понедељак, 13. јул 2015.

Šta rade zvezde u periodu od 13.Jula do 20.Jula...




13.Jul 04:52: Sunce kvadrat Uran
13.Jul 21:13: Merkur trigon Neptun
14.Jul 08:47: Venera kvadrat Saturn
15.Jul 16:12: Mars opozicija Pluton
16.Jul 01:39: Merkur opozicija Pluton
16.Jul 3:24: Mlad Mesec u Raku
16.Jul 06:14: Merkur konjukcija Mars
19.Jul 00:38: Venera ulazi u Devicu
19.Jul 03:07: Merkur kvadrat Uran

Nikada mi nije bilo teže da pišem.....Pritisnuo RxSaturn u Škorpiji....ali i Merkur u Raku....Saturn je u inkonjukcij sa mojim Mesecom, Merkur u inkonjukciji sa mojim Saturnom.... Ne pomaže ni Venera u mom znaku jer ona je u senci RxSaturna u Škorpiji...
Nisam raspoložena za pisanje....a opet baš mi pisanje pomaže....kontradiktorno ali je tako....Nisam raspoložena za pisanje jer ni vesti (zvezdane) nisu baš najbolje....Znam da sam ja samo glasnik, ali ko još voli neprijatne vesti...Međutim ovaj Blog je i zamišljen ne da predviđamo već da se pripremimo....
Posle teške nedelje za nama....teške, tužne, neizvesne....dolazi još jedna nedelja koja nagoveštava burne događaje... Mesec Juli je počeo tako lepo....tako obećavajuće...ta energija egzistira još uvek...još uvek su Venera i Jupiter u konjukciji i još uvek je Jupiter u trigonu sa Uranom....to je mnoge od nas i održalo....


Svaka osoba koja uspe da vas razbesni postaje vaš gospodar. -  Epiktet 
Posle opozicije Sunca i Plutona, sa kojom je počela prošla nedelja, opet imamo jedan aspekt sa Suncem u Raku na samom početku nedelje...kao da nije dovoljno što je ponedeljak koji ne spada baš u omiljene dane u nedelji :))). Ni ovaj aspekt ne spada u mirnije...Sunce u Raku će u ponedeljak 13.Jula biti u kvadratu sa Uranom u Ovnu na 20*!!! Prošlog ponedeljka sam pisala o tome kako je politika opet u našim životima, hteli mi to ili ne (pustili bi mi nju ali neće ona nas)....Nagovestio je taj ponedeljak sve ono što se kasnije izdešavalo... Ovaj ponedeljak pred nama kreće sasvim drugačijom energijom....energijom slobode. Potrebom za slobodom....jer Sunce i Uran će se "sudariti" u energiji kvadrata....Nezgodno je što je ovde prisutan faktor iznenađenja....Ovo je i aspekt promena....Što ste spremniji za promene lakše će vam biti...Ako negde osećate neku vrstu ograničenja tu bi mogli da osetite pritisak....manji ili veći zavisi od vašeg ličnog horoskopa...

Postoji nešto što je mnogo važnije od svake logike: to je mašta. - Alfred Hičkok
Istog dana, u ponedeljak 13.Jula dakle Merkur u Raku će posle Marsa biti u trigonu sa RxNeptunom u Ribama na 9*!!! Lepa energija, dobra energija....ona sa kojom možete "pobeći" negde....
Ja već znam gde ću, mada čini mi se da se odatle nisam ni vraćala :))).  Maštajte, meditirajte uživajte....
 



Rana koja se krije sporo i teško zaceljuje. -  Ivo Andrić
Posebno zbog onog što nas čeka već u utorak 14.Jula, a to je Venerin (u Lavu) kvadrat sa RxSaturnom u Škorpiji na 28*!!! Mada su ga mnogi kao i ja već osetili....Da, nakon svih ovih godina, mi ovde tako blizu a tako daleko opet smo bili u priči koja nikome ne donosi ništa dobro...

