четвртак, 5. март 2015.

"Tears From The Moon".... pred sam Pun Mesec u Devici...

Couldn't sleep so I went out walking....

Nisam spavala najbolje noćas.... 
Tran Neptun i Sunce u Ribama (preko mog Nat Jupitera)... Preko puta njih Mesec u Devici (još malo pa Pun), tačno na mom Nat Plutonu :)), dobro je i to malo sna što sam nafatala :)). Mesec je na korak (nekoliko steptni) do moje Nat Venere....od jutros sentimentalna samo tako :-)) 

I feel something falling from the sky
I'm so sad I made the angels cry...




I opet kiša....
Zar  nije bilo dosta kiše? Neki domovi se još suše od predhodnih kiša :(((
Slušam kišu kako dobuje po simsu na prozoru...i razmišljam o predhodnoj noći... Sanjala sam nešto, zapravo nekog...iz moje davne pradavne prošlosti (Neptun konjukcija Sunce, preko mog retro Jupitera iz 5.kuće)...Vi znate da ja volim Neptuna, on je moj "kanal" ka univerzumu... ali ovaj Tran Neptun osim što eto u saradnji sa Mesecom donosi nesanicu, donosi nam i zbunjenost, slabiju volju (konjukcija sa Suncem), razne iluzije, obmane i samoobmane....I ako je moj Nat Jupiter uvek pun nade, vere i optimizma...pritisnuli ga nebeski tranziti...

Pun Mesec (egzaktno) je večeras u 7:05pm CET... 
Međutim sve su šanse da ste ga već osetili...Posebno mi ovde gde se nadvio ovaj kišni teški oblak... 
Energija Device je osim analitičnosti, urednosti i energija brižnosti....
Dok ovo pišem Mesec je na 10* Device i u egzaktnoj inkonjukciji sa Marsom u Ovnu...nemir, nervoza, suze samo što ne krenu... U kvadratu je (još ood noćas) sa Saturnom u Strelcu, koji je opet u kvadratu sa malopre spomenutim Neptunom u Ribama... još suza, još kiše.... Retro Jupiter u Lavu u inkonjukciji sa Plutonom u Jarcu....neki neizdrž, potreba za promenom...., on (Pluton) u kvadratu sa Uranom u Ovnu.... tim mračnim kvadratom koji nas eto muči još od 2012. i sada je u kulminaciji i u nekoj vrsti završnice.... U kvadratu je Pluton i sa Marsom i Venerom u Ovnu... Danas egzaktno u kvadratu sa Venerom... još nemira, još neizdrža (emotivnog - Venera)... Pripazite, moglo bi danas svašta da vam padne na pamet....kontrolišite se.... Venera i Mars u Ovnu u opoziciji sa retro SMČ u Vagi... ne donosite danas (i sutra) neke bitne emotivne odluke....sačekajte da se "magla" digne (Sunce/Neptun), da se strasti stišaju (Venera/Pluton)... ne dozvolite Uran kvadrat Pluton da vršlja, iritira, unervozi, usplahiri....
Ne radi mi televizor ....što i nije neka šteta :)), ali radi internet, a tamo od jutros vesti: umrla trudnica od svinjskog gripa ... strašno, oružani obračun na Bežanijskoj kosi, sneg veje na svim našim planinama, kolovozi mokri, vidljivost smanjena....evro 120 dinara, hiljade ruskih vojnika na istoku Ukrajine, muškarac silovao rođaku ometenu u razvoju....Bože dragi....neću više... Ne znam šta se dešava u okolini kod komšija... ali ovi sadašnji aspekti ne nagoveštavaju dobre stvari....

I kako se izboriti sa svim ovim....
Lepo!!! Na nebu srećom ima i dobrih aspekata i tranzita.... Sem toga svi smo različiti i svi imamo samo naš natalni horoskop... "izvadite sve adute"...sve lepe aspekte koje imate....A ovo neće trajti doveka... posle kiše sunce sigurno ima da sija punim sjajem...Znam da nije uteha onima kojima će voda možda ponovo ući u kuće...ali šta da kažem.... tek glavu gore...nama ovde bilo je i teže pa smo sve izdržali...



Stop, Stop haunting me
It should be easy
As easy as when you stopped wanting me...


Ja ću ovako...
Srećom (po mene) Tran Jupiter u mom znaku je tu da neda optimizmu da posustane u sekstilu je sa Nat Marsom u Blizancima i gura me dalje, gura me jače....Saturn u Strelcu je u dobrom odnosu sa mojim Suncem i Merkurom....pa volje i snage imam....Uran, Mars i Venera dobri sa mojim Nat Marsom....izdržaću :-)))... Pluton se "nameračio" (trigon) na moju Veneru ko zna ljubavi i novca nikada dosta :)), šalu na stranu interesantan je ovo aspekt (Tran Pluton trigon Nat Venera :))), radujem se njegovom egzaktnom delovanju...uskoro :-))). Ostao samo Neptun u Ribama .... kao da mi je neko uzeo moj čarobni tepih.... ali nedam se ja....naćiću neko drugo "prevozno sredstvo" za beg na neki oblak :))


A vi....
I vi zavirite u vaše horoskope i pronađite sve dobre tranzite....ili ako to ne znate setite se svih svojih dobrih osobina, pozitivnih osećanja, lepih događaja... Družite se sa onima koji vas čine srećnim, nasmejanim.... izbegavajte one koji vam "uzmaju" energiju, koji vas crpe... Nabacite boje na sebe...osmeh veliki ko kuća, i širite pozitivnu energiju.....i sačekajte PROĆI ĆE I OVO :)))



  Tears From The Moon 

 

Нема коментара:

Постави коментар