четвртак, 17. март 2016.

Kada nisam ovde ja sam tamo.... :-))

Kada god "neću" da budem OVDE.... ja sam TAMO.....


Tu me možete naći kada nisam ovde :-D
Tu me još neko može pronaći :-) <3 


Svako jutro treba mi oko sat vremena da pročitam sva pisma, poruke....na sve inbox-e koje imam :)), ali i Viber, WhatsApp, SMS.... tu su i komentari na FB, Blogu....
Odgovorim zaista na svako pismo i nije mi teško... ali od skoro na neka pisma i ne odgovaram, jer sam više puta pisala na koja pisma ne mogu da odgovaram....Ne volim da se pravdam, zato to više i ne radim....
Ja mnogo volim ono što radim...tu dileme nema...   
Slobodnog vremena je sve manje i manje.... U slobodno vreme da bih energiju obnovila to mora da bude nešto drugo a ne astrologija... takvo je pravilo...

Kako se obnavlja energija?
Kod svakog drugačije.....
Po nekom nepisanom pravilu energiju možemo obnoviti  kroz 5. kuću... 
Zašto ova kuća? Jednostavan je odgovor...
5.kuća je kuća zadovoljstva, uživanja, zabave, razbibrige :)), rekreacije, kreativnosti, umetnosti, hobija.... kuća sportskih terena, igrališta, mesta za izlaske, kafići, restorani, klubovi... ali i gradska izletišta....Da, ova kuća je i kuća ljubavi, dece....
Ovo je i kuća Sunca....preko Lava koji vlada ovom kućom....Eto energije, eto pozitivne energije :))
Ovo je i kuća "večitog deteta"...jer svi smo deca u duši :))). Deca vole igru....zabavu, druženje....
Još jedna kuća pruža nešto drugačije obnavljanje energije...


12.kuća....
Kroz ovu kuću mi možemo "napuniti baterije".... Kuća koja nam omogućava da "popričamo sami sa sobom" :)), ili da se obratimo nekome od poverenja (rodbina, prijatelj, partner), ili sa nekim stručnim licem... Ova kuća je kuća "velikog spremanja", "ostava", "ormana", "kutijica"....šta li već imamo u našim glavama :)) - podsvesti.... Neko ovu kuću zove spremište, kontejner i sl. Ja mislim malo drugačije, ok jeste spremište (na neki način) ali ta kuća je i kuća velikih transformacija... Često baš preko nje imamo susret sa prošlošću ali koji nas vodi ka budućnosti...Ovom kućom vladaju moj omiljeni Neptun i Jupiter (Ribe)...


Kako ja obnavljam energiju...
Moja 5. kuća počinje u Vodoliji ali cela je u Ribama... tu je i Jupiter naravno u Ribama.... 
Vladar Uran u Lavu u 11. kući odlično aspektovan sa Mesecom u Blizancima u 9. kući... Drugi vladar 5. kuće Saturn u Vodoliji u 4. kući... odlično aspektovan sa Marsom u Blizancima u 8. kući. 
Ono što mi najviše prija i odgovara je druženje (Uran u 11.kući), sa onima koji su na istim talasnim dužinama kao ja ...prijatelji!!! Razmena energija :)). Često to i objavim na FB :)), uslikam neki ručak, uslikaju mene, ja njih :))...Uran (prijatelji) sekstil Mesec u Blizancima zaista lepa komunikacija...



Uvek se uvuče nekako na mala vrata i astrologija :))). Teško žabu naterati u vodu :))). Gotovo uvek shvatim da svi putevi vode ka astrologiji :)).


Tamo daleko....
Isti ovaj aspekt Uran sekstil Mesec u Blizancima u 9.kući me često odvede na neki put na kome obnovim energiju, napunim baterije...9.kuća inostranstvo....druge kulture, ljudi, mesta... Ovo kada se može i kada je vreme za tako nešto....tada obnovim energiju na duže vreme :)).
Naravno ne može to uvek...Pomaže i kratki izlet ili kraći put....I ako ja volim svoju zemlju i svoj grad, ponekad volim i da se otisnem negde i odem negde tamo daleko (9.kuća)...ili bilo gde samo da odem :)). Nekada ciljano, nekada sednem u auto pa gde stignem....Voli to i moj Mars u Blizancima.....
Drugi vladar 5. kuće Saturn me nekada zatvori u kuću, ali vrlo kreativno jer je u Vodoliji.... tada su internet, lap top i i taj svet "bez žice" ti koji mi energiju obnavljaju... Samo onoliko dugo koliko mu dozvoli moj Mars u Blizancima koji me ipak iz kuće izvede (posebno u proleće i leto).....
Zbog Jupitera u Ribama (u 5.kući) jako lepo aspektovanog sa Neptunom u Škorpiji ja prosto obožavam vodu i sve što je vezano za vodu.. Volim plivanje, ronjenje, vožnju čamcem ili brodom nije baš svejedno ali sve se računa... Sedenje na vodi ili pored vode.... Ili prosto samo gledanje u nju na nekoj steni čekajući da sunce izađe ili zađe.....nekada sa plaže gledanje u zvezdano nebo ili pun Mesec....Kada toga nema dobra je i Ada... ili neki splav na Savi... 

