недеља, 18. септембар 2016.

"Mami svetlo na sledećem bregu"... Venera opozicija Uran....

Zvezdice,

"Probudi me sunce
kroz prozore prljave, musave
oblačim se žurno
kafu pijem, nestajem..."

Da napišem...pa da odem....još me drži trigon Meseca i Saturna od noćas....ali me je probudio kvadrat Meseca i Plutona...i spavala bih još i ne bih.....Zato odlazim....čeka me reka...i još jedna kafa...doručak van kuće...Voda da me smiri....u vodu da gledam.....misli da razbistrim....


Šta nam nebo danas poručuje?


DANAS NA NEBU:
Mesec je u Ovnu
Mesec kvadrat Pluton 06:38 CET
Mesec konjukcija Uran 20:31 CET
Mesec opozicija Venera 21:29 CET
Mesec trigon Mars 22:10 CET

Venera opozicija Uran 10:05 CET


Mesec je u Ovnu na 15*
Od jutros malo nervozan naš Lola....ne drži ga mesto....ne razume (kvadrat) baš najbolje ova vatrena energija (Mesec u Ovnu) energiju zemlje (Pluton u Jarcu)....Šta mi tek da kažemo :)). I ko zna šta nam još sprema kada se sretne sa RxUranom u Ovnu večeras....Raznorazna iznenađenja su moguća...Ako na to dodamo Mesec opozicija Venera...i Mesec trigon Mars....Kuda idu naša osećanja? Nervozne žene (Mesec opozicija Venera) i uzbuđenja željni muškarci (Mesec trigon Mars).....A na sve to od jutros:


"Za točak se bršljan ne hvata"
18.Septembar 10:05: Venera opozicija Uran
Venera u Vagi, RxUran u Ovnu na 23*
"Brošić što se teško pribada..."
Kako Venera nosi energiju Vage (partnerstva) ova opozicija može baš mnoge partnere razdvojiti (opozicija), to može biti privremeno razdvajanje ali i stalno (sve zavisi od vašeg natalnog horoskopa). Velika je ovo neizvesnost... jer sa Uranom se nikada ne zna.... sem da sprema neko iznenađenje....Nekome će ovaj položaj planeta doneti izazov, nekome prepreke... Gde je Venera tu su emocije, pružanje i primanje ljubavi, naklonosti, tu je potreba za harmonijom, skladom, pravdom, tu je sposobnost uživanja, sposobnost zarade, tu je i lepota, estetika, blagost, finoća, šarm... Venera vlada prirodnom kućom braka, vezama, odnosima, Venera je i tkz. mala sreća... Venera je ta koja će nam pokazati kakav je neki odnos, kako i da li sarađujemo sa partnerom, ili nekim drugim ljudima...jer bez nje nema ni saradnje ni harmonije...Ako ima rutine, učmalosti i dosade, evo prilike da se nešto promeni (Uran)..., kako iz čijeg ugla gledano naravno. Kao da je neko upalio svetla...šta svetla, reflektor... Za nekoga ove promene mogu biti dobre, za nekoga ne. Jer ono što je za nekog promena za onog drugog je patnja....Izazova će biti na sve strane, posebno ako se traži sloboda - Uran, ili bar više slobode nego što je realno ima, ili misli da je ima... I eto tenzije u ljubavnim vezama, ali i drugim vezama i odnosima... Ideja da je "trava zelenija tamo negde", sa ovim aspektom je iznenada probuđena... Mada da to bude baš tako malo ili puno zavisi i od karaktera (natalnog).
Čarls Bukovski  (Venera opozicija Uran)
Meni omiljeni citati:

"Postoje gore stvari od samoće."
"Lezi, odspavaj 3-4 dana dok ne povratiš svoje životne sokove, 
a onda ustani, pogledaj oko sebe i radi to što treba da radiš."
"Ja stvarno nemam ljubav kome da dam, ali i nemam nikoga ko to zaslužuje." 
I sve ovo se dešava dva dana posle Punog Meseca u Ribama i Pomračenja Meseca, posle nekih teških aspekata sa RxKironom u Ribama....neke rane su otvorene...
Bez panike, molim....Jedan aspekt ne može ništa sam....Dakle, sve zavisi šta je ovaj tranzit zatekao...kakvu priču u vašim životima....kakve aspekte prave Venera i RxUran u vašim horoskopima (životima). Ono što je sigurno.....uticaće na vaš život ali na koji način to znate samo vi.... 
Meni je energija Punog Meseca i Pomračenja bila u 5/11.kući, i Nat i Tran Kiron su mi u 5.kući. I znam šta mi kosmos poručuje...oprosti se....Nije prošlo još 40 dana...uskoro će....ali polako shvatam (bes)konačnost nekih stvari, nekih ljubavi...I Will Remember You (PS, I Love You)
Ovaj današnji tranzit Venere i Urana meni je na osi 1/7kuća....Venera je na ascedentu Uran na descedentu....Venera u trigonu sa Nat Mesecom, Uran ne pravi druge aspekte osim opozicije sa ASC...Venera vladar ASC, Uran vladar 5.kuće....i zato odlazim....odoh da se nakupim energije, neko treba da piše i nedeljni izveštaj :), ali kasnije....


 

Нема коментара:

Постави коментар