субота, 18. март 2017.

I svaki put kao da je prvi...






Pogledom me miluješ, k'o da me dodiruješ,

i svaki put kao da je prvi...


Danas na zvezdanom nebu:
Mesec je u Strelcu, od jutros na 2*, posle preznog hoda Mesec je prešao u Strelca 03:59 dva sata pre svitanja :))...Prvi aspekt Meseca od jutros 08:24 je Mesec u strelcu kvadrat RxSMČ u Devici...preko puta je RxJMČ u Ribama, dakle Mesec je u kvadratu i sa RxJMČ....Eh, prošlosti šta ti hoćeš?! Ja slušam Zdravka koji peva "Ti si mi u krvi"....
Pričali smo, pisala sam i pisali su o današnjoj konjukciji Merkura i RxVenere u Ovnu u 13:26 CET, današnji jedini egzaktni aspekt na nebu!!!
Samo dva dana pre proleća na nebeskom "meniju" je jedna energija koja će mnoge pokrenuti...



Sve što nisam rekla...
Kažu da jedna lasta ne čini proleće...ja se ne slažem....meni je proleće kada god ja poželim...sa lastama ili bez...Tražila sam jutros upaljač neki, bilo koji zaostali jer ovaj koji imam više ne radi a mrzi me da idem u prodavnicu, još sam sanjiva od sna naduta :))...Pogledam u fioku radnog stola, tamo ima svega samo nema upaljača a znam da ima...i kopam, kopam...pronašla sam neke vizit karte, flopi diskete :)), koje nemam gde više da otvorim a naslovi na njima bude sećanja...Na jednom od njih je muzika.....Haustor, Azra...Pronašla sam jedan album fotografija...fotografije koje se ne mogu urediti filterima, fotošopom i sl. Izmamile su osmeh na licu....jedna od njih mi sada izgleda kao da je fotografisana u nekom predhodnom životu....i opet čujem..."pogledom me miluješ"....i ništa nije slučajno...Taman kada me je uhvatila nervoza pronašla sam kutiju starih upaljača (svaki ima neku priču) i uspela da pronađem jedan koji još radi...i zatvorila fioku...do sledećeg traženja :)))..



Šta dobijamo sećanjima?
Ponekad je to beg od stvarnosti, ponekad mazohistička potreba da se obnovi neka priča...Sećanja nas vraćaju u prošlost ponekad onako kako smo je mi videli...idealizujemo je....najčešće je tako! Neko vraćajući se u prošlost priziva samo lepe uspomene, neko one manje lepe...Najčešće prekrajamo prošlost jer nam je tako lakše...Ja sam prekinula ta sećanja...radije ću se okrenuti budućnosti...Ako su uspomene sećanje na prošlost, sećanje na budućnost su projekcije....radije ću da projektujem!!! 
Ja završavam sa sećanjima, za vas ne znam....svako od vas je posebna priča...Ovde sa ovom današnjom konjukcijom reč je o ljubavi... a o ljubavi ja uvek mogu i hoću da pišem...Danas sa ovom konjukcijom mogu da kažem šta je za mene ljubav bila i biće....kada su dvoje u ljubavi, svoji i kada u životu u dvoje budu jedno!!! Sve drugo su varijacije na temu...



Biti jedno....
Ponekad ne mogu da odredim granice između sebe i ljudi koje volim: gde završavam ja, a gde počinju oni.
Kao da smo svi mi jedno, kao da smo isti -- ista duša, želja koja traži nešto... zajedničko svima nama.
Svi smo u istom čamcu. A opet, svi smo različiti i posebni, izrazito individualni.
Postoji jedna posebna, retka vrsta ljudi koje ja zovem moji ljudi.
To su ljudi koje puštam u svoj prostor, u sebe.
Svi moji ljudi su u nečemu isti: Njihovo traženje je stvaralačko. Oni ne ruše, već nešto grade. Ne žele da vladaju, jer vladanje gubi sjaj u očima...
Moji ljudi imaju isto osećanje života. Nije više bitno kako ćemo nazvati naše odnose i koji će oblik oni imati.
Forme naših odnosa se mogu menjati, ali to osećanje povezanosti nečim iznad nas, većim od nas, što nas zove i spaja, ostaje.
Mi nekako nabasamo jedni na druge i naše se sudbine pomešaju zauvek, čak i ako nismo zajedno.
Kao da smo neke boje koje se lako mešaju međusobno, a mnogo teže sa drugom vrstom.
Boje koje se rastvaraju pomoću svetla...
(Iz knjige Biti jedno - Nebojše Jovanovića)



I da....ljubav je uvek ono što nije logično!!! U današnjoj konjukciji se princip ljubavi (Venera) susreće sa principom razuma (Merkur)...Princip..kao osnovna misao, shvatanje, pogled....Susreću se energije u potrebi za uživanjem, radošću, bliskošću, komunikacijom....Potreba za lepom rečju....lepa reč koja gvozdena vrata otvara....Konjukcija je u Ovnu i svako od nas može imati potrebu da svoje JA stavi u prvi plan....a ljubav je dvoje i MI....pripazite vi koji ste u vezama!!! Venera je retrogradna prošlost je prisutna na razne načine...koliko vas toliko i scenarija....

http://zvezdanindnevnik.blogspot.rs/2017/03/vitamin-ja-danas-na-zvezdanom-nebu.html
http://zvezdanindnevnik.blogspot.rs/2017/03/jednom-kad-se-vratismerkur-konjukcija.html
http://zvezdanindnevnik.blogspot.rs/2017/03/petak-je-moj-dandanas-na-zvezdanom-nebu.html

Sunce u Ribama (28*) je i danas u konjukciji sa Kironom u Ribama (24*), Sunce u Ribama je i danas u kvadratu sa Saturnom u Strelcu (17*)...Sve su ovo energije koje mogu začiniti današnju konjukciju Merkura i RxVenere...Srećom Mesec je u Strelcu...i da nastavim tamo gde sam stala kod Mesečevih aspekata: posle kvadrata sa RxSMČ u Devici, Mesec u Strelcu će biti u trigonima u 21:58 trigon sa RxVenerom u Ovnu...i u 00:05 dakle samo pet minuta posle ponoći u trigonu sa Merkurom u Ovnu...Mesec je ovde kao pozitivan "okidač" ... Lepa energija trigona baš sa učesnicima konjukcije...nagoveštava lepši kraj dana od početka (Mesec kvadrat RxSMČ)...



Нема коментара:

Постави коментар