четвртак, 26. фебруар 2015.

Dan dobrih aspekata....

Da sutra je petak :))... a danas jutro sivo, krevet iza mene mami ako se vratim neće me ni dizalica podići sa njega tako da to nije opcija :)). Da zavirimo malo u zvezde i zvezdano nebo...

Mesec i dalje u Blizancima što lično mnogo volim jer je i moj natalni u Blizancima :)). Od jutros ovaj Mesec nagoveštava da dan i ne mora da bude siv...
Mesec je dok ovo pišem na 14* Blizanaca i sada je u sekstilu sa Uranom u Ovnu koji je takođe na 14* u isto vreme je u sekstilu i sa RxJupiterom u Lavu koji je na 15* ....lepo, mnogo lepo tačnije :)). Kao što možete primetiti ovde se izdvajaju Uran i Jupiter koji su u TRIGONU!!! Mesec danas je kao "dugme"....mogao bi da aktivira kod nekih od vas ovaj fantastičan trigon!!! Aspekt iznenadne sreće!!!

Njega smo već imali i naravno o njemu sam već pisala :))
25.Septembar 2014. i 26.Februar 2015.
Ovde je bitno da se naglasi da će on tek biti egzaktan i to vrlo skoro 3.Marta :-)). Ali.... on već sada može (i deluje) da deluje... Divno zar ne? Ipak jedna mala napomena... možda ovaj tranzit neće osetiti baš svi... Molim lepo....Ne ljutite se na glasnika :)). Ako imate dobru "memoriju pamćenja" :)) setite se 25.Septembra 2014. kada smo imali ovaj aspekt prvi put!!! Tada je Uran bio retrogradan a Jupiter direktan i tada su obe planete bile na 15*!!! Ja se sećam tog perioda, samo što sam se vratila sa odmora i prelepog ostrva Kosa... puna energije, sunca, mora..... Ovaj trigon je meni doneo iznenađenje u poslu - karijeri (Uran  u kući posla, Jupiter u kući karijere)... I sada su na istom mestu samo situacija je obrnuta sada je Jupiter retrogradan Uran direktan.... Ne očekujem promene ali ovo i nije aspekt očekivanja već iznenadnih (srećnih) okolnosti i dešavanja....videćemo :)).

4.Mart 2015.
Još jedan mali dodatak: 3.Marta egzaktan trigon ovih planeta a već 4.Marta i ehzaktna konjukcija Urana i Venere :)). U Septembru 2014. Venera je bila u Devici dakle ni blizu Urana :))... bila je blizu Sunca u Vagi... Ova konjukcija u najavi Venera/Uran ovom trigonu dodaje "začin" ljubavi.... dakle moguća su i ljubavna iznenađenja i ljubavne sreće.... Ova konjukcija može biti "dugme ili okidač" trigonu o kome je ovde reč. Dakle u Septembru prošle godine imali smo drugačije okruženje sada imamo drugačije...Negde sam napisala da Jupiter i Saturn idu u paru (u tumačenju)... U Septembru Saturn je bio u Škorpiji i bio je u kvadratu sa Jupiterom u Lavu (učesnikom ovog trigona) i to je negde bio razlog što možda neki od vas nisu osetili tadašnji trigon ili jesu ali sa dozom težine (zbog Saturna)!!! I sada je Saturn prisutan na drugačiji način... On je u kvadratu sa Suncem i Neptunom ali i u trigonu sa Masom i Venerom!!! 4.Marta Saturn će i dalje biti u trigonu sa Marsom i kvadratu sa Neptunom ali Jupiter će osim trigona sa Uranom (zbog njega ceo tekst) biti i u trigonu sa Venerom, JMČ... i naravno Uran će biti u konjukciji sa Venerom. Dakle sasvim drugačije okruženje... I možda će u ovom "izvlačenju" biti više srećnih više onih koji će ovaj tranzit osetiti ....JA VA TO OD SRCA ŽELIM :)). 

22.Jun 2015. treća sreća....
I na kraju da vam kažem i ovo....postoji i treća sreća :)), ako i ovog puta bude onih koji neće osetiti ovaj trigon imaće još jednu šansu 22.Juna 2015. Tada će i Jupiter i Uran biti direktni i na 20*....Saturn će tada biti ponovo u Škorpiji dakle retrogradan, neće biti u kvadratu sa Jupiterom kao u Septembru 2014. ali moguće je da preko njega u celu priču bude uvedena i neka prošlost. Jupiter će tada biti u konjukciji sa Venerom dakle opet neka ljubavna (moguća) iznenađenja!!! I to vam je to...:)))



Sunce i Neptun na krilima mašte....
Nikada ne znam kada počnem da pišem tekst kuda će me odvesti....ja sam zapravo htela da pišem o današnjoj konjukciji Sunca i Neptuna u Ribama na 7* :)) Jer sve je počelo sa pričom o sivom jutru :)) koje sam ja htela da OBOJIM....Meni Neptun uvek "služi" da obojim svet oko sebe...
Da krenem ipak od manje dobrih uticaja ovog aspekta (mada se ovde dobri i manje dobri prepliću): izbegavanje odgovornosti :), da se ne vidi ono što se ne želi, velika osetljivost, izbegavanje stvarnosti, beg od stvarnosti (pitanje je da li je ovaj uticaj za svakog od nas manje dobar :), povlačenje u snove, san na javi.... bolji uticaji: duhovnost, samilost, maštovitost, kreativnost, mističnost, dobar za umetnike, glumce, muzičare, druženje sa istima... Možete vrlo nadahnuto rešavati neke svakodnevne poslove i stvari, ako imate kreativnu crtu u vama i na kreativan način... Inspiracije sa ovom energijom neće faliti. Ovo je jako lepa prilika da uživate u mašti, romantici (Ribe), poslušajte i intuiciju....a na kraju ako ništa ne prepoznate od svega ovog duhovnost je ono što vam može pokazati put....

A Ja ću da maštam...i da prizivam čaroliju ...
Sa moje tačke gledišta beg od stvarnosti (ako se ne preteruje) je dobar uticaj ovog tranzita. Svima je ponekad potrebno da pobegnmo od nečega ili nekog :)). Trudite se da ne budete žrtve, mučenici jer je i to jedan od uticaja ovog tranzita, i čuvajte se "energetskih vampira" :)) Iskoristite pozitivno osetljivost na boje, muziku, emocije...Ako vam treba povlačenje, povucite se....napunite svoje baterije...vi srećniji pored mora i jezera iskoristite to....i mi ovde imamo dve prekrasne reke....zaboravite da je dan siv....i obojte ga u crveno, žuto, pastelno....Zdrav oblik povlačenja neće škoditi :))). Ili budite milosrdni, samilosni....ako već mora da bude neke osetljivosti onda budite osetljivi prema onima koji nemaju....svuda postoje centri za nezbrinutu decu....ili učinite što je do vas da bi neko dete dobilo šansu da se izleči....

Ja ću raditi od podneva pa ko zna do kada :)), usput ću tražiti neki oblak.....ako se sretnemo tamo super :-)))




"Sjedim na oblaku a ona svrati često".....


Mjeseče Reci...

 

Нема коментара:

Постави коментар