среда, 23. август 2017.

"Brate mili pa ja sam Devica" :)))


"Brate mili pa ja sam Devica" :)))


Sunce je danas 20 minuta posle ponoći prešlo u Devicu....
Krenula je vladavina Device!!!
Posle energije Lava, drame i dramatičnosti :)), eto nama praktičnosti i discipline...Život ide dalje, odmori su za mnoge od nas iza nas :)), vreme je za svakodnevni život i rutinu...I za one koji to vole i za one koji to baš ne vole...Raditi se mora, bar većina nas mora da radi....Vreme je i za žetvu :)), pa ko je šta ranije posejao :)))....I kada smo već kod prirode :)), ja sam danas dobila jednu zanimljivu biljku.....:))), "sitnicu" kako reče darivaoc...



Sunce će boraviti u Devici od 23.Avgusta do 22.Septembra....

Sve o tranzitnom Suncu u Devici imate ovde:

Sunce u Devici (tranzitno)




Sunce u Devici će praviti neke aspekte:
26.Avgusta Sunce konjukcija Merkur; Sunce opozicija Neptun 5.Septembra; Sunce trigon Pluton 9.Septembra; Sunce kvadrat Saturn 14.Septembra; Mlad Mesec (Sunce konjukcija Mesec) 20.Septembra; Sunce prelazi u Vagu 22.Septembra...

Besame Mucho



Нема коментара:

Постави коментар