четвртак, 7. август 2014.

Dan kao ovaj :-((....i neki aspekti, orbis delovanja....

Kada dođe dan kao ovaj, kada sedim i gledam belinu pozadine gde treba nešto da napišem zapitam se kako i zašto i čemu? 
Probudila sam se neobično rano za mene, nemirna i napeta. Kafa pored LT, otvaram po navici vesti i sve mi se zamuti pred očima na vest da je jedan mladi život ugašen :-(((
Da li je moguće da postoje takvi monstrumi... U stomaku ogroman grč, majka sam i ne mogu ni da zamislim kako se osećaju roditelji ubijene devojčice... 

Moram da pišem, prosto moram.... 
Pogledam u nebo....tamo sunca nema...samo oblaci...
Pogledam u aspekte i shvatim da sam jedan mimoišla....Nije ni čudo jer i nije od onih za koji bi se "zakačila"... ali eto zove me....

Jupiter inkonjukcija Neptun!!!
Jupiter u Lavu na 4* inkonjukcija RxNeptun u Ribama na 6*.... ovaj aspekt čak nije ni egzaktan...
Zašto sada on? Zbog vode, zbog ovoliko vode oko nas...
Inkonjukcija: Dve energije koje nemaju ništa zajedničko. Lav - vatra, Ribe - voda!!!  Potreba za prilagođavanjem. Očigledno je da im ne ide... I umesto vrućina što bi bilo logičnije za Jupitera u Lavu mi imamo poplave, puno vode, vlagu... Onu lepljivu... Da, Lav i Ribe nemaju mnogo toga zajedničkog. Nemaju skoro ništa zajedničko. 

Jupiter - rast
Neptun - idealizam
Na ličnom nivou potrebno je prilagođavanje. Emocije su ovde u pitanju... Prevelika emotivnost, sentimentalnost...snovi se mešaju sa realnošću...Lažni, iskrivljen osećaj za istinu... Optimizam i realizam prosto nisu deo ove priče... Neptun obmanjuje, donosi iluzije... Moguća su i razočarenja... Potrebno je izbegavati lekove, prejedanje, alkohol....Jupiter zamagljen, razočaran, zbunjen zahvaljujući Neptunu...

Neptun - kiša, poplave
Jupiter - širenje
Na opštem, globalnom nivou možemo ga povezati sa sadašnjim vremenskim (ne)prilikama... Puno je vode oko nas...previše (Jupiter). Vatra je ovde ugašena vodom.... Nema vrućina, ali zato ima vode, vlage...  
Gde su ovde gromovi, oluje?  
Uran - oluje, gromovi, katastrofe... RxUran kvadrat RxPluton u Jarcu. Uran na 16* Ovna, Pluton na 11* Jarca - dozvoljen orbis delovanja!!!

Dozvoljen orbis delovanja
Oba spekta i Jupiter inkonjukcija Neptun i Uran kvadrat Pluton su u dozvoljenom orbisu delovanja.
ORBIS je: odstupenje od egzaktnog (tačnog aspekta). Svaki aspekt (konjukcija, kvadrat, opozicija, inkonjukcija, sekstil, trigon.....) ima dozvoljeno odstupanje između planeta koje formiraju određeni aspekt To odstupanje je izraženo u stepenima. Za kvadrat je orbis 7*, za inkonjukciju 5*. Dakle deluju!!!


Uran kvadrat Pluton
Šta napisati o ovom aspektu a što već nisam napisala....
Ako odete na stranicu Aktuelno na nebu sve ćete pronaći... 
Odem i pročitam: obaranje aviona, sukobi, ratovi....poplave, prirodne katastrofe....i ovo je dovoljno :-(((
Evo ga i sada a nije egzaktan... 
Poslednji put smo ga imali u vreme Velikog krsta u maju, egzaktan će biti još u Decembru pa u Martu 2015.



Uran inkonjukcija Saturn
Kakve veze ima ovaj aspekt sa celom pričom. I ima i nema. Ima jer je tu i jer je egzaktan, dakle moguće je i njega osetiti. Ovde se radi o sukobu novog i starog, savremenog i zastarelog, tradicije i modernog. Mnogo je nesigurnosti oko nas... zategnutih odnosa među ljudima... Pluton vlada Škorpijom pa je i on u igri (Pluton kvadrat Uran). Mars vlada Škorpijom pa je i on tu.
Mars je u trigonu sa Neptunom. Njega sam nazvala policijski aspekt. I on je očigledno bio na delu. Na žalost otkrivena je strašna istina....



A danas je sedmog dana Avgusta Mesec u Strelcu 
Dok ovo pišem u inkonjukciji sa Venerom u Raku... Opet inkonjukcija. Opet vatra i voda! Neraspoloženje bar što se mene tiče očigledno... Gde je optimizam Strelca? Potopio se u vodi... 
Nije mi namera da vas rastužim i oneraspoložim. Ali realnost je realnost. 

Ima li svetla na kraju tunela. Mora da ima. Samo je slabašno to svetlo...
Iskreno se nadam da mi nećete zameriti ali ovo sam morala da podelim sa vama....


Prošle godine na Zakintosu sam čamcem prolazila kroz neke od ovih stena i prirodnih tunela, tako da mi se u trenutku pojavila baš ta slika... ovo je moj tunel i tu je negde svetlo i sunce....
Ovo je sa googla

Ovo sam ja slikala



Nema mesta za muziku...i sada mi je jasnije zašto mi je jučerašnja muzika nadošla.....

Нема коментара:

Постави коментар