уторак, 3. мај 2016.

Sreća....Danas na nebu: Sunce trigon Jupiter .....

Mesec je u Ribama, dok ovo pišem na 24*, večeras u 19:O4 CET prelazi u Ovna....
Teško je se vratiti u normalu posle praznične atmosfere, ali što se mora nije teško - Mesec je u sekstilu sa RxMerkurom u Biku....:-), u konjukciji sa Kironom (23*)....


"Sreća se najčešće uvuče na vrata za koja nisi ni znao da si ih ostavio otvorenim."

Danas egzaktni trigon između Sunca u Biku i RxJupitera u Devici
Još uvek imamo Sunce sekstil Neptun (dozvoljen orbis delovanja)...malo magije i čarolije....

Gde je Jupiter tu je i priča o sreći
 Šta je sreća? Poprilično subjektivna stvar. Ono što je za mene sreća možda za nekog nije i obrnuto, ali da ima veze sa osećanjem ispunjenosti i osećanjem da smo zadovoljni životom ili nečim iz našeg života sigurno ima.. Ja neću mnogo da pametujem, priča o sreći je toliko široka da svakom od vas ostavljam da imate svoj pogled na sreću... 
Pomislite na to što je za vas sreća i to je to....
 
 
 
"Čovek je sretan onoliko koliko je sposoban usrećiti druge."
 
Sreća je stanje uma.... 
Sreća je za mene u malim stvarima, trenutcima, nekim mirisima. Sreća je kada smo zdravi, ali i kada su zdravi svi oni koje volimo, kada smo zadovoljni životom, kada volimo i kada smo voljeni, kada mirno spavamo jer nam je mirna savest. Sreća je kada vas neko čvrsto zagrli i to baš u trenutku kada nam je zagrljaj potreban :-))), kada imate prave prijatelje, sreća je i ako smo uspeli da sačuvamo dete u nama. Sreća je kada usrećimo druge, sreća ima smisla kada se podeli sa nekim.. 
Recimo za nekog je sreća posao, za nekog novac, uživanje u životu, zdravlje, zadovoljstvo....za nekog ljubav... I svi smo u pravu :-))). 
Moje mišljenje je da sreća nije negde tamo....i da ne postoji izvor sreće, a ako i postoji da je on u nama samima... 

Danas imamo jedan aspekt sreće...
Aspekt sreće, blagostanja, raspoloženja, optimizma...Danas su Sunce i Jupiter u trigonu...
Pogledajte gde vam se nalaze Sunce (Bik) i Jupiter (Devica), te dve kuće (oblasti života) pričaju samo vašu priču o sreći....

U pozadini ovog aspekta...
Jupiter i Neptun su vladari Riba (Mesec je u Ribama)
Jupiter (13*) i Neptun (11*) su u opoziciji....u kvadratu sa RxMarsom (7*) i RxSaturnom (15*), pisala sam već o ovom T-Kvadratu...Na žalost on "radi"....gorele su pravoslavne crkve za Vaskrs po svetu :(((. Ova pozicija planeta bi mogla.....da pokvari utisak sreće...Ja vam to ne želim. Ja se ne predajem....i dalje sam na oblaku mašte (Sunce sekstil Neptun), prigrlila sam sreću (Sunce trigon Jupiter) i borim se protiv T-Kvadrata najbolje što umem...što želim i vama!!!

Sreća koju tražimo izmiče nam, 
sreća koju pružamo vraća nam se....



Нема коментара:

Постави коментар