четвртак, 24. август 2017.

Summertime.....Janis Joplin, ulazak Jupitera u Škorpiju, "Pandorine kutije" i još (po)nešto.....


Summertime Janis Joplin

Leto je i dalje. Srećom. Po mene, po sve nas koji volimo leto. I nije nam mrsko kada se asfalt topi. Kada su šorc i majca obavezni deo garderobe. Lak na noktima letnji, morski ili kako reče jedna devojčica Santorini plavi :)). Kosa divlja, Lavovska, neće četku i fen, samo prste :)).
Leto je i dalje. Poslednja četvrtina. Svitanja su sada oko 6 a.m. Leti nikada ne spavam duže od 7 a.m. Brojimo sitno dane avgusta, sedam dana do septembra, 28 dana do kraja leta. Jedino što volim od jeseni su miris i boje jeseni. Jesenju kišu ne volim, volim samo letnje pljuskove. I već sada razmišljam o sledećem proleću jer dolazi pre leta, mog omiljenog godišnjeg doba. Jer tada me čeka još neko grčko ostrvo u nizu, koje ređam kao perle oko vrata, perle uspomena. Koje dodirnem svaki put kada mi se jesen i zima uvuku u kosti.

Eat Pray Love
Leto je i dalje. I to je ono najvažnije. O jeseni i zimi koji neumitno DOLAZE misliću kao Skaret O'Hara sutra...Sada mi je u glavi: Eat Pray Love ili po naški: Jedi Moli Voli...i putuj. Putuj u mislima, putuj dušom, kada već ne možeš stvarno! I putujem svaki dan u pauzama kada ne radim. "Zavrtim globus" pa gde se prst zaustavi. Varam. Gvirim.  Prst zaustavim opet negde u grčkoj na nekom ostrvu na kome još nisam bila. Možda Karpatos, Kefalonija Kapetana Korelija i njegove mandoline, Amorgos "Veliko plavetnilo", Mikonos gde je boravila "Širli Valentajn". Da proživim svoje lične filmove. Da sakupim uspomene u teglu za zimu. Moja zimnica. U njoj školjke, kamenčici, usoljeni morskom solju. I nisam ja kriva. Krivi su moj Neptun u 1.kući i Mesec u 9.kući. I opet horoskop. Horoskop uvek i zauvek. 


Sunce u Devici

Bez Sunca ne mogu. Ma gde ono bilo. Od juče je u Devici. Tu su moj Pluton i Venera zagrljeni čekaju da Sunce "pređe" preko njih. Da ih obasja, prosvetli :). Jupiter u Vagi je već nekoliko dana egzaktno, tačno da tačnije ne može biti na mom ASC. Broji dane do prelaska u 1.kuću. I on je kriv što me ne drži mesto. I on neumitno ide ka Škorpiji. I ostaje u mojoj 1.kući, sve do 7.Januara. Ali vratiće se. Vratiće se u Maju 2018. Usred proleća. Nataraške (retrogradno). Izaći će iz prve kuće početkom septembra 2018. 
Počinje još jedno odbrojavanje. Jupiter 10.Oktobra prelazi u Škorpiju!
I ne smeta mi što će Jupiter relativno skoro preći u Škorpiju. Odavno me pitaju, šta možemo da očekujemo od prelaska Jupitera iz Vage u Škorpiju 10.Oktobra? Ja kažem, radujte se zemljani i vodeni znaci! Radujte se Škorpije pre svih! Radujem se i ja i ako nisam ni zemljani ni vodeni znak, ali srećom imam planeta u tim znacima. Radujem se jer imam Neptuna u Škorpiji (generacije "rock n roll sex and drugs"), imam i Veneru i Plutona u zemljanom znaku :), i Jupitera u vodenom. Sa pravom se radujem i ja. I tako je to. Nema uopštavanja. I nisu samo neki znaci povlašćeni, sve je individualno. I zbog toga mi malo nije dobro kada ovih dana čujem sve će da nam krene od oktobra. A Škorpije povlašćene. Jesu povlašćene. Jupiter posle 12 godina ponovo ulazi u njihov znak. I to je za slavlje. Sve ostalo ide od osobe do osobe, rasporeda zvezda (planeta) u natalnoj - životnoj karti. Za sve je kriva krštenica, datum, mesto i tačno vreme rođenja!!! I ljubiće se (konjukcija) Jupiter i Neptun u mnogim horoskopima :)). I praviće Jupiter neke sekstile i trigone sa zemljanim i vodenim znacima. I to je povlastica. ALI praviće Jupiter i neke kvadrate i opozicije, možda baš nekim Škorpijama. I preživeće one to, kao i sve do sada. Jer nebo nema miljenike, svi smo pod ovim zvezdama jednaki. Danas ti....sutra ja!!!
Jupiter je boravio u Lavu od 16.Jula 2014. do 11.Avgusta 2015. Beše lepo nama Lavovima. Ali, bilo je trenutaka koji i nisu bili tako lepi. Jupiter je bio u opoziciji sa planetama u Vodoliji, u kvadratu sa planetama u Škorpiji i Biku. Preživeli smo.


