недеља, 30. јул 2017.

Ljubav je najveće dobro ovog sveta....Danas na zvezdanom nebu...



30.Jul 10:03: Venera u Blizancima sekstil Uran u Ovnu

Zvone zvona sa obližnje crkve...Danas je Ognjena Marija....
(Sveta mučenica Marina je rodom je iz Antiohije (Turska), krstila se u 12. godini i rano je ostala bez majke, a otac ju je, kada je saznao da je hrišćanka, oterao od kuće. - iz Wikipedie)...Toliko o verama, o korenima, o izborima....Ono što je jedino izvesno je da nam je svima krv crvena....bilo koje vere ili rase bili....i jedino po čemu se razlikujemo je u dobru i zlu...i jedino tako možemo ako uopšte treba deliti ljude, deliti ih na dobre i zle....tako su mene učili i odgajali, tako sam i ja učila i odgajala moje dete....i ponosna sam na to....


Naše duše su besmrtne, vrednost duše je nemerljiva....Duša ne može bez razuma, jedino razum može razlikovati dobro od lošeg...Onaj ko zna šta je dobro nikada neće činiti zlo....Dakle u znanju je sve...Da, znam da su dobro i zlo potpuno subjektivni doživljaji...Za mene je zlo mržnja, sebičnost, okrutnost....Filozofira od jutros Jupiter u Vagi na mom ASC....:-))).

„Kada bi se svi držali ljubavi, ova zemlja bi bila raj. Ali kad bi se svi držali bar onog što je malo manje od ljubavi – jer, ljubav je veza savršenstva – kada bi se makar držali principa „što želite sebi, to činite drugima; što ne želite sebi, to ne činite drugima“, onda bi zemlja, ako ne bi postala baš raj, bila blizu raja.”  - Patrijarh Pavle

Venra u Blizancima sekstil Uran u Ovnu 

Nisam htela da pišem o dobru i zlu.....čula sam zvona i ruke na tastaturi su same krenule da pišu...Ja sam sela za ovaj sto da bih pisala o ljubavi....Ljubav je najveće dobro ovog sveta, tako da ima logike sve što sam napisala....

Sunce (7*) i Mars (6*) su u Lavu...Mesec je u Škorpiji od jutros na 3*...Danas će biti u kvadratu i sa Marsom i sa Suncem...To je tako, energija Lava i energija Škorpije su u kvadratu...Možda su me baš oni ovi kvadrati "naterali" da u tekstu o ljubavi bude i slovo o dobru i zlu....
★Venera je u Blizancima na 28* u sekstilu sa Uranom u Ovnu na 28*...
Venera je od jutros egzaktno na mom Nat Mesecu....Oni tako zajedno (u konjukciji) u sekstilu sa mojim Nat Uranom u Lavu, a danas je i tranzitni sekstil Venere i Urana!!! Uran u Ovnu je u u sekstilu sa mojim Nat Mesecom!!! Dakle moj natalni aspekt Mesec sekstil Uran danas je aktiviran....Mesec se nalazi u 9.kući....moje putovanje je sve bliže....
Lepo....Tako se i osećam.... Da, bez obzira na kvadrate Meseca....Mada istini na volju ima nervoze...neka napetost i pitanja koja mi se vrzmaju u glavi...da li ću uspeti sve da uradim....Pišem neke tekstove unapred, spremam kuću...vadim kofere....Uskoro će Tran Mesec da pređe preko mog Nat Neptuna :)))....i eto spasa :))). Ili prevedeno da svi razumete eto glave u oblacima....



Danas će se jedna devojka veriti :))). Mala "džepna Venera", sa konjukcijom Venere i Sunca u Škorpiji...Baš danas sa konjukcijom Tran Meseca i njenim planetama u Škorpiji: Venera, Sunce, Merkur i Pluton!!! Baš danas kada je sekstil Venere u Blizancima i Urana u Ovnu...Sigurna sam da će to biti veridba iz njenih snova....Nešto neobično, drugačije, originalno... (Uran). Venera je u Blizancima, nešto duplo, dva....Ceremonija u porodici (ona je vrlo tradicionalna, ali nije konzervativna).....osećam da će biti još jedna ceremonija samo za nju....Mislim da nju čeka još lepih iznenađenja....i danas i ovih dana...
Sigurna sam da će imati originalnu haljinu....da će se presvlačiti (Venera u Blizancima), ali da će haljine biti "obojene" energijom Škorpije (njena Venera u Škorpiji)....Prsten mora biti neobičan i drugačiji....
Ja joj želim svu sreću ovog sveta....

Vama želim da uživate u ovom danu...."Rizikujte"....(Uran), volite, budite voljeni (Venera), kažite i pokažite Ljubav 💗💗....Ljubite, grlite, plešite....Uživajte u životu i u danu....




Lutko ja sam rešen da sa tobom zauvek plešem.....







Нема коментара:

Постави коментар