недеља, 18. јануар 2015.

Mimoze i sećanje

Od jutros mi mirišu mimoze a njih nigde :)
Da li to mirišu sećanja :)
Sa Mesecom u Strelcu i miris ima veze sa daljinama...mimoza je tropska biljka...
Da, radije bih bila negde gde je toplije nego ovde :), a ne bi mi smetalo ni više sunca :)
Poslednji aspekt Meseca pre promene znaka bio je trigon sa RxJupiterom u Lavu....Mimoze me podsećaju na Herceg Novi (Lav - Crna Gora), na jednu ulicu koja je zapravo stepenište (skaline)kojim se išlo do mora, na jedan stan koji gleda na trg....ali i na pekaru :)... Nekada sam znala tačan broj stepenica od stana do mora...Bili su to lepi dani....Odavno nema nekih ljudi koji su me vezivali za to mesto i vreme...ali eto žive u sećanju....
Ne pamtim kada sam poslednji put prošetala ulicama grada koji ima najbogatiju floru koju sam igde videla na jednom mestu... Osim mimoza, magnolije su mi se takođe urezale u sećanje :) A palme, agave, drveće sa prelepim cvetovima, oleander, lavanda (jedino možda lepša na Hvaru)...predivno:). Očigledno da mi fale boje ovih dana :)...


Mesec samo što je zakoračio u Jarca a taj miris sve jači...
Tu je i prozor :)
Biće on još jači kako stvari stoje jer će nešto kasnije večeras Mesec biti u sekstilu sa Marsom i Neptunom u Ribama....najjači će biti negde pred spavanje... 
Da mi je da nađem negde te mimoze :) 

Ja pišem, pa zastanem....fale mi boje....pa prekinem pisanje (nedeljni horoskop za sve znake)...umesto da odmorim ja eto opet pišem (tkz. aktivni odmor:).
Merkur i Venera u Vodoliji "zaseli" u moju kuću dom, porodica...i eto mene u svom domu za radnim stolom i Laptopom (Vodolija) i pišem jer su u oni u trigonu sa mojim Marsom u Blizancima :)

Pogledam u knjigu vladarstva...mimoze - Riba.
Mars i Neptun u Ribama...zato mi se pričinjava miris mimoza :)
Od mirisa sam ogladnela....imam tunjevinu uz malo mašte, ruzmarina, maslinovog ulja ko zna šta će ispasti...
Malo da odmorim pa da nastavim pisanje :)

"Da zavolim baš sve godine što dolaze"....


Obala


Нема коментара:

Постави коментар