Pokoravamo se zakonima da bismo bili slobodni. - Ciceron
Prošle nedelje sam pisala i o Marsu u Raku....i njegovom uticaju ovog leta.... U sredu 15.Jula Mars u Raku biće u opoziciji sa RxPlutonom u Jarcu na 14*!!! Aspekt "kratkog fitilja"....Ovde mir i suzdržavanje mogu mnogo da pomognu.....Pokušajte....ne košta ništa a daje mnogo....I nastavite tako jer već u četvrtak 16.Jula imaćemo i opoziciju Merkura u Raku sa RxPlutonom u Jarcu na 14*!!!. Pokušajte da najpre umirite misli....pa onda pokušajte da savladate reči...bilo izgovorene, bilo napisane....Budite oprezni...jednom izgovorena reč ili rečenica se teško mogu povući....

Na kraju svih krajeva? Uvek je jedan novi početak. - Duško Radović
Istog dana u četvrtak 16.Jula nešto dobro....Mlad Mesec u Raku na 23* prilika ili šansa za novi početak....Počinje novi ciklus....nova prilika da krenemo ispočetka...U pitanju je energija Raka....početak je negde u domu, porodici...pa šire u narodu....I kao što sam već negde napisala, ako sa Suncem u Raku slavimo život, onda sa Mesecom u Raku možemo slaviti porodicu... Krenite od sebe, pa onda šire...i šire....kao krugovi u vodi.....I ako nemate svoju čuvarkuću....nabavite je....to ne mora da bude biljka....to može biti bilo šta što vas raduje ili u šta verujete.....
Ono što je za ovaj Mlad Mesec posebno je što je on u kvadratu sa Uranom u Ovnu....i Mesec i Sunce na 23* Raka u kvadratu sa Uranom u Ovnu na 20*....Početak i iznenađenje? Početak kao iznenađenje? Iznenađenje pa početak? Jedna od ovih kombinacija kao mogući scenario....i za lične priče i za globalne....Nazire li se rešenje Grčke priče?! Za nas ovde ne znam, koje iznenađenje nama može da se dogodi....

Ispeci pa reci...
Istog dana u četvrtak 16.Jula još jedan egzaktan aspekt, konjukcija Merkura i Marsa u Raku na 14*!!!
Još suzdržavanja....Nije teško....ne mora se baš uvek sve reći...ili ako se baš mora, pripazite jer reči imaju moć...Mogu da rane nekog ili da izleče....Birajte ovo drugo....
Ne donosite brze i ishitrene odluke, "ispeci pa reci" neka bude vaša deviza i moto tokom ovog tranzita....posebno u porodici a onda i šire.... 


Ljubav je aktivna briga za život i razvitak osobe koju volimo.
Erich Fromm

Na kraju ove nedelje u nedelju 19.Jula Venera na kratko napušta Lava i prelazi u Devicu....Venera će u Devici boraviti od 19.Jula do 31.Jula samo dve nedelje!!! Počela sam tekst o ulasku Venere u Devicu, ali nisam imala snage da ga završim.... Ja sam rođena sa ovom Venerom i ponekad me baš iznerviraju neki tekstovi, posebno oni koji uopštavaju... Ono tipa "Veneru u Devici vodi razum a ne srce...." Odlučila sam da pišem neki drugi dan....Za sada imate na Blogu dovoljno tekstova....samo ukucajte Venera u Devici :))).

Sloboda je jedina stvar koju ne možete imati ukoliko je niste spremni deliti s drugima. -
Ralph Epperson
I za kraj....nedelja se završava kao što je i počela....Opet kvadrat, opet sa Uranom u Ovnu ali sada Merkur u Raku...Još tenzija, uzbuđenja, iznenađenja....i neizvesnosti. Sa Uranom se nikada ne zna šta nam sprema...Teško je predvideti šta će doneti ovaj aspekt....
Bure baruta....tako zovu ovaj naš brdoviti Balkan....Razmislite šta mi možemo da uradimo, svako od nas pojedinačno da to bure opet ne eksplodira...a možemo....

(Po)tražite boju.....

Silueta se davno nazire.
Neko uzdahne, neko zazire.
 

Isto vide a razno tumače,
đavo prste u farbu umače.


1 коментар:

  1. Анониман13. јул 2015. 14:57

    Mislim da ce sledecih 4 dana biti jako lose nekim znacima i podznacima (Ovan,Rak,Vaga,Jarac) jer je tako UVEK kad se izmedju Suncai Meeca nadje MARS !!

    ОдговориИзбриши