петак, 11. новембар 2016.

"Mi plešemo"....Danas na zvezdanom nebu...

Zvezdice,


Danas neradni dan ovde kod nas :-). Petak je....Venerin dan, Venera u Strelcu na 28*...Mesec u Ovnu na 3*...vatrene energije...Napolju 2* sija sunce...i od jutros jedan jedini aspekt Meseca sekstil sa Marsom...odlična energija za one koji moraju da rade, za one za koje ne važi neradni dan, ali i za sve ostale....da se izađe, bez obzira što je sunce "zubato" :-). Noćas posle ponoći Mesec opozicija Jupiter u Vagi (vladar Strelca)...slede moguća preterivanja...ali petak na subotu je malo oduška neće škoditi, naravno sem ako baš ne preterate :-).

Budi uvek sa mnom, uzmi bilo koji oblik, izludi me! Samo me nemoj ostaviti u bezdanu, gde ne mogu da te pronađem! O Bože! To je neizrecivo! Ne mogu da živim bez mog života, moje duše...
Emili Bronte, "Orkanski visovi"
Emili Bronte (Mesec sekstil Mars, Mesec opozicija Jupiter)

Na Naxi radiju pesma...."Mi plešemo" .....pa zaplešite :-)

Šta nam nebo danas poručuje?


Mesec je u Ovnu od 02:44
Mesec sekstil Mars 05:06

Mesec opozicija Jupiter 00:45 (12.Novembar)





Mesec je u Ovnu od noćas, jutros je na 3*
Posle noći u kojoj smo imali kvadrat Meseca i Venere (juče sam ga najavila), imali smo i prazan mesečev hod sve do 02:44, kada je Mesec prešao u Ovna...prvi i jedini Mesečev aspekt tokom današnjeg dana je sekstil sa Marsom u Vodoliji...
Mesec u Ovnu nagoveštava hrabrost....želju i potrebu za novim stvarima...ono samo napred bez osvrtanja...Ovan je JA...pa je moguće da se "okrenete" sebi, da sebe stavite u prvi plan i ono "šta ja hoću"...da uradite nešto za sebe...nešto što je moguće uraditi u kratkom tranzitu Meseca kroz Ovna (do 13.Novembra u 03:23)...Mesec u Ovnu diže fizičku energiju, iskoristite to!!! Negde je to i višak energije...u sekstilu sa Marsom u Vodoliji na 1* dobićete još samopouzdanja, jer Mars vlada Ovnom... Kod mnogih će se javiti zaštitnički odnos prema porodici...jake strasti, spontane reakcije, ova energija pojačava temperament...jak entuzijazam, potreba za takmičenjem (i pobedom), popularnost, šarm....jake želje... Ovan je pojedinac, Vodolija grupe...ova energija donosi istaknutog pojedinca u okviru neke grupe....



Ovo je moja tajna: Vrlo je jednostavno, oči su slepe. Treba tražiti srcem...
Antoan de Sent Experi, "Mali princ"


Poznati sa Mesec sekstil Mars aspektom: Katy Perry, Justin Timberlake, Emma Watson, Björk, Bob Marley, Antonio Banderas, Claudia Schiffer, Aleister Crowley, Billie Holiday, Shannen Doherty, Louis de Funès, Romina Power, Lauren Bacall, Virginia Woolf, Frank Zappa, Orson Welles, Antoine de Saint-Exupery, John Wayne, Emily Brontë...




Нема коментара:

Постави коментар