четвртак, 11. мај 2017.

"Da li veruješ meni ili svojim očima"...Mars kvadrat Neptun; Merkur trigon Saturn...




Danas na zvezdanom nebu:
★Mesec:
Mesec je u Škorpiji 
23:42 Mesec opozicija Sunce (Pun Mesec) - 10.Maj
Mesec u praznom hodu od 23:42 do 18:59 
14:31 Mesec trigon Kiron
Mesec kvadrat JMČ
18:59 Mesec prelazi u Strelca

★Planete:
19:52 Mars kvadrat Neptun
22:14 Merkur trigon Saturn


Mesec je sada u praznom hodu

Mesec je u Škorpiji, od jutros na 25*....Pun Mesec je iza nas....Ko je spavao, ko nije mogao da spava, ko je bi nervozan, napet....Ima li vas koji nemate pojma o čemu se radi :))), jer ništa niste osetili....
Meni je Pun Mesec....bio u trigonu sa Nat Venerom....(Sunce, Mesec trigon Venera)...juče sam bila u banci i rešavala nešto oko računa... Bankarsaka službenica je bila ekstremno nervozna, čak nije imala ni onaj namešteni osmeh za klijente...ali nije uspela da me iznervira....nije ni mogla jer sam tačno znala šta hoću....a to je i moglo da se sprovede...samo je ona bila nervozna jer je pokušala da me ubedi da ne znam šta hoću :))). Jutros sam spavala duže i ako sam nervozna a jesam malo to je zbog kratkog vremena koje imam za ovaj tekst....
Mesec je sada u praznom hodu, do prelaska Meseca u Strelca (18:59) Mesec će biti u trigonu sa Kironom u Ribama i u kvadratu sa RxJMČ u Vodoliji!!! Promenljiva energija....od prevelike osetljivosti, empatije, humanosti....do nervoze zbog nekih nerasčišćenih stvari...Raspoloženje će nam se svakako popraviti ulaskom Meseca u Strelca....Prvi aspekt Meseca u Strelcu je sutra 11:40 trigon sa Venerom u Ovnu!!!

Mars kvadrat Neptun

Danas dva egzaktna aspekta:
★Mars kvadrat Neptun
★Merkur trigon Saturn
Mars je u Blizancima, Merkur je u Ovnu!!! Mars vlada Ovnom, Merkur vlada Blizancima....dakle zamenili su mesta i "gostuju" jedan kod drugog (recepcija)!!!
Mars je ovde u kvadratu sa Neptunom!!! Mars je ovde zaveden od strane Neptuna....i pitanje je da li zna šta radi :)). Ne čudite se ako vam danas neki ljudi neće biti jasni...Ovde će istina najviše imati problema....izvrnuta istina...laž, obmana... i pitanje: "Da li veruješ meni ili svojim očima"...
Merkur ima rešenje...on je u trigonu sa RxSaturnom u Strelcu i daje nam šansu i mogućnost da razmislimo pre nego što nešto kažemo...da budemo sabrani, stabilni i da dobro razmislimo o svemu...

★★★Ne verujte odmah u ono što vam se plasira, budite oprezni.. razmišljajte svojom glavom...verujte samo u činjenice... I ako do sada niste...naučite da kažete NE!!! 
Još uvek imamo konjukciju Merkura i Urana u Ovnu...i ovde Mars kvadrat Neptun može da pokvari stvari...posebno neku ideju, misao, komunikaciju....potrebu da se sazna istina....Ovde istina nije onakva kakvom se predstavlja...ili bolje rečeno nije onako kako izgleda!!!
Budite mudri (Merkur trigon Saturn)..

Više o svim aspektima ovde:


Нема коментара:

Постави коментар