? ZNA JUPITER :-).
 
Dakle ne uzimajte zdravo za gotovo....najavu nekog uticaja, nekog tranzita, jer sve je to mnogo, mnogo LIČNO, da ličnije ne može biti.....Moj primer sam vam navela kako bi vam to bilo jasnije....
Jupiter nudi (kao uostalmo i ostale planete) MOGUĆNOSTI, šanse, predispozicije DA SE NEŠTO DOBRO DOGODI...ALI i na vama je ponekad da i vi NEŠTO URADITE. Dok je Jupiter bio u Raku uglavnom ste imali šansu predispoziciju da u okvirima energije Raka uradite nešto....za svoj dom, porodicu, za sebe u okviru nje....Uostalom sve što je energija Jupitera u Raku nudila imate OVDE... pa sumirajte rezultate....
Jupiter kao i druge planete UKAZUJE NE OBAVEZUJE...On će vam šansu pružiti to je sigurno....ako ste izgubili, pogrešili....ili bilo šta slično....ne očajavajte Jupiter ne kažnjava kao što to ponekad radi SATURN. Imajte više VERE, NADE, HRABROSTI i pokušajte ponovo, Jupiter će vam sigurno pružiti još koju šansu... Dok SATURN od vas traži, zahteva zrelost, odgovornost, i pre svega disciplinu.... Jupiter uglavnom ne traži ništa već daje, ali ponekad nudi potrebnu smelost da na kraju ako treba i nešto izgubite kako BI NEŠTO DOBILI!!!.... On nas uči da bi dobili moramo i da rizikujemo, ako se nadamo možda i dočekamo, ako imamo veru možda nam se i ispuni ono što želimo.....SAMO ON VAS NEĆE UPOZORITI DA PAZITE TA ŽELITE - JER VAM SE MOŽE ISPUNITI!!!!

Jupiter u Lavu nudi zaista divnu energiju.... 
Lav sa svojim velikim srcem je tu da vas podseti na ljubav....na to "Šta to beše ljubav", da vas podesti da ste nekada bili dete (ali dete je uvek dete....ono što psiholozi zovu "naše unutrašnje dete"), da vas podseti da uživate, da se odmorite, zaljubite, budete više sa svojom decom, dobijete dete, "igrate u nekom zanimljivom samo vašem filmu", budete kralj/kraljica drame ili nečiji kralj/kraljica.... ili budete samo kralj/kraljica nekog carstva (položaj, status....)...  
Da "nosite svrce na dlanu"...ali i da ga pazite kome ga "dajete" :-))), jer zapamtite vas zaslužuju samo najbolji :-))).

Poručuje i......



The winner takes it All


2 коментара:

  1. Licni primer prelaska JU preko natalnog SU, VE, JU u Biku u VI polju je za mene bio horor film. Istina da su mi sve navedene natalne planete aflikovane, te je i JU odradio svoje na zadatu temu. Izgubila sam posao i to na vrlo mukotrpan nacin, razocarala se u ljubav najstrasnije saznavsi da moja jaca polovina ima pored mene onu lepsu ili manje lepsu, ali uporednu :).... Sjajan je taj Jupiter, sad samo nisam ziva kad bude prelazio preko Meseca (aflikovanog) u Lavu u IX... Pisacu... Valjda ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман12. јул 2014. 23:27

    Hvala Vam puno na divnim tekstovima. Zaista sam mnogo naucila o astrologiji, i tek sada posle vec, sigurno, godinu dana citanja mogu da razumem tranzite, u pocetku mi je bilo konfuzno, ali sa vasim tekstovima sam pocela da razumem sta se desava i sto je mnogo bitnije kako planete i zasto tako uticu na nas. Zelim Vam sve najbolje! Pozdrav!

    ОдговориИзбриши