уторак, 20. септембар 2016.

"In The Air Tonight".....Mesec sekstil Kiron....Danas na zvezdanom nebu...

Zvezdice,

Ja od jutros mamurna a ništa popila nisam...Lako sam zaspala....opet sa knjigom u ruci (Tajna devet soba)...Mesec sekstil Neptun od noćas me je uspavao...Tran Mesec u Biku u 7.kući, Tran RxNeptun u Ribama u 5.kući...reakcija na ovaj tranzit je bila miran san...Kad' ono međutim....Isti taj Mesec u Biku tokom noći je bio u opoziciji sa Neptunom ali mojim natalnim u 1.kući....i poigrao se u zoru sa mojim snom...budna sam od svitanja...a Sunca nigde....nebo sivo, tmurno....Jesen i pre jeseni, a ja nisam jesenji tip :-). Sivu boju volim ali samo u kombinaciji sa žutom, roze....ljubičastom....
Dugo mi je trebalo da se aktiviram....ali eto me...:-D

 
Šta nam nebo danas poručuje?
DANAS NA NEBU:
Mesec je u Biku
Mesec trigon Pluton 07:10 CET
Mesec trigon Merkur 07:31 CET
Mesec sekstil Kiron 19:49 CET


Mesec noćas u sekstilu sa RxNeptunom od jutros u trigonu sa RxMerkurom u Devici i RxPlutonom u Jarcu....Dobri aspekti za sve one koji su noćas imali problem sa spavanjem....kao ja recimo. I mala digresija: Noćas smo imali jedan pozitivan aspekt Meseca, ali on nije podjednako uticao na sve nas. Navela sam svoj primer da vidite kako neki tranzit deluje....Mesec sekstil Neptun, ali na konkretnom slučaju (mom :-)), isti taj Mesec pravi aspekt sa mojim Nat planetama u ovom slučaju sa mojim Nat Neptunom i ja sam imala i lep san....mirno sam uplovila u svet snova, a onda je proradio ovaj drugi sa jačim uticajem jer je u pitanju Tran aspekt na Nat planetu....i ja sam se rano probudila....rekoh mamurna a ništa popila nisam.....Ipak od jutros sa Mesečevim trigonima (Pluton, Merkur)....funkcionišem besprekorno...samo malo kasnim :)). 
Mesec trigon RxPluton, trigon RxMerkur podstiče, dodaje mentalnu energiju, ali i fizičku....bistre se misli, mada su one pomalo vezane za prošlost....za nedovršene poslove, nedovršene poruke, informacije i sl. Pokrenuće vas ovi Mesečevi aspekti, sem ako imate i neke druge aspekte (negativne) Meseca sa vašim planetama...Radiće tranziti, ali radiće i ovi drugi...Ne budite zbunjeni, jednostavno da bi prognoza bila tačna ili tačnija potreban je uvid i u vaš natalni horoskop...Neko to može sam, većina ne....Ipak ponekad je dovoljno da znate dnevne tranzite i dnevne uticaje da bi mogli da shvatite šta vam se dešava....
 
 
 
Večeras još jedan Mesečev aspekt, sekstil sa RxKironom u Ribama...mnogi će pronaći "lek za dušu" ili bar nešto što će je zalečiti....Ovaj tranzit može "probuditi" vaše prirodne isceliteljske moći i sposobnosti. Može, ako to "govore" i ostali aspekti u vašem horoskopu!
Ovo je i potreba za intimnošću....ono sami sa sobom....u pronalasku ključa (Kiron). Dobra energija za pronalazak mira, za meditaciju, masažu, aromaterapiju...sl. "Otvorite" svoje srce ključ je tu negde!!!
Međutim ova energija donosi i empatiju, možda će neko od vas pomažući drugima pomoći sebi.....ili će neko pomoći vama i tako pomoći sebi....Kako god ovo je dobra energija. Bilo da volite sami da rešavate svoje probleme, bilo da volite pomoć drugih, vama bliskih ljudi....

 
 
Poznati sa Mesec sekstil Kiron: Johnny Depp, Audrey Hepburn, Gregory Peck, Gwyneth Paltrow, Salvador Dalí, Liz Greene, Billie Holiday, Indira Gandhi, Agatha Christie, Thomas Edison, Luciano Pavarotti, Phil Collins, Giuseppe Verdi, Helen Keller....

Danas nema egzaktnih aspekata, ali smo "nešto između":
Jučerašnjeg egzaktnog sekstila Venere i Marsa i sutrašnjeg trigona RxMerkura i RxPlutona....
Na nebu stanje ovakvo:
Sunce u Devici sve bliže ulasku u Vagu (22.Septembar)
Jupiter na 2* Vage i čeka Sunce da ga primi u zagrljaj - konjukcija (26.Septembar)
Venera u Vagi sve bliža ulasku u Škorpiju (23.Septembar)
Saturn u Strelcu je i dalje u kvadratu sa RxNeptunom u Ribama i očigledno vrši svoj uticaj. Vesti su takve da nam potvrđuju uticaj ovog dugotrajnog tranzita koji je svoju priču započeo u Novembru prošle godine, nastavio u Junu i sada u Septembru!!! Još će njegov uticaj biti jak....i na globalnom i na ličnom nivou....rekoh već pogledajte vesti i sve će vam biti jasno.....
Mars je u Strelcu sve bliži ulasku (konačno) u Jarca (27.Septembra)
RxPluton u Jarcu sve bliži direktnom kretanju - retrogradan je od 18.Aprila ove godine, direktno kretanje (26.Septembra)
RxKiron u Ribama na 22* često je u priči (aspektima) ovih dana....



Нема коментара:

Постави коментар