четвртак, 18. август 2016.

Pun Mesec u Vodoliji i opet nešto lično :(....Tears from the moon

Zvezdice,
 

14.Avgust 2016. :-(
 
Couldn't sleep so I went out walking
Thinking about you and hearing us talking
And all the things I should have said
Echo now, inside my head

I feel something falling from the sky
I'm so sad I made the angels cry

Tears from the moon
Fall down like rain
I reach for you
I reach in vain

Tears from the moon, tears from the moon
 
Jutro, poruka u inboxu....stigla u ponoć pa je nisam videla....Mesec je od jutros u opoziciji sa mojim Nat Uranom...i jedna iznenadna vest....neko ko je ostavio veliki trag u mom životu nije više sa nama...drhtim dok ovo pišem...Umro je iznenada u 53. godini, ja sam tada bila na Kritu. Imam potrebu da plačem ali suze neće....Volela sam ga puno...i on je mene...jedna neobična Vaga/Blizanac, sa Venerom i Marsom u Škorpiji....koji je obeležio jedan period mog života...On me je zvao Leptirić...ja njega Profesore (bio je profesor latinskog i francuskog jezika)...
Nadam se da je sada sa anđelima....
Kako je teško biti profesionalan u nekim situacijama...



Idemo u susret Punom Mesecu, zapravo već osećamo njegove uticaje...Neko se probudio nervozan, neko će tek osetiti nervozu kako dan odmiče....Pun Mesec je sasvim normalna pojava, završni Mesečev ciklus, posle koga kreće novi ciklus... Energija kulminacije, pa postepenog smirivanja...Svakog meseca imamo Pun Mesec, ali svaki je drugačiji...I ovaj je...
 
Mesec će danas egzaktno biti u opoziciji sa Suncem u 11:26 CET. 
Pun Mesec u Vodoliji:

Tears From the Moon


Mesec u Vodoliji, Sunce u Lavu na 25*.  
Dešava se u vreme promenljivog T-Kvadrata:
Saturn i Mars u Strelcu su u konjukciji (24.Avgusta egzaktno)!!!
Mars u Strelcu u kvadratu sa RxNeptunom u Ribama (26.Avgusta egzaktno)!!!
Venera u Devici u opoziciji sa RxNeptunom u Ribama (egzaktno 14.Avgusta)
Venera u Devici u kvadratu sa Saturnom u Strelcu (egzaktno 13.Avgusta)
O svim aspektima više OVDE!!!




RxUran vladar Vodolije je još uvek u trigonu sa Suncem u Lavu.... I on na neki način oblikuje energiju Punog Meseca u Vodoliji...daje nam osećanje slobode, potrebu za slobodom i oslobađanjem (Uran), možda nečega što ima veze sa prošlošću (retrogradni Uran)... Možda je vreme da se oslobodimo starih veza....
I Mesec je od jutros u sekstilu sa RxUranom u Ovnu....i on je nešto kao podrška ovoj snsžnoj energiji.
Sama energija Punog Meseca nam nudi šansu i mogućnost da se oslobodimo nekih stvari u našim životima...Samo ovde treba reći, treba naglasiti....da energija Punog Meseca nosi pojačane emocije, jake, intezivne emocije i treba dobro promisliti prilikom odluke da se nečega ili nekoga oslobodimo...jer kada ova energija prođe možemo zažaliti!!! 
Zapamtite ovo.....Pun Mesec je energija sa kojom obično žanjemo ono što smo posejali....Oslobodite se loših navika, loših ljudi, loših osećanja....

Merkur i Jupiter u Devici su u konjukciji (egzaktno 22.Avgusta)...
Ova energija može pomoći....prizivanjem lepih događaja....jer ova konjukcija donosi lepe misli, optimizam, sreću....Ova energija širi naše vidike, omogućava nam da (ako želimo) vidimo svetliju budućnost... 
Od jutros je tu i trigon Venere u Devici sa RxPlutonom u Jarcu....
Ova energija može da pomogne ali i da odmogne....Sve zbog svog inteziteta...Mene je od jutros "uadrila" tamo gde sam najtanja...u sećanja :((
(Njegova Venera je bila u egzaktnom sekstilu sa mojim Plutonom, a njegov Pluton u egzaktnoj konjukciji sa mojom Venerom, njegova Venera u egzaktnoj konjukciji sa mojim Neptunom, njegovo Sunce i moj Mesec u egzaktnom trigonu, njegov Mesec i moje Sunce u egzaktnom trigonu....)

Ne znam, NIKADA mi nije bilo teže da završim neki tekst....Stanem, gledam stare albume pa nastavim....slova na ekranu mi igraju...suze i dalje neće da krenu.....a kada krenu...znam da će biti teško zaustaviti ih...

  Tears From the Moon



Нема коментара:

Постави коментар