субота, 4. октобар 2014.

Venera inkonjukcija Neptun.....i kako pre(živeti) aspekte...

Gledala sam davno film Australia, sinoć sam ga ponovo gledala...
Baš kada je krenula egzaktna inkonjukcija Venere u Vagi i RxNeptuna u Ribama...na 5*!!!

O ovom aspektu sam ovako pisala:
Venera u Vagi inkonjukcija RxNeptun u Ribama na 5*
Da li ste spremni na davanje a da pri tom znate da vam se neće vratiti? Gde je Neptun tu je neka magla, nejasnoća, iluzija...sa Venerom to je emotivna magla, nejasnoća, iluzija...ali i finasijska ako Veneru posmatramo kao vrednost - novac!!!
Inkonjukcija je aspekt prilagođavanja, preusmeravanja...on spada u izazovne aspekte. 
Ovaj aspekt nije opozicija ali je sličan uticaj... možda je zato on uzrok nekog stresa, uzrok manjka samopuzdanja...Ovde je reč o emotivnom samopouzdanju... Još nešto bi mogao da donese ovaj aspekt: osetljivost, nezadovoljstvo, ranjivost....Kako je u priči Neptun moguće su i neke tajne, nešto skriveno, nešto vezano za podsvest...Neptun je i retrogradan (Rx) pa je moguće da se i neka prošlost umeša u vaš emotivni život... Nešto će trebati da se reši, samo ne znam koliko ćete biti sigurni i šta je to....Problem neće nestati tako što ćete sa nadati da će on  nestati sam po sebi....
Ono što je dobro je da ovaj aspekt ne traje dugo....


Ono što nisam napisala :-))) 
I ovde sa ovim aspektom moguće su ružičaste naočari :-))) i ružičasti pogled na svet, posebno na ljubav i ljubavna dešavanja...Njih je teško skinuti makar i ako su one samo simbol....
I nije ovo sve... Nisam napisala da je ovaj aspekt zamka za ljubav...Jer svaki kontakt Venere i Neptuna nosi neku bajku, čudesa, čarolije, čarobne događaje...Ljubav je ovde najčešće bajka...bajka sa srećnim krajem.... 
Međutim ovaj aspekt nas baš podseti na jedan ponekad neprijatan način da ljubav nije uvek bajka i da sretan kraj nije obavezan... Ko to zna lakše mu je...manje je razočaran!
Kada su ove dve planete lepo aspektovane čuda zaista i jesu moguća...ali ..šta biva kada nisu dobro aspektovani? Pa on lako može da vas pretvori u princezu ili princa koji čekaju svog prinaca ili princezu.... ***Ovo posebno važi ako imate u natalnom ovaj aspekt ili aspekt opozicije, kvadrata, ponekad i konjukcije.... Međutim već sam rekla da je ovo kratkotrajan aspekt....I evo "nacrtao" se baš u vreme vikenda.... I šta on hoće od nas....Pa da one koji su emotivno sami dodatno "muči" pitanjem "kada će moj princ ili princeza da dođu (već jednom :-)))".... Za one koji su u vezi da se (za)pitaju: Ko je ovaj čovek ili žena pored mene? Sa njim mogu da osete da nešto nije kako treba, osetljivost je jača, ranjivost, nezadovoljstvo... Možda je tu i pitanje... Da li je ovo (partner i veza) taj ljubavni ideal? Oni (u vezi) bi hteli bajku i čudesa, a bajke nema, nema ni čudesa.....Postoji još jedno pitanje sa ovim aspektom a ono je vezano za davanje i primanje....Ko daje više ili da li uopšte daje? Ovde to ima i više smisla jer je Venera u Vagi a ona vaga, meri.... Rađa se obično i sumnja (Neptun): Da li je osoba pored prava, ili negde tamo postoji neki ideal, neka idealna (idealnija) ljubav? Možda negde iza nekog sledćeg ugla vreba prava ljubav...
Ana Petrović
Ne kažem da nije moguće da je baš tako....da iza nekog ugla vreba prava ljubav....možda se to nekima od vas baš i dogodi....ali pre da neće ....bar ne dokle ovaj aspekt traje....jer on nosi obmanu, maglu u sebi....sa njim imate iskrivljenu sliku u ogledalu ljubavi....Možda kada on prođe vi shvatite da je ona ili on (oni pored vas) zapravo prava ljubav i da vi već imate pravu ljubav...Sačekajte da ovaj aspekt prođe i onda ponovo pogledajte u ogledalo ljubavi... 
Mnogo teže je onima koji su sami, jer ova potraga za idealom i idealnom ljubavlju iscrpljuje, i vi sačekajte da se prizemljite (da ovaj aspekt prođe), pa onda ponovo razmišljajte o idealnoj ljubavi ....
Ima još nešto interesantno ovde...ovaj aspekt se događau vreme Merkurovog kretanja unazad...pa eto dodatne sumnje... Negde će se to tako i završiti samo kao sumnja...na žalost negde neko bi mogao da uđe u zamku prevare ili da prevaren bude...Međutim da baš bude tako treba mnogo toga da se složi....tako da se ne plašite bez razloga.... 
I kao što rekoh, sačekajte jer koliko sutra imamo jedan interesantan aspekt Mars trigon Uran, sasvim dovoljno energije da vas pokrene i da ne upadnete u zamku Neptuna....

