уторак, 1. септембар 2015.

Šta rade zvezde od 31.Avgusta do 7.Septembra



Ove prve nedelje Septembra:

01.09. 05:37: Sunce opozicija Neptun
01.09. 05:03: Venera konjukcija Mars
06.09. 01:10: Sunce trigon Pluton
06.09. Venera kreće direktno sa 14* Lava





 .... ja mamuran
nemoj srećo, nemoj danas
da ispravljaš krive Drine
možeš doći do istine...



Istina je da sam ja nekako mamurna.....ne od pića. Organizam se privikao i programirao na režim odmora....noge su mi "najgore" prošle, ali i dalje im se šeta....a danas od šetnje nema ništa....možda samo do prodavnice da malo napunim frižider :))). A tako mi je prijala mediteranska hrana....ostaje mi samo da odem do Vera :-))))





"Mamurluk" ide sa današnjim aspektom....slažu se on i moje stanje: Sunce opozicija Neptun, telo bi bilo negde na drugom mestu....Ni ova konjukcija Venere i Marsa ništa bolje ne utiče na mene....neki nemir, neizdrž, neka sećanja, neki lepi trenutci u glavi.....pa sad ti piši....:-))))
Do nedelje je daleko....srećom pa za vikend jedan snažan aspekt: Sunce trigon Pluton....ako će neko to će on da me konačno spusti na zemlju i sve vas kojima to treba....(Sunce u Devici, Pluton u Jarcu)....Samo ko će da dočeka nedelju :-))). 
U nedelju još jedan važan događaj na zvezdanom nebu.....Venera konačno kreće napred...Sećanja, uspomene, prošlost bi trebalo da ostanu iza nas....i napred u nove (emotivne) pobede, iskušenja, nove ljubavi, možda bude i novih beba :)))





I tako kreće nedelja malo smušeno, malo uzbudljivo....završava se prilično intezivno....Deca danas kreću u školu....pripazite male glave su još u oblacima......i ide im se i ne ide im se u školu...Neptun će i njih da zbuni....posebno one koji prvi put kreću u školu....Šta ih je to snašlo :-))) neće znati.....ko će ih zadržati u klupama....a Venera i Mars u Lavu dodaće na sve ovo i rekoh već neizdrž, uzbuđenje....nemir :-))). Isto je i sa onima koji počinju da rade posle odmora.....jer svi smo mi u duši deca....


Eh, da mi je ova kafa sa Skopelosa.....




 Dancing with The Muse  ♥♫


Нема коментара:

Постави коментар