Energiju obnavljam i pisanjem...
12.kuća je u Devici ... Vladar Merkur je u Lavu u 10.kući....Ja volim da pišem, tako obnavljam energiju i punim baterije. To što je Merkur u 10.kući, napisano i objavim!
Merkur u Lavu u konjukciji sa Suncem u Lavu... Volim da pišem, to me zaista ispunjava. Toliko ispisanih redova i reči, ima ih za možda dve knjige :-)). Merkur kao vladar 12. kuće pisanje stavlja u prvi plan kao jedan od načina  na koji "punim baterije"... I ja najčešće i pišem u slobodno vreme, tako nastaju i tekstovi na Blogu...



Gde je Neptun u ovoj priči :-))
Ma nikako ne može bez njega :)). On je u 1.kući u Škorpiji (opet voda)....on je "krivac" što sam čergar u duši....Sa njim najlakše obnavljam energiju.....samo zažmurim i odem :))...najčešće na neki oblak....srećom odvede me i negde u neku stvarnost....gde vlada plavo....nebo, more....
Ovako ja obnavljam energiju, vi koji učite astrologiju zavirite u 5. kuću i 12. i znaćete kako je to kod vas...

Ljubav kao pokretač svega...
Generalno 5. kuća svakome od nas energiju obnavlja kroz emocije...Ljubav kao pokretač svega...što život znači.... Jedna devojka mi je pre neki dan rekla "bez ljubavi ja nisam ništa"...  Ona ljubav jedino vidi kao emociju prema muškarcu... a ima još toliko drugih oblika ljubavi koje takođe mogu da nas ispune energijom... deca, rođaci, roditelji, prijatelji... Ljubav je najlepša emocija, ljubav jeste pokretač, ljubav jeste naša energija.... Iz ljubavi ide i energija stvaranja... Ljubav je i inspiracija...Ljubav nikada ne umire, ona je uvek u vašem srcu, uvek volite na isti način samo se "objekti" ljubavi menjaju... I kada ste sami (emotivno) i tada volite... i tada imate ljubav... Ljubav je dar... ljubav prema sebi, prema drugima...ljubav je način života...i uvek je uz nas bilo da ste sami ili u ljubavi sa nekim...Kada to shvatimo uvek ćemo imati energije....
"Valja se dobro osloniti o svoju hrabrost i ljubav, i plave slojeve nade. To vam je najprostiji način da pronađete sebe i domognete se mnogih nesvakidašnjih čuda". - Miroslav Mika Antić 


Šta je pisac hteo da kaže? .-))) 
Zaista imam sve manje slobodnog vremena i u poslednje vreme sve manje stignem da obnavljam energiju... Zato sinoć posle dugog dana provedenog u priči (analiza horoskopa) što u ličnom kontaktu, što putem Skype, uhvatila sam sebe kako maštam o moru, plivanju, stenama, maslinama, siru... i belom vinu... ili samo o  ležanju na nekoj plaži... Kako je to sada nemoguća misija.... ostalo je da se ispružim na krevet uzmem daljinski i otputujem negde putem Travel kanala...
Nije nikakvo čudo što se ovako osećam....Od svih planeta u Ribama: Venera, Neptun, Merkur, Kiron, JMČ i Sunce....svi su u mojoj 5.kući :)). Jedan po jedan prelaze ili su prelazili preko mog Nat Jupitera....Majko moja :))). Jupiter je retrogradan....ni prošlost me nije zaobišla :))). Na prvi pogled reklo bi se uživam....Ok, ja uvek uživam :)). Međutim vladari 5.kuće imaju neki drugi plan :)). Uran u Ovnu je u 6.kući (posao), Saturn u Strelcu u 2.kući (vrednosti).... Srećom pa ja znam gde ću biti ovog leta i gde ću napuniti baterije i to me drži :)))
 
Na kraju....
Da ja mnogo volim astrologiju, pisanje na ovom Blogu, pisanje na FB, neke virtuelne razgovore i pisanja sa vama, kao i naravno susrete lične i preko Skype... Međutim moram i da obnavljam energiju...Uvek ću rado da odgovorim na svako vaše pismo, da pomognem kada god to mogu, ali da odgovaram na pitanja koja traže analizu i tumačenje ne mogu. 
Nadam se da to razumete.... Otvorena sam za predloge i sugestije, o čemu bi hteli da pišem, pomoći ću svima koji uče astrologiju...Sve ostalo za kontakt samnom imate OVDE!






Нема коментара:

Постави коментар