среда, 24. август 2016.

"Ti me tako dobro znaš"...Danas na zvezdanom nebu: Mars konjukcija Saturn....

Zvezdice,

Od jutros mi se vraća energija za pisanje...polako ali sigurno :)).  Mesec u Biku danas ovako aspektovan vraća mi generalno raspoloženje...mada ja i nisam bila nerspoložena... bila sam tužna....Vraća mi se moja životna energija, nešto sa čime sam rođena :))). Život ide dalje...
(Kada sam uslikala ove bugenvilije pomislila sam na  wallpapers-pozadinu za moje elektronske spravice, mislim da je sada pravo vreme za to)

Vladavina energije Device: Sunce, RxSMČ, Venera, Jupiter i Merkur izgleda pomažu....Malo analize, zdrave pameti, realnosti, praktičnosti, metodičnosti.....nikome neće škoditi :)))...





Mesec je od jutros u Biku i preko celog dana biće lepo aspektovan....Sve sami trigoni i jedan sekstil!!! Mesec već uživa u energiji Bika, tu mu je lepo jer ova energija mu donosi mir, spokojnost, uživanje....Danas je Mesec u trigonu sa vladarem Bika, Venerom ... što će reći :)) da bi nam danas trebalo da bude lepo...Od jutros nebo više nije namršteno, vratilo se Sunce u naš grad i to je već dobar razlog da nam bude lepo... Sa ovakvom energijom današnjeg Meseca sve je moguće...da vam bude lepo, da budete raspoloženi, srećni....da uživate u životu i svim čulima... Sa porodicom, prijateljima, sa nekim vama srcu dragim...Ljubav...romantika, lepi trenutci....leto, Sunce....možda neka voda....Sva tri trigona će se pobrinuti da vam bude lepo....i sa Venerom, Jupiterom, Merkurom...Radni je dan za većinu, pa šta....život nije samo posao...kuća...energije vam nude da bar posle radnog vremena uživate....odete negde sa izabranikom srca svog :)), prijateljem, prijateljicom, majkom, sestrom i uživate...Ako ste na odmoru sigurno će vam već pasti nešto lepo na pamet :))). Tu je i sekstil sa Kironom....mogućnost, lepa mogućnost za sve ranjene duše da "pronađu svoj lek", terapeutska energija kroz kreativnost...muzika, hrana, dodir....svakom svoj lek...ono u čemu uživaju vaša čula... Nije svakog dana ovakva energija....



Ali....na žalost ima jedno ili više ali...
Tu je i ona nezgodna konjukcija Marsa i Saturna na 9* Strelca baš danas u 13:26 CET
Nemam šta više da dodam na tu temu, juče sam napisala sve što sam mogla....
Da vas podsetim na neke činjenice...Mars je u retrogradnoj senci još od 18.Februara 2016. Iz retrogradne senke je izašao pre neki dan 22.Avgusta i evo danas je u egzaktnoj konjukciji sa Saturnom u Strelcu... Trebalo bi da bude lakše zbog činjenice da Mars nije više u retrogradnoj senci...Ali nije....nije zbog njegovog susreta sa Saturnom koji traje već prilično dugo, ali i trajaće još neko vreme...Sve dokle se Mars dovoljno ne udalji od Saturna....
Za celu priču o ovoj konjukciji bitne su još neke činjenice:
Mars je prvi put ušao u Strelca 6.Mata 2016., drugi put je to bilo 2.Avgusta 2016
Zbog čega je ovo bitno....pa da se setite tih dana i šta je Mars u Strelcu hteo od vas...Naravno pogledajte i koja je kuća ili kuće u pitanju....Koje je aspekte pravio i koje sada pravi sa vašim planetama... Koju je priču kod vas lično pokrenuo Mars ulaskom i boravkom u Strelcu... Za Saturna znate on je u Strelcu prvi put od 23.Decembra 2014.i drugi put od 18.Septembra 2015. gde će ostati sve do 20.Decembra 2017. Sve o Saturnu u Strelcu na jednom mestu imate OVDE!!!
Sve o konjukciji Marsa i Saturna imate OVDE!!!

Poznati sa konjukcijom Marsa i Saturna: Rihanna, Penélope Cruz, Cindy Crawford, Victoria Beckham, Maria Callas, David Lynch, Al Gore, Howard Hughes, Pablo Escobar, Lucky Luciano, Mohammad Reza Pahlavi, Genghis Khan, Christopher Columbus, Cesare Borgia, Al Gore...

