недеља, 4. септембар 2016.

Живот мој острво.... Истрајавам...

Zvezdice,
Bosiljak na Skopelosu

Nedelja... moj dan, dan kada mogu da ostvarim ono čuveno "samo još pet minuta"....da se lenjo istežem po krevetu gledam kroz ogroman prozor suncem okupan dan i ne razmišljam, ne pravim planove, spiskove....Telefon na  silent, Skype isključen....mail se danas ne čita....tek možda pred spavanje, rano ujutro sigurno... Terasa širom otvorena da mirisi leta ulaze u stan...pored kreveta šarene (meksičke šare) japanke da simuliraju more, odmor :). Ono što mi treba da zaokruži ovu priču je vruća kafa ona tkz. domaća, jaka bez šećera...u "srećnoj" šolji. I ako vrela uzmem je sa obe ruke i polako ispijam sa nogama podignutim na ogradu terase...pogled u parkić, u petak pokošena trava. I kažem sebi Život je lep čak i onda kada nije! I koga briga što sam sva raščupana, što sam još u pidžami, što se još ni umila nisam. Sebi sam lepa i ovako :). 
Leto je za mene stanje uma, datum kaže da će uskoro kraj letu. I ovo ne govorim ja, ovo govore aspekti koji su me unazad neko vreme obuzeli. Teški. A ja se borim. Zbog njih mi je ovo nedeljno jutro bilo preko potrebno. Moj kutak, moj trenutak... Pogled u nebo... ni jedan oblak, samo bele linije tragovi aviona (izbrojah pet) koji ljude kao ptice sele negde... Kada nema oblaka dobar je i taj trag....odoh polako tamo negde daleko gde miriše bosiljak!!! Tamo negde gde vas ujutro probudi muzika talasa, gde su ljudi usporeni, lenji ne gledaju u telefon i ne čitaju vesti. Tamo negde daleko gde bez obzira na aspekte dišeš punim plućima i ne smeta ti so u vazduhu, na koži u kosi....Ne smeta ti ništa. Pogledam još jednom u nebo...samo jedna bela linija....Vodi me odavde!!! Obećavam vratiću se sutra, obavezama, poslu...jer ja volim ono što radim :). Ali danas je Nedelja, moj dan...

Znam, ne liči na mene da sam ovakava. Iskrenost je ono što najviše cenim u životu i kako onda da budem drugačija. Ne mogu i ne želim. Želela sam da se diskonektujem to sam i uradila. Pišem ovaj tekst zbog svih onih koji svako jutro iščekuju novi tekst. Pišem i zbog sebe jer se tako bolje osećam. Pijem drugu kafu za radnim stolom starim skoro koliko i ja, koji ide svuda samnom bez obzira na prostor, stambene kvadrate, nameštaj....
Nemam auto da bih se odvezla negde pored vode, znam mogu taxijem ali nije to isto...Možda mi baš treba da ostanem tu gde jesam i nastavim da lenjstvujem, plandujem, iskoristim Nedelju tako što neću da radim ništa :)). Šta ću da jedem? Smisliću neki recept kada otvorim frižider. U njemu uvek ima tunjevine, maslinke, neki sir....na kuhinjskoj radnoj površini činija puna povrća za salatu, tu je na vidnom mestu maslinovo ulje, bosiljak u saksiji....gozba :)). 
Tek kasno večeras pogledaću listu... uraditi! 

I nisam zaboravila da je ovo osim Zvezdaninog i Zvezdani Blog :)
Mesec je u Vagi na 15*, samo 5* do mog ASC, sada je ni ovamo (12.kuća) ni tamo (1.kuća). Mesec je od jutros 08:39 CET u kvadratu sa RxPlutonom u Jarcu. Jaka intezivna osećanja, nestrpljenje, nervoza, neizdrž....Sada je Mesec (od 10:12) u sekstilu sa Marsom u Strelcu, negde da "doda gas", da pokrene, da možda ipak "izvuče" iz kuće...


Izlazak Sunca na Kritu...


Svetlo na kraju tunela...
Danas jedan egzaktan aspekt: Sunce u Devici u konjukciji sa RxSMČ na 12*
Nedelja je dan kojim vlada Sunce, a ono zajedno sa SMČ nudi izlaz. Ova energija će pokazati put, ova energija nudi izlaz i rešenje...Pažljivo posmatrajte, pratite "znakove pored puta" i znaćete šta treba da radite... Možda će to biti neka situacija, neki motiv koji će vas pokrenuti, vas, vašu volju (Sunce), onako praktično, realno, čvrsto na zemlji (nekada nam i to treba), analitično, čisto... (Devica), možda je to neka osoba, neko vama bitan, potreban, neko ko će vam pružiti ruku (Sunce) i pokazati put (SMČ-Severni Mesečev Čvor). Možda je to neka prošlost ili neko iz prošlosti (RxSMČ). Sunce u Devici ima i "pojačanje" u trigonu sa RxPlutonom u Jarcu!!! Ovaj aspekt će biti egzaktan 7.Septembra, dakle ubrzo! Ova energija Sunce konjukcija RxSMČ u Devici, trigon RxPluton u Jarcu će vam pokazati put, ponuditi rešenje i izlaz...ALI....nešto morate (moramo) i sami. Pogledajte gde vam se ova konjukcija nalazi u kojoj natalnoj kući i naravno pogledajte gde tranzitira RxPluton u Jarcu u kojoj kući. Te kuće su vaš izlaz... Ja ne moram da gledam, znam. Znam gde je moj izlaz....11. i 3.kuća...nešto ću sama, nešto će planete...11.kuća - iznenadna dešavanja!


I ništa u životu nije slučajno...google photos me obaveštava šta sam radila tačno pre dve godine na ovaj dan...bila sam na Kosu u Grčkoj :))

Još Grčke danas...

Epimeno



Нема коментара:

Постави коментар