недеља, 27. новембар 2016.

"Mesec je sam plovio, što ne bih i ja..."

Zvezdice, 


Nedelja je i svi ste tu....a Sunca nema :-)))...Sunce je vladar nedelje...a ono je u Strlecu od jutros na 5*...i lepo se slaže sa mojim Nat Suncem i Merkurom u Lavu....možda sam se jedva probudila zbog Mesec trigon Neptun...zapravo nisam htela da se probudim iz divnog sna koji sam noćas sanjala....
"Mesec je sam plovio, milion dugih godina. Mesec je sam plovio, što ne bih i ja..." Prva jutarnja kafa, pisma i poruke u inbox-u, nedeljni i mesečni izveštaj čekaju da budu napisani :-)), a ja i dalje "pospana", ja i dalje u snovima :-)). I tražim Sunce....
A gde je Sunce :-))

Šta nam nebo danas poručuje?

Mesec je u Škorpiji
Mesec trigon Neptun 03:46
Mesec kvadrat Mars 12:24
Mesec sekstil Pluton 17:09
Mesec sekstil Venera 22:47
Mesec u praznom hodu od 22:47 do 21:45 (28.Novembar)

Mesec u Škorpiji

Mesec je u Škorpiji, od jutros na 11*
Mesec je noćas bio u trigonu sa Neptunom u Ribama....Dve energije vode (Škopija, Ribe) u energiji slaganja (trigon)...Noć na krilima mašte, snova, romantike...Bilo da ste spavali ili bili budni....nije svejdeno (k'o ni u reklami :-))), ali i jedni i drugi imali smo mogućnost da mirno "plovimo" ove noći...Ovaj tranzit donosi: Osećanja obojena maštom. Nema granica kada su osećanja u pitanju....granice rastače Neptun. Ovo je ona energija kada se osećanja prepliću, kada je nemoguće razaznati gde počinju osećanja jedne osebe i gde se prelivaju na neku drugu osobu.... Emocije kao sunđer...osetljivost na druge ljude i situacije. Osećanje samilosti jako. Pojačana intuicija. Duhovno povezivanje sa ljudima...Ovo je i jedan od najromantičnijih aspekata, najmaštovitijih....Ovaj aspekt favorizuje snove, ovaj aspekt nudi beg od stvarnosti na krilima mašte i snova....

Mesec trigon Neptun

"Nije istina da ljudi prestanu da slede svoje snove kada ostare. 
Oni ostare jer prestanu slediti svoje snove."
"Ono što je bitno u životu nisu stvari koje ti se događaju, 
nego ono čega se sećaš i na način kako ih se sećaš."
Gabriel Garcia Marquez (Mesec trigon Neptun)

"Svet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu."
"Ljubav ne gleda očima, već dušom; zato je krilati Amor na slikama slep."
"Ljubav se rađa, živi i umire u očima."
William Shakespeare (Mesec trigon Neptun)

Šta ste noćas sanjali? Ja sam imala sasvim neobičan san....Mesec je noćas a i jutros je na mom Nat Neptunu a oni zajedno u trigonu sa Tran Neptunom koji je opet na mom Nat Jupiteru u 5.kući...Majko moja :-))), kada se udruže dva Neptuna Nat u Škorpiji i Tran u Ribama...a onda se tu nađe i Mesec u Škorpiji....Nije mi bio potreban hvatač za snove....jutros sam se setila sna koji je bio kao neki film....moj film....režirala ga je podsvet :-)))

Mesec kvadrat Mars

Višak energije...
Od jutros jedan ne tako dobar Mesečev aspekt, kvadrat sa Marsom u Vodoliji...ljutnja, bes, nervoza...a nedelja je dan za odmor....Višak energije koja se uglavnom pogrešno koristi...Ne budite ljuti danas....možda je bolje da svoju energiju iskoristite na akciju....sredite kuću ili ako vam to baš ne predstavlja radost izađite, šetajte, vežbajte....ma bilo šta što će višak energije usmeriti na korist ne na štetu!!!!! Svoju frustraciju ne usmeravajte na vama bliske ljude (Mesec - porodica), ali i na prijatelje (Mars u Vodoliji)....Stpljenje nije jača strana ovog tranzita....imajte to na umu jutros kada pijete prvu jutarnju kafu....Kvadrat Meseca i Marsa je vrlo, vrlo zapaljiva kombinacija....ne slažu se energije Škorpije i Vodolije....I žene (Mesec) i muškarci (Mars) ovde u konfliktu....Žene i čuveni PMS :-))....Muškarci i njihovo nestrpljenje, nerazumevanje....Pa ili se izbegnite ovo jutro i poslepodne ili ćutite....zapravo (pre)ćutite :-)))

Mesec sekstil Pluton, sekstil Venera

Volite se....:-))))
Već nešto kasnije poslepodne imaćemo još viška energije sekstil sa Plutonom u Jarcu...ovaj višak je pozitivan....ali je višak :-))). Iskoristite ovu energiju inteziteta, strasti....pametno! Volite se :-))). U kasne sate noćas dolazi još jedan lep aspekt, sekstil Meseca i Venere u Jarcu...Za razliku od ovog jutarnjeg kvadrata sa Mesecom, sekstil sa Venerom je miran, skladniji, prijateljski i ljubavno nastrojen....pa ću ponoviti još jednom....Volite se!!!!
Ovaj sekstil je ujedno i poslednji aspekt Meseca u Škorpiji....Mesec će noćas ući u prazan hod i u praznom hodu biti poprilično dugo do 21:45 CET sledećeg dana (Ponedeljak)!!! Onda će Mesec preći u Strelca!!!

Danas nema egzaktnih aspekata, ali i dalje su tu aspekti od početka vikenda!!!




Нема коментара:

Постави коментар