Ova konjukcija danas 

Mesec u Biku u trigonu sa Venerom, Jupiterom i Merkurom u Devici!!! Sekstil RxKiron u Ribama
Venera u Devici u opoziciji sa RxKironom u Ribama
Mars i Saturn u kvadratu sa RxNeptunom...
Možda ova današnja energija Meseca ublaži sve ostale energije....ali zaista ne znam...vesti od jutros i nisu najlepše....Zemljotres u Italiji je zaista tužna vest....Izgleda da energija Pomračenja Sunca (1.Septembar) već radi....
Venera u Devici opozicija RxKiron u Ribama egzaktno 25.Avgusta 04:12 CET, dakle noćas....
Venera/Kiron: ljubav i bol, bolna ljubav, voleti sa ili kroz bol, ljubav koja donosi bol, ranjena osećanja, ekstremna osetljivost, bol zbog odbijanja ljubavi, više zadovoljstva/uživanja da se ne bi bavilo bolom...., novac u svrhu lečenja bola, novcem nadoknaditi ljubav, davanje novca da bi se pridobila ljubav, za nekog ljubav je bolna tema, traži se ključ koji može otvoriti neka vrata u ljubavi, kreativnost ne umanjuje bol, novac bolna tema....
Ovde je glavna tema KLJUČ - ili Kiron!!! Simbol Kirona podseća na ključ!!!
Kako je Kiron retrogradan (Rx) ovde je u pitanju uglavnom neka stara bol....koja će isplivati (Ribe)...a Venera će se naći u čudu analize svega toga....  


Sa ovim aspektom nešto u ljubavi nije kako treba. Obično se daje sve od sebe da se u nekoj ljubavi ostane ma koliko ona bila bolna...to je pokušaj da se u nekom odnosu ostane... U nekom odnosu koji to zapravo i ne zaslužuje.... I odnos i partner... Bolni proces u kome se pokušava ili da se zadrži ili vrati partner u neki ljubavni odnos. Ovo je kratkotrajan aspekt i pojaviće se u svom punom obliku i značenju samo onde gde već dugo nešto nije kako treba.... Tek kada ovaj aspekt prođe bićete u stanju da shvatite da li je neka ljubav prava, jaka i istinita!!! Ovaj aspekt je samo još jedna od lekcija u nizu lekcija...
Ako ste sami on bi mogao da donese bolnu potrebu da to više ne budete.... Novi ljudi u vreme ovog tranzita novi u smislu emocija i emotivnog života mogli bi da ne vide vašu pravu vrednost, ne vide vas kao budućeg partnera.... Srećom ovaj aspekt traje samo dan dva.... 
Mnogo jači uticaj je ako je RxKiron u Ribama u opoziciji sa vašom Nat Venerom!!! 

I tako danas konjukcija Marsa i Saturna, opozicija Venere i RxKirona....kvadrat Saturna i Marsa sa RxNeptunom ....prilično nezgodne energije...Možda se neki od vas pitaju od jutros ali ne samo od jutros: "Šta me je snašlo".....verujte ja se pitam!!! Ovi dani posle mog prelepog odmora su me pritisli na sve moguće načine...Juče sam saznala još nešto vezano za emotivnu prošlost...Nije me rastužilo, samo je potvrdilo da sam donela pravu odluku....i valjda je ovo konačno kraj, a kraj je onda kada prestane da nas interesuje bilo šta vezano za neku priču koja je odavno prošla....
Osećam naravno i današnje Mesečeve aspekte i iskreno lepo se osećam....Razmišljam kako da rešim neke tehničke probleme oko atomobila i već vidim neko rešenje....Život nam uvek daje šansu...potrebno je samo da je ugledamo na vreme.... 



Nadam se da vi koji čitate ove redove nemate neke veće probleme....Ako ih ipak imate....pokušajte da budete smireni....mirom i suzdržavanjem i najteži aspekti mogu da se možda ne baš pobede ali ublaže svakako mogu!!! Konjukcija Marsa i Saturna nije laka, to je sigurno....posebno zbog kvadrata sa RxNeptunom u Ribama....
Ovde je Neptun u pitanju....Moguća su razna razočarenja....ja sam doživela još jedno u nizu....ali posle svega sam ipak verujte JAKO DOBRO!!! Potvrdila sam sebi da je moja odluka od pre tri godine bila prava i jako dobra za mene....Otišla sam bez osvrtanja, bez mogućnosti da se neka vrata ponovo otvore....i ako je ono što sam čula i saznala na neki način bolno...baš to me je sasvim otreznilo i sada znam ona rečenica koju i ne volim baš mnogo "Ko zna zašto je to dobro" u ovom trenutku ima smisla.....Ja sada znam zašto je to bilo dobro za mene!!!! Kada bih mogla da vam opišem to osećanje.....možda i mogu....OGROMAN KAMEN je pao sa mog srca....I nećete verovati ali zahvalana sam Marsu i Saturnu.....pokrenuli su mnogo toga....Ovo je moja vrlo lična priča (Moj Merkur se ponovo raspisao :).....nadam se i da su vaše priče takve....da ste uspeli ili da ste na dobrom putu da uspete da oslobodite svoje srce...
Svima vam od srca želim tako nešto!!! 

On me je tako dobro poznavo....




Нема коментара:

Постави коментар