среда, 30. децембар 2015.

Pevaj, tako je najbolje.....Zvezde na kraju 2015.

Zbog godišnjeg horoskopa neko vreme me nije bilo na Blogu...Pišete vi meni gde si Zvezdana? :))) Kako se kraj godine približio ja sam morala da "ubacim u petu brzinu"...Puno je bilo onih koji su hteli da pre nego uđemo u 2016.godinu saznaju šta ih čeka...tako da sam morala da napravim listu prioriteta...kontakt sa vama je na prvom mestu, Blog je uvek bio i ostaće na vrhu liste :)). Ali godišnji me je baš izludeo :)). Tako mi i treba kada sam opširna :)))....Gde je ostalo....kuća, bliski ljudi...pa ovih dana je kao u Ekremovoj čuvenoj pesmi...kuća pos'o...kuća pos'o :)))

Pevaj, udri brigu na veselje
pevaj, neka prsti, neka seva
pevaj, tako je najbolje

A šta je sa zvezdama?
30.-31.Decembar 2015.
Mesec je u praktičnoj Devici....od jutros preko puta Neptuna u Ribama....
"Sanjati ....ne mogu ti to uskratiti".... i ja sanjam i radim :))).
Mesec od jutros u kvadratu sa Saturnom u Strelcu....smorio se on, smorili se mi....
"Sjeti se, i ne tuguj zbog mene"
Ali Mesecu se pridružilo (trigon) Sunce u Jarcu...tako zajedno pokrenuće sve one koji su smoreni :))
"Zbog tebe sam bio spreman na velika djela"

Venera je juče ušla u Strlca....
Odapela je strelu....pa šta pogodi :))) a vi dobro razmislite ili ćete biti meta ili lovac :)))
Samo da ne "pogodi" Saturna koji je čeka na 10* Strelca :)))

Od egzaktnih aspekata...
Sunce u Jarcu sekstil Neptun u Ribama (29.Decembar)
"Ti živis u oblacima mala,
i do tebe ne dopire moj glas,
ljubav još nikom nisi dala
i ne slutiš kakva sreća čeka nas"

Merkur u Jarcu kvadrat Mars u Vagi (29.Decembar)
Ko te naljutio....
"Kad si sa mnom ljuta sam
Al' kad te nema k'o bez glave sam"

U pet do dvanest...
Gde god bili ..
Sunce, Pluton i Merkur su u Jarcu....ozbiljno :))
Venera i Saturn u Strelcu....sve bliže zagrljaju....
Mesec i Jupiter u Devici....biće i brižnih :))
Mars u Vagi....diplomatija na delu :))
Neptun, Kiron i JMČ u Ribama....ništa bez čuda i čarolije...
Uran u Ovnu... buntovnik na delu...

I ako će nas energija Jarca čvrsto držati na zemlji...tu je Neptun u čarobnim Ribama (sekstil sa Suncem) da vas ako treba odvede u "Nedođiju", možda će nas tamo čekati Petar Pan ili Zvončica :)))... Udruženi Sunce i Pluton (konjukcija) mnoge će ipak zadržati na zemlji. Nedajte da vas neko naljuti (Merkur kvadrat Mars), zagrlite čvrsto nekog, opustite ga....neka vas Venera i Saturn inspirišu na dugotrajnost, vernost, odgovornost....a Strelac odvede u avanturu... Njegov vladar Jupiter miruje (nema aspekte sem konjukcije sa Mesecom)....kao da nam poručuje opustite se, uživajte, volite sebe i sve oko vas...porodica na okupu (Mesec)...ili nije Uran u Ovnu ne miruje...mladost će izaći na trgove...tamo vatromet (Uran) kvadrat Pluton....
Mesec u Devici u trigonu sa Merkurom u Jarcu....poželite nešto u ponoć....nešto čvrsto, temeljno, praktično, nešto što će se sigurno ispuniti...Saturn vladar Jarca u Strelcu u blizini Venere (ljubav) pomislite i nešto ljubavno, odapnite strelu i čekajte....

Ja čekam da me neko "ukrade" :))))




Нема коментара:

Постави коментар