среда, 5. август 2015.

Moja sećanja....

Mesec je u Ovnu, Mars (vladar Ovna) u Raku....
Mesec u konjukciji sa Uranom u Ovnu...
Mars u trigonu sa Saturnom u Škorpiji....
Merkur, RxVenera i Jupiter u konjukciji....

U podne....
Mesec u egzaktnoj konjukcij sa Uranom...
Kad trube, zatrube.....

Sećanja: RxVenera kvadrat Saturn
Nema muzike danas...
Moja "slavonska" polovina danas može samo da ćuti...Rođena sam ovde, ali imam neke grobove tamo na obroncima Bilogorske šume...grobove koje nisam obišla od 91'...Da nije bilo njih, i pre njih mnogo njih.....ne bi bilo ni mene.....Saturn je vladar moje kuće doma, domovine, ognjišta, porekla...Venera je vladar ASC....Moja baka je ostala bez ćerke (na koju ličim) u onom prvom ratu, u ovom drugom svi su preživeli....pola porodice je ovde, jedan deo je ostao tamo....životare....alii se retko viđamo...


Muzika u mojoj glavi: "Slavonijo ko te nije volio ne zna sta je izgubio...."
Moj otac danas ima 80 godina i jednu veliku ranu....
Od rođenja svake godine do 91' mi smo išli tamo gde su me zvali Snježana....gde je hleb kruh, i gde su me zvali srbijanka...mene i moju majku....Bila sam i ostala ponosna na svoje korene koji idu još dalje u Liku....teče u mojim venama i brđanska i ravničarska krv...
Dom je tamo gde ti je srce....moje je i ovde i tamo <3

Нема коментара:

Постави коментар