уторак, 27. децембар 2016.

A Different Corner....Danas na zvezdanom nebu....

Zvezdice,
Grand kafa na Viberu :)))

Utorak je....Marsov dan....Mars je u Ribama na 6*, danas srećom u sekstilu sa Suncem u Jarcu....Energija!!! Ja kasnim :-))). Umesto da ne napišem ništa danas izabrala sam da napišem ipak sa zakašnjenjem....za kafe pauzu :)). 



Danas na zvezdanom nebu:

Mesec je Strelcu
Mesec trigon Uran 21:30
Mesec sekstil Jupiter 21:45
Mesec konjukcija Saturn 22:11
Mesec kvadrat Kiron 22:22

Merkur sekstil Neptun 05:18
Sunce sekstil Mars 09:07


Ja...jutros :))
Mesec je u Strelcu, sada već na 17*
Prvi deo dana....šta da vam kažem, mene je noćašnji kvadrat Meseca i Neptuna sasvim poremetio...Susret sa meni dragom osobom....malo zanoćili, kafenisali i od sna nije bilo ništa....Jutro sam dočekala u polu snu....A obaveza nikada više....Meni se onaj "nevaljali" T-Kvadrat nacrtao na poziciji 12/6/3 kuća....posla nikada više a dan kratak....prekratak. Negodovanje što ne mogu da odgovorim na sve zahteve....Šta da radim nisam ja izmislila praznike :)). Razumem pojačani interes za konsultacije: ono kraj godine, svođenje računa ali i trenutna vrlo zbunjujuća pozicija planeta na nebu... Ja dajem sve od sebe....Nisam jutarnji tip...ujutro najviše volim da pišem....sada sam i to morala da promenim i da zakazjem jutarnje termine....Oni koji vole da čitaju Blog uz jutarnju kafu sigurno su malo ljuti :-(.....Ispravljam stvar :)) i pišem za kafe pauzu....


Drugi deo dana što se Mesečevih aspekata tiče biće vrlo uzbudljiv!!! Prvo nam ide trigon Meseca i Urana i očekujte neočekivano....za njim sekstil Meseca i Jupitera, baš lepa energija sreće, radosti, druženja.....priča oko dočeka se zahuktava....Ali... u isto vreme tu su konjukcija Meseca i Saturna i kvadrat Meseca i Kirona....nekog nešto može i da zaboli....a od negde da vas "zaskoči" i neki D-mol! Šta da vam kažem u životu ništa nije crno ni belo....Život je sav u nijansama....i dogodi se da različite energije vrše uticaj u isto vreme, izbor je naš!!!...Radost ili tuga....ili i radost i tuga!!! Život je to....



Danas i dva egzaktna aspekta:

RxMerkur u Jarcu sekstil Neptun u Ribama na 9* i Sunce u Jarcu sekstil Mars u Ribama na 6*!!! Malo mašte, kreativnosti...malo akcije...u kombinaciji jako dobra priča....Naravno Sunce i Mars će tražiti akciju ali i pružati energiju za akciju....RxMerkur u saradnji sa Neptunom bi mogao da vas "natera" da oživite neka sećanja, da poželite razgovor sa nekim sa kim se niste dugo čuli....ili da vas neko pozove....
Uspeh ne dolazi sam po sebi, za njega se treba izboriti...
Lako je do cilja stići sa ovakvim energijama....sve začinjeno maštom, mogućim čudesima...možda danas i vidite svetlo na kraju tunela....Naravno, tu negde u pozadini su još uvek učesnici T-kvadrata...toliko sam pisala o njemu da neću da se ponavljam....Savet je da budete svesni i tih (negativnih) energija i da polako korak po korak dođete do cilja.....
Ne znam koliko će vam biti bitan podatak da Donald Tramp ima u svom horoskopu aspekt Sunce sekstil Mars :))), ali dobro je znati :)), imao ga je i Albert Anštajn, imala ga je Koko Šanel...
Merkur sekstil Neptun ima Madona, Stiven Spilberg, imali su ga Ernest Hemingvej, Patrik Svejzi, Greta Garbo....




Нема коментара:

Постави коментар