Izlaz u rešenje uvek postoje...
Ako ovaj aspekt ovu inkonjukciju iskoristite kao beg od stvarnosti (u normalnim granicama), nešto kao vreme za maštu i kreativnost, zdrave snove, neće on biti tako težak kako bi mogao da bude....I ako već "bežite" neka to bude beg u svet filma, muzike, umetnosti.... 

Ja to radim ovako :-)))

Australia (2008)
Sa mojim Nat Neptunom u 1.kući ja lako mogu da odlutam i da me ponese zanos....ali kako prilično dugo živim sa njim :-))), naučila sam i da ga pravilno "trošim"....Tako je i sa tranzitima i trenutnim aspektima Neptuna bilo koje vrste...Sinoć sam u svojoj sobi napravila atmosferu bioskopa, doduše bez kokica i odgedala jedan film koji sam već davno gledala.....
Film je Australia sa Nikol Kidman i Hju Džekmanom iz 2008. Nikol Kidman je pravi izbor za ovaj film ali mene je (gle čuda) prilično zainteresovao glumac i naravno profesionalna deformacija je učinila svoje.....malo sam istražila:

Sve zbog jednog aspekta :-))
Hugh Michael Jackman 12.Oktobar 1968. Sidnej - gluac, pevač, plesač...
Poznat po filmovima X-Men 
Ja sam ga prvi put zapazila u filmu Someone Like Youu filmu Kate & Leopold sam skapapirala da sam ga negde videla....i onda sam pogledala Australia i The Fountain i zainteresovala se kako dugačije nego astrološki :-)))

On je Vaga/Vodolija sa Mesecom u Blizancima, Marsom u Devici, Venerom u Škorpiji... kada sam to videla shvatila i zašto me je zainteresovao....
Njegovo Sunce je na 18* Vage moj ASC na 20* Vage...
Njegov Mars u konjukciji sa mojom Venerom, njegov Jupiter i Pluton u konjukciji sa mojom Venerom... Da, ovaj čovek ima ono nešto.... I negde sam ovde na Blogu napisala da je moguće uraditi uporedni horoskop sa ljudima koje ne poznajemo i da on bude jako dobar....Ali isto tako da se takve osobe nikada neće sresti...Mada nikada ne reci nikada ....rekao bi moj Neptun :-)))). Šalu na stranu, ja sam pametno iskoristila ovaj aspekt....i još ću :-))). Imam u planu da odgledam još neke filmove....koje sam već gledala (RxNeptun)... Jedan je The Fountain...Fontana ili negde preveden kao Izvor života....Taj film će u potpunosti "zadovoljiti" ovu energiju - inkonjukciju Venere i Neptuna.... Njega ću pogledati večeras... U opciji su i Doručak kod Tifanija, P.S. I Love you i Sity of angels... Mislim da će pobediti Gerard Butler Škorpija /Vaga sa Jupiterom na mom ASC :-)).

Mesec je večeras u Vodoliji....ne baš idealno aspektovan: U kvadratu je sa Saturnom u Škorpiji, opoziciji sa Jupiterom u Lavu.... taman jedan film može da smiri i smanji nervozu...On trenutno prolazi kroz moju 4.kuću i idealan je da me zadrži u krevetu :-)))
Subota je inače dan kojim vlada Saturn....a on u kvadratu sa Mesecom....dakle savršeno veče da se pobegne u maštu i snove....


Australia 

The Fountain 

"P.S. I Love You"

 

 

1 коментар:

  1. Ja sam jutros gledala P.S. I love you... i stvarno mi je "pao kao kec na deset". :)

    ОдговориИзбриши