среда, 25. мај 2016.

Nekome je danas rođendan :))

Mesec je danas u Jarcu...
I opet Džerald Batler štuca :))). Da vas podsetim on ima Meseca u Jarcu!!!
Mesec tranzitira mojom 3.kućom.... i pravi lepe aspekte sa mojim planetama. Kažu kakve su ti misli takav ti je život... misli 3.kuća. RxPluton je tu već dugo, egzaktno je u trigonu sa mojom Venerom :)). Tu je sada i Mesec i od jutros se baš lepo osećam.. Neko meni drag danas slavi rođendan.
Sretan rođendan sestro :)))

Od jutros Mesec je u trigonu sa Merkurom u Biku i Jupiterom u Devici...uskoro i u konjukciji sa RxPlutonom u Jarcu....Veliki zemljani trigon!!! Prevedi rako bi neko meni drag.... Dobra energija da preuzmete kontrolu...zemljani znaci, da budete mudri, intuitivni, možda i detektivi :), vredni, praktični
Ako ste nešto sanjali....to je uticaj sekstila Meseca u Jarcu i Neptuna u Ribama!

Danas na nebu:
T-Kvadrat: Opozicija Jupitera i Neptuna, kvadrat RxSaturna i Jupitera, kvadrat RxSaturna kvadrat Neptun!!!
Već sam negde napisala da će rođeni od sada pa do kraja Maja (i nešto duže) biti opterećeni ovim T-Kvadratom...on će im se naći u solarnim horoskopima... Ali...naći će im se i Veliki zemljani trigon: Merkur u Biku, Jupiter u Devici i RxPluton u Jarcu!!! Nikada nije samo crno ni samo belo :))).

Mars se približio Zemlji: Ovaj prizor ćete videti i bez opreme

............
On ima Ascedent u Vagi, Sunce, Merkur i Veneru u Škorpiji, ali eto Mesec u Jarcu na 4*
Kažu da takav Mesec donosi suzdržana i hladna osećanja... Valjda ga to čini još privlačnijim...
Mesec sekstil Venera, trigon Saturn....
Kombinacija strasti (Škorpija) i suzdržanosti i hladnoće (Jarac)... Međutim vladar Jarca - Saturn mu je u Biku i tako opet stižemo do Venere koja je u Škorpiji... I sve ide kao što vidite u KRUG.... a krug se okreće...i nikada nije sve očigledno, pogotovo ne na prvi pogled!!! Tako je sa energijama...uvek vas vode dalje i dublje.... 

Нема коментара:

Постави коментар