четвртак, 4. јун 2015.

"Ja svoje snove zagrlim jako"... retrogradni Merkur i ja.....

"Zdravlje je najveće bogastvo, zdrav čovek ima hiljadu želja, bolestan samo jednu"




Svaki put kada idem u bolnicu (iz bilo kog razloga) svečano obećam sebi da ću biti dobra :) i da se neću vraćati u nju...bar ne brzo :)).

Naše bolnice?!
Uh, šta reći a ne zaplakti...Ja i jesam zaplakala...U jednom od hodnika ispred ultrazvuka gužva....ok, veliki je ovo grad, čekanje nije ono najteže... teško je gledati bolesnike koje su doveli sa nekih odeljenja i koji su ostavljeni da čekaju da ih posle pregleda odvedu na odelenje.... 
Jedna baka....podsetila me je na moju, belog tena rumenih obraza sa jako malo bora za njene godine, jako uredna i ako je u bolnici....ali ostavljena u kolicima ispod klime.... Ona je ćutala....ostali pacijenti svako u svom filmu....Pitam je, da li hoće da je pomerim dalje od klime, ona stidljivo kaže.... ako vam nije teško!!! Pomerim je naravno i suze mi krenu...a ne spadam baš u plačljive osobe... Sve to je videla jedna sestra.....pogledala me je, nije rekla ništa, ali u očima sam joj videla....nešto kao... ti si ovde danas...ja svaki dan....
Posle nekog vremena ušla sam na pregled....
Kada sam izašla, prilično rasterećena onim što sam čula....opet ugledam baku kojoj se na licu vidi da trpi i ćuti... Pitam je opet ... da li joj treba nešto, ona stidljivo kaže... da je žedna. Odem i donesem joj vodu....To je jedino što sam mogla da uradim za nju....

Odlazim bržim koracima nego kada sam ulazila :)), ponavljajući mantru.....biću zdrava, biću zdrava.....neću se vraćati.....

Astrološki osvrt...
Retrogradni Merkur već neko vreme u mojoj 8.kući. Kontrolni pregled je trebao da bude u martu, ali ja nikako da stignem!!!....I uvek je onako kako treba da bude... i kada treba da bude! Tran RxMerkur je u sekstilu sa mojim Lavovskim Suncem i u trigonu sa mojim Saturnom u Vodoliji.... Ultrazvuk kaže vidimo se za godinu dana :-)). Narvano, doktor je to rekao na osnovu nalaza....
Eto lepih vesti od RxMerkura....
Inače energija retrogradnog Merkura me je i "naterala" da do kontrlonog pregleda  dođe. Jer da sam se ja pitala :-))!!!!, on bi dočekao moj odmor....  Jedan susret i jedan razgovor i pregled je bio zakazan i bez da su me pitali :-))). Da, nekada zvezde znaju bolje nego mi :)))

Mesec u Jarcu (tranzitni) u mojoj 3.kući...
Susret sa starijom (Jarac) ženom (Mesec)....baka sa početka priče. U inkonjukciji sa mojim Merkurom u Lavu.... To je ta tuga koju sam osetila....i sećanje na moju baku.....to su i suze. 

Ali....ipak RxMerkur.....
Pregled je bio zakazan...doktora poznajem....svejdno sve se odužilo....više nego što sam mogla i da predpostavim....i morala sam da odložim (RxMerkur) jednu konsultaciju što inače ne radim.
Nije tu kraj :-))), RxMerkur se baš poigrao... Ako zanemarim da me je sestra htela da vrati kući jer imam (po njenom) pogrešan uput!!???, da sam ja zalutala u hodnicima jer sam išla levo...a trebalo je desno:-)).... ali, kada sam shvatila da ću kasniti u dogovoreno vreme, pošaljem poruku na broj koji sam imala.... Poruka ne odlazi.... Pozovem.....a tamo "birate nepostojeći broj"....setim se da imam mail....i napišem poruku... Srećom pa je on stigao na vreme... Da, tel. je bio pogrešno napisan....eto i to je RxMerkur....


I na kraju....
RxMerkur kvadrat Neptun.....
Onaj od pre neki dan i dalje aktuelan :))
Meni je pomogao.....da recimo dok stojim i čekam u hodnicima bolnice ja zamislim da sam negde na nekom drugom mestu.....i pomaže....zapravo pomoglo je....:-)))

 
Zašto ova pesma?
Neka ostane mala tajna....


Da li si ti moje svetlo koje trazim

Svetlo koje trazim 

 



Нема коментара:

Постави коментар