уторак, 6. септембар 2016.

Purple rain....Danas na zvezdanom nebu

Zvezdice,

Sinoć sam legla kao kokoška rano...smorio me RxMerkur, izludeo...ali i nasmejao....Na FB zidu bilo je i drugih vaših dogodovština sa ovim nestaškom od zaglavljivanja u liftu do na žalost ukradenog novčanika.... Na kraju ja sam ipak došla do svog ljubimca, ključ mi je dao sam vlasnik auto servisa i obećao kao izvinjenje besplatne tehničke preglede...Ja pokisla, smrznuta samo sam čekala da se dokopam auta i kreveta...Izvadila sam i tople patofne koje su zamenile letnje japanke....nadam se privremeno :-)



DANAS NA NEBU:
Mesec je u Škorpiji
Mesec trigon Neptun 11:54 CET
Mesec sekstil Sunce 20:05 CET
Mesec sekstil Pluton 21:01 CET



Od jutros u trigonu sa Neptunom i sanjaće sanjalice...bežati na oblake ma koliko oni bili sivi kao što su sada ovde kod nas... Lepa kreativna energija, energija koja podstiče maštu i snove na javi ali i energija koja može da ulenji... Kod nekog će izazvati sećanja iz prošlosti (dublje "kopanje" zbog energije Škorpije), kod nekog empatiju...
Kasnije večeras energija saradnje (sekstil), energija ravnoteže duše (Mesec) i volje (Sunce)... lepe muško ženske odnose....ali u vazduhu će biti i strasti Mesec sekstil Pluton, energija sve ili ništa, intezivna osećanja, strast, pojačana seksualnost...Mogućnost regeneracije i transformacije....



Jupiter je od jutros na 29* Device, spreman za "skok", spreman da se vine u vazdušne visine Vage...koji će se izvesno dogoditi 9.Septembra u 13:17 CET
Sutra pre ovog događaja očekuju nas dva egzaktna aspekta: 07:19: Sunce trigon Pluton i 13:33: Venera sekstil Saturn. Do kraja nedelje još jedan egzaktan aspekt: 11.Septembar 09:47: Venera kvadrat Pluton... Biće zanimljivo u svakom slučaju...





Нема коментара:

Постави коментар