среда, 7. септембар 2016.

"Gde su oni dobri anđeli čuvari, što dolaze tiho da poprave stvari"...Danas na zvezdanom nebu:

Zvezdice,
 
Mesec je u Škorpiji u trigonu sa mojom 10.kućom i ja čekam da me pokrene...:-D. Čekam i da Jupiter konačno "skoči" jer sada je na 29* Device....još malo, još dva dana i prelazi u Vagu...Samo da prestane kvadrat sa mojim Nat Mesecom....da se duša skrasi, da ne "pakuje kofere" baš svaki bogovetni dan...da me ne zovu daljine....I već sada se pitam šta će se dogoditi kada Jupiter u Vagi sledeće godine opet pred sam skok u Škorpiju bude u trigonu sa istim Nat Mesecom....gde ću se tada otisnuti, gde će me Tran Jupiter i Nat Mesec odvesti...

DANAS NA NEBU:
Mesec je u Škorpiji
Mesec trigon Kiron 13:45 CET
Mesec sekstil Merkur 18:38 CET
Mesec inkonjukcija Uran

Sunce trigon Pluton 07:19 CET
Venera sekstil Saturn 13:33 CET
Venera inkonjukcija Neptun
Merkur inkonjukcija Uran


Mesec i dalje plovi nemirnim vodama Škorpije...
Od jutros je u inkonjukciji sa Uranom u Ovnu...što je aspekt ni tamo (trigon) ni ovamo (opozicija) već je nešto između...takvi bi i mi mogli da budemo nešto između :)). Kasnije ćemo osetiti trigon Meseca i Kirona i mogućnost "vidanja rana"... Što i nije najlakši posao kada znamo da je RxKiron u opoziciji sa RxMerkurom....I samo razmišljanje o prošlosti već može da nanese bol a kamoli da se priča ili piše o tome... Kada su ovako oprečne energije mi možemo biti zbunjeni ali bitno je da prepoznamo energije i da se priklonimo onoj koja može da pomogne...Mesec je u intezivnoj energiji Škorpije, energiji koja nudi transformaciju i regeneraciju, svojom dubinom i dubokim istraživanjem...Zaronite duboko pa šta zateknete....tu negde je kljč - Kiron. Što ste svesniji problema brže ćete naći rešenje.... Kasnije večeras Mesec sekstil RxMerkur, lepa energija za lepo raspoloženje, lepu komunikaciju sa nekim bliskim...opet možda o prošlosti....ALI u isto vreme Mesec i RxMerkur u inkonjukciji sa RxUranom u Ovnu, kao da nešto (Uran) hoće da pokvari ovaj sklad misli, reči, komunikacije... Iznenadna vest, iznandni događaj....uzbuđenje, uznemirenje...Ovo je konfiguracija Jod - Božiji prst....on usmeren ka energiji RxUrana. Kuća kroz koju tranzitira Uran je ovde jako bitna ali naravno i kuće u kojoj su Mesec i Merkur!!!

..........


Danas na zvezdanom nebu i najavljivani trigon Sunca u Devici sa RxPlutonom u Jarcu...Sunce još uvek u konjukciji sa RxSMČ u Devici i tu sledi ona priča o izlazu i svetlu na kraju tunela....Potražite ako već niste taj put....to svetlo. Nešto moramo i sami....kosmos nudi energije mi donosimo odluke!!! Mi biramo kojim putem želimo da idemo. Obično se može predpostaviti koji put ćemo izabrati...to se može prepoznati u karakteru u natalnom horoskopu. 
"Gde su oni dobri anđeli čuvari, što dolaze tiho da poprave stvari"...
Još jedan pozitivan aspekt danas, Venera u Devici sekstil Saturn u Strelcu....ova energija nudi da popravimo, uozbiljimo, sve ono što Venera predstavlja....da li je to ljubav, emocija neka, odnos, brak, ili je to neka vrednost, novac, lepota, krativnost....to je već pojedinačna stvar! Tek Saturn je tu da sačuva, produži....učini priču odgovornijom, zrelijom....vernijom!!! ALI...
Uvek neko ALI....tu je i inkonjukcija (ni tamo ni ovamo) Venere sa RxNeptunom u Ribama, da zavede, obmane, slaže, učini priču nejasnom...I opet mi biramo....izaberite da "skinete ružičaste naočari" (Neptun) i pustite Saturna da uradi svoje.....popravi stvari!!!


  Ako treba da je kraj



Нема коментара:

Постави коментар