четвртак, 8. октобар 2015.

Volim te zato što.....(Venera ulazi u Devicu)....Zašto vi volite nekoga?!

Volim te zato što.....

...i pre nego te vidim osetim tvoj miris....
... imaš najlepši osmeh na svetu...
...pogledom razmenimo reči...
...me ljubiš tako da ostanem bez daha...
....me ljubiš tamo gde najviše volim...
...imaš ono nešto što drugi nemaju...
...se deca u nama igraju...i zato što nikada nećemo ostariti...
....znam da me nikada nećeš razočarati...
....me prihvataš onaku kakva jesam i ne želiš da me menjaš...
...imamo iste snove i želje...i sasvim različite, pa se dopunjujemo....
...si ambiciozan a imaš vremena za mene...
...voliš moje prijatelje...i oni tebe...
...voliš moj karmin i to što ne volim štikle :)....
....pričamo u ponoć kao da je jutro...
...praviš najlepšu kafu i donosiš mi je u krevet....
....ti nedostajem kada nismo zajedno....
...gledaš ljubavni film i ne smeješ se kada zaplačem ako kraj nije srećen...
...lepiš poruke na najneverovatnijim mestima....
...me pozoveš kada mislim na tebe...
...ti je važno moje mišljenje....
...me voliš kao da sam jedina na svetu....
..........dopišite sami....


"Volim te ne znam kako da odolim
U svakom slučaju te volim"...



Venera danas u 7:29pm CET ulazi (ponovo) u Devicu....
Moja Venera u Devici je napisala zašto :)))) voli.....kada voli :)))
Spisak je mogao da bude mnogo duži ali ostavljam nešto i vašoj mašti.....ili da sami dopišete....ovde ili negde....Zašto? 
Zato što Venera u Devici voli da kaže, voli da napiše, voli spiskove, voli da objasni, analizira, voli da voli.... I zato što postoji realno objašnjenje....Merkur vlada Devicom....
Venera u Devici je kao energija konjukcije Venere i Merkura, znamo šta je Venera (ko ne zna neka ukuca u search .), da se potsetimo šta je Merkur, Merkur su naše misli, mišljenje, reči, izgovorene, napisane, sitnica, znaci interpukcije :)).... Merkur su ruke, ramena....gde je Merkur tu je i zagrljaj...Merkur je brbljanje :))), sluh, slušanje....vid.....Merkur je papir, pismo, dnevnik, spisak, glas....humor....ideja, rimovanje, ime :)), razumevanje, savet, rešavanje problema, intelekt, ispovest, ključ, komšiluk....kraći put, saobraćaj,  leptir ("leptirići u stomaku"), logika, mešanje ("u svakoj čorbi mirođija"), nervoza, objašnjenje :)), odgovor... Merkur je pesak....


Venera u Devici zahvaljujući vladaru: 
Spremna je za ljubavne reči, izgovorene, napisane...slatkorečiva je, reči "slatke kao med" :)), voli tepanje (slatkišu, mediću, ljubavi, dušo...), laskanje...reči kao muzika za nečije uši :))
Izbirljiva je možda :)), ili sigurno :))), uglavnom zna šta hoće...teško pronalazi :))
Radije ostaje sama....zato što ne voli komromis....
Voli akciju....i ljubav izražava kroz akciju...
Sposobna je da kaže ono što drugi žele i vole da čuju..
Zna jezik zavođenja :)))
Reči su njene "igračke"....ume da flertuje, 
Uvek spremna za razgovor....kako god...telefon, mail, pismo, društvene mreže...
Puno razmišlja o ljubavi, vezama, odnosima....i analizira, analizira.....i opet analizira :)))



Venera u Devici će pronaći lepotu u malim, sitnim stvarima....
Zavoleće nečije i vrline i mane....
Biće uvek tu za onog koga voli....
Venera u Devici je odan prijatelj i partner...
Da ne nabrajam više, pisala sam već o ovoj Veneri na Blogu:
Venera je letos na kratko boravila u Devici: od 19.Jula do 31.Jula.
Bila je i retrogradna na kratko u Devici: od 25.Jula do 31.Jula.
U ovom tekstu imate i uticaj Venere u Devici na znakove....kao i šta sve možete očekivati dokle Venera bude prolazila (tranzitirala) kroz energiju Device....Venera će u Devici boraviti do 8.Novembra!!!


Aspekti Venere u Devici:
11.Oktobar: 02:30: Venera kvadrat Saturn
17.Oktobar: 05:52: Venera opozicija Neptun
23.Oktobar: 09:42: Venera trigon Pluton
25.Oktobar: 22:03: Venera konjukcija Jupiter
03.Novembar: .03:10: Venera konjukcija Mars
08.Novembar: 17:30: Venera ulazi u Vagu



U svakom slučaju te volim...



Нема коментара:

Постави коментар