петак, 5. август 2016.

Danas na zvezdanom nebu: "Slavonijo ko te nije volio ne zna šta je izgubio...."

Zvezdice,


Bez obzira na aspekte danas je dan za sećanje...i zajedničko i moje lično...Dom je tamo gde ti je srce, moje je i ovde i tamo na obroncima Bilogorske šume... "Slavonijo ko te nije volio ne zna šta je izgubio...." Ne volim patetiku ali ovo i nije patetika, već realnost...21 godinu nisam obišla grobove mojih predaka...nisam bila u mestu gde je moj otac rođen. Danas sam tužna i zbog njega. Sećanja koja idu još dalje u prošlost u neke druge ratove nisu moja, ona su mi prepričana...ni ta sećanja nisu lepa...crnina moje bake koju nije skidala od kako je ja znam do smrti govorila je sve...Moja "slavonska" polovina danas može samo da se seća...da pamti, jer da nije bilo njih ne bi bilo ni mene...Moje bake i deke odavno nema još pre svih tih nesrećnih događanja, moja slavonska porodica se rasturila...delom živi ovde, delom je ostala tamo...retko se viđamo....
I današnji aspekti govore sve...Mesec je od jutros u egzaktnom kvadratu sa mojim Nat Marsom....ljuta sam, a ne volim to osećanje....Od jutros i Mesečev aspekt kvadrat sa RxSaturnom u Strelcu dodaje tugu i melanholiju....i sećanja! Strelac vladar Slavonije, vladar moje 3.kuće...moje misli su danas tamo (ali i često u vreme nekih važnih datuma)....Volela bih da mogu da budem optimista, što generalno i uvek jesam....ovde ne mogu....pored onog što se dešava i trenutno i godinama unazad ne mogu da budem optimista....Znam da ću brzo biti ona stara....ali danas ne mogu....


Uzalud vam trud svirači....:(((
Mesec je i danas u Devici... dok pišem ovo Mesec je na 11* Device...od jutros je u kvadratu sa RxSaturnom u Strelcu....Mesec narod....i kolektivno sećanje....Tužno sećanje na žalost....Tu je i opozicija Meseca i RxNeptuna u Ribama....čija je istina prava....naša ili njihova...Ne volim podele, ne volim razvrstavanja....na mi - vi, ali to su činjenice....Bez obzira ko nas je podelio činjenica je da smo podlegli podelama....U vreme ovakvog aspekta ja obično gledam da "pobegnem na neki najbliži oblak", sada ne mogu i ne želim nigde da pobegnem....sećanjem želim da onih koje više nema žive i dalje....Za nekoliko sati Mesec će biti u trigonu sa RxPlutonom u Jarcu...intezivna osećanja, intezivna sećanja....Dragi moji, koreni su jako bitni, jako je bitno da znamo odakle potičemo, ko su nam pretci....jer oni žive i dalje kroz nas i kroz naše potomke....

Danas jedan bitan zvezdani događaj:



Kako će Veneru u Devici uticati na znakove....

Venera će boraviti u Devici od 5.Avgusta do 30.Avgusta 
Dok bude prolazila kroz Veneru praviće neke aspekte:
07.Avgust 02:19: Venera kvadrat Mars
13.Avgust 16:30: Venera kvadrat Saturn
14.Avgust 19:03: Venera opozicija Neptun
18.Avgust 04:17: Venera trigon Pluton
28.Avgust 00:28: Venera konjukcija Jupiter

Prilično zanimljiv ljubavni život nas očekuje do kraja Avgusta!!!
Ali ne samo ljubavni već i sve ono što Venera znači!!! 




Generalno dok je Venera u tranzitu kroz Devicu vreme je za:
*lepše svakodnevne stvari i rutinu,
*lakše i ugodnije obavljanje posla kojim se bavite,
*lepše odnose sa kolegama,
*ljubav na poslu,
*odluku da se radi sa nekim sa kim ste emotivno vezani,
*obnavljanje garderobe,
* novi režim ishrane, 
*da više pažnje posvetite svom zdravlju,
*"napad" higijene...
Kada je ljubav u pitanju: da više obratite pažnju na detalje, na sitnice koje život znače, da vidite da li ste nekome potrebni, možda se nekome "nađete", budete uslužni... Ovo je i vreme da se poprave neke stvari, da se više sluša ona druga strana, ili da slušaju vas... Vreme je i za analizu (bez preterivanja)... Možda i za neku kritiku ali onu konstuktivnu koja će popraviti stvari a ne pogoršati...


 

Нема коментара:

Постави коментар