среда, 3. август 2016.

Danas na zvezdanom nebu: What A Wonderful World

Zvezdice,



Još uvek smo u energiji Mladog Meseca u Lavu.... Meni se ova energija nalazi pored Nat Sunca i sve u 10.kući u zenitu :))). Razmišljam od jutros o Novom početku....imam u glavi nekoliko scenarija, znam Tran RxSaturn u Strelcu (trigon sa Mesecom i Suncem) će pomoći....mada i večerašnji trigon Meseca i Tran RxUrana u Ovnu...Imam vremena do 18.Avgusta do Punog Meseca u Vodoliji :)). Ove godine ga neću dočekati na moru kao prošle godine jer vraćam se sa mora nešto pre tog događaja....Umesto Meseca loviću zvezde padalice na nebu :)))
Zahvaljujući jednoj devojčici koju sam "usvojila" lakše sam prošla avanturu koju sam imala sa autom, njoj posebno hoću da se zahvalim...ona zna zašto :))). I još jednoj devojčici, Vodoliji koja mi je juče ulepšala dan baš u vreme ulaska Marsa u Strelca želim da se zahvalim na poklonu, divnoj brojanici....i što me je razumela kada sam je zamolila da pomerimo viđenje a ona dolazi iz Pančeva...
Ovog 3.Avgusta.....




Od jutros mirno...bar kada je Mesec u pitanju :))... 
Mesec je i dalje u konjukciji sa Suncem...Mesec na 15*, Sunce na 11* Lava, noćas su bili u egzaktnoj konjukciji na 10*....Uticaj Mladog Meseca u Lavu i danas...Noćas je i RxSaturn bio u trigonu sa Mesecom i Suncem...A gde je Saturn (u dobrom aspektu) tu je i dugotrajnost....
I sada asocijacije :)): Mlad Mesec - novi početak, Saturn - dugotrajnost, trajnost - Novi početak koji može da traje je pred nama :))) Sigurna sam da su ovde mnogi zastali u čitanju i pomislili "Koji novi početak"? Mogućnosti su razne.....kao i mogući scenariji događaja ili psihološkog uticaja ove energije....Idemo redom: Mlad Mesec je u Lavu....Za one koji uče: o energiji Lava imate OVDE! Kako je Lav energija Ljubavi (između ostalog) možda se nekima od vas smeši nova ljubav, neki od vas mogu "zavoleti sebe" i to je neki početak za dalje, za bolje sutra....Moguće su nove romanse, udvaranja, zavođenja :))... Kako je u pitanju Lav-vatra, ovo su strastvene ljubavi....Ono kada neko pomisli on ili ona, sa njim ili sa njom želim dete :))). 
Ako niste u ljubavnom fazonu, možda je za vas pokretanje nečeg kreativnog (Lav) novi početak....Možda će za neke od vas novi početak biti više zabave, uživanja, odmor, neki hobi...sve ovo je energija Lava...
Ovo je uopšteni pristup....da bi vi ipak imali jasniju sliku o svom Novom početku, potrebno je da znate u kojoj kući se dogodio Mlad Mesec u Lavu! Kada to znate znaćete i više na ličnom nivou. Još ako znate kakve aspekte Mesec i Sunce prave sa vašim planetama priča će biti komletna. 
Ja ovde mogu da pišem samo o tranzitnim aspektima koji utiču na sve nas....Mesec i Sunce su u vreme Mladog Meseca u trigonu sa RxSaturnom u Strelcu....Obećavajuća energija da ono što započnete i traje. Da prihvatite odgovornost novog početka, da budete disciplinovani da izgurate do kraja sve što počnete... 


Dakle ovo su uticaji od noćas....koje možemo osetiti i osećamo i danas....
Mladom Mesecu i novom početku a i vama :)), pomoći će i današnji trigon Meseca i Urana... Ako do tada niste prepoznali svoj Novi početak, možda će vam sa ovim aspektom sinuti, sevnuti....neka nova ideja (Uran)... A Uran  je uvek spreman za promene....budite i vi sa njim. Ovaj aspekt spada u lepe aspekte - trigon! Dešava se odmah za energijom Mladog Meseca što je još jedan plus :)). Jedino, to vas uvek podsetim trigon je takva energija da se ponekad ide linijom manjeg otpora...On nekog ulenji, neko čeka "da nešto padne sa neba"....Ja ovde obično kažem.....nešto morate i vi....Zvezde nude....ostalo je na vama....
Prva asocijacija na Mesec je Duša, onda redom...dom, porodica, majka, domovina....ako želite da saznate više onda pogledajte OVDE! Meni je za Uran prva asocijacija....Alarm :)). Uran je planeta iznenadnih promena....on je poput groma ili munje....Uran voli slobodu, nekonvencijalnost, voli originalnost, izume, inovacije....I gde god se on nađe možemo očekivati neočekivano...U dobrom aspektu dobro, u negativnom aspektu loše... Ovde u dobrom aspektu potreba za promenama je kod svih prisutna....e, sada negde jača, negde slabija ipak sve zavisi od pojedinca do pojedinca.... Ako već znate kuću u kojoj su Mesec i Sunce u Lavu, onda znate i gde je RxUran u Ovnu....u toj kući možete saznati kakava bi to promena mogla da bude....Mada iznenađenje je iznenađenje....i to bi moglo da bude nešto čemu se najmanje nadate...uglavnom se otkrije kada prođe.... To sam i ja iskusila u ponedeljak kada je Tran Mars u Škorpiji napravio kvadrat sa mojim Nat Uranom i ja sam sve mogla da predvidim samo ne da će neko udariti moj auto uredno parkiran na parkingu... Mislila sam da ću imati neki izadatk Mars u 2.kući, padale su mi na pamet i neke druge neprijatnosti ali eto Uran je imao svoj plan....Generalno Uran je najteži za tumačenja....ali je nepogrešiv u delovanju!!!!


Da se vratimo trigonu Meseca i Urana...osim što je iznenadna energija, ona je i kreativna energija, originalna, drugačija...To što će ovaj aspekt biti aktuelan negde oko ponoći, mnoge od vas neće sprečiti da budu raspoloženi za neku avanturu...malu noćnu avanturu :)). Iznenadni pozivi rodbine ili prijatelja za druženje....Ovo je energija sa kojom se može uraditi nešto bez plana ili iz čistog hira...Recimo da odete na noćnu kafu kod prijatelja, a Mesec je u Lavu....i Venera je još uvek u Lavu...da li treba da vam nacrtam :)))))). Sa ovom energijom Meseca i Urana mnogi će biti spremni za razne rizike, možda pre svih emotivne...

I see trees of green, red roses too
I see them bloom for me and you
And I think to myself what a wonderful world.


Poznati sa Mesec trigon Uran: Pedro Almodóvar, Arthur Conan Doyle, Yuri Gagarin, Larry King, Sophie Marceau,  Victoria Beckham, Marie Curie, Sarah Jessica Parker, Edgar Allan Poe, Umberto Eco, Marquis de Sade, Eva Braun, Seal, George Lucas ("Američki grafiti", "Ratovi zvezda"), Erich von Däniken ("Sećanja na budućnost"), Louis Armstrong, Robin Williams, James Brown, Antonio Vivaldi, Mae West, Alain Prost, Brian de Palma, Frank Zappa... 

U jednom filmu  Louis Armstrong (Lav/Ovan) i Robin Williams (Rak/Škorpija) 
Obojica sa Mesec trigon Uran:


Нема коментара:

Постави коментар