Odakle tolika euforija oko ulaska Jupitera u sledeći znak?
Kolo sreće se okreće. Ove godine Škorpije, sledeće Strelčevi. Svake godine Jupiter menja znak. I svake godine neki znak slavi! To se neće promeniti. I uvek će biti euforije.
Jupiter je planeta: znanja, mudrosti, sreće, blagostanja, uvećanja, ekspanzije, simbol teorije i znanja, morala, pravde, zakona, etike, vere....Jupiter vlada i velikim novcem! 
Na ličnom nivou donosi sreću i blagostanje. Neko ko u svom natalnom horoskopu ima jakog Jupitera - dobro postavljenog i aspektovanog za njega se smatra da je "rođen pod sretnom zvezdom". Za Jupitera se tradicionalno vezuje: širenje, uspeh, rast, optimizam, napredak i napredovanje. Jupiter je naš "Anđeo čuvar"....on će nam pokazati u čemu smo najuspešniji (natalni) ili u čemu ćemo biti uspešni u toku neke godine (tranzitni). Pokazaće nam i gde je naša sreća...ili "kakve smo sreće"Jupiter nas uvek vodi izvan poznatih granica, on je taj koji nam širi vidike. On je taj koji nas inspiriše da uživamo u životu i on je taj koji nam nudi neslućene mogućnosti. Jupiter donosi sreću kao nagradu! Ali svima ne samo jednom znaku! Svima već prema horoskopu rođenja (natalni).
Svi imamo pravo da očekujemo nagradu, veliku sreću, lutriju...u vidu novca, ljubavi, novog posla, putovanja. Bilo je onih koji su me pitali "Zbog čega meni Jupiter nije doneo ništa"? Bile su to neke Vage, a Jupiter je boravio i još uvek boravi u Vagi. Svi redom Jupitera zovemo planetom sreće. Jupiter je više od toga. Ja uvek naglasim da Jupiter proširi ono što zatekne. I dobro i loše. I možda će baš nekim Vagama krenuti upravo sa ulaskom Jupitera u Škorpiju.

Kada Jupiter pređe u Škorpiju, počeće svojevrsno godišnje putovanje ove moćne planete. Zaroniće Jupiter misterioznim vodama Škorpije. Krenuće duboko, vrlo duboko istraživanje ali i suočavanje sa nekim misterijama života i smrti (Škorpija), ronićemo po podsvesti i po svemu onom što smo vremenom sakrili ili pokušali da sakrijemo. Gde god uđe Jupiter u bilo koji znak on širi, proširuje energiju tog znaka, preuveličava... Tako će biti i sa energijom Škorpije. Sve što smo nekada sakrili, "zakopali", sklonili u neki orman ili kutijicu, sada će doći vreme da to preispitamo, istražimo. Usmerićemo svo znanje, mudrost, teorije ka istraživanju, "kopanju"....
I ovo je još jedno putovanje (sada u Škorpiji) još jedna potraga za istinom. Svako svojom.
A Škorpija je poznata po svojoj magnetskoj snazi i privlačnosti, strasti, intezitetu, dubini, ekstremima, provokativnosti, tajnama...U pozitivnim aspektima: prodorna, smela, ispitivačka, istraživačka, motivisana, strastvena. U negativnim aspektima: ova energija je nasilna, osvetoljubiva, uzbuđujuća, dominantna, sarkastična, ljubomorna, tajanstvena, sumnjičava, netolerantna...Tako će biti i sa Jupiterom u Škorpiji i on će na svom putu - tranzitu praviti razne aspekte i dobre i loše i zbog svega ovog nema uopštavanja. I neće svima da krene od oktobra kako se ovih dana priča, krenuće onima koji su te sreće...a rekoh već "Kolo sreće se okreće"....Danas ti...sutra ja....i tako u krug....
Ok, Škorpije vi se smatrajte favorizovanim od strane kosmosa....Spremite se za Jupiterovo putovanje kroz vaš znak...Spremite se za novi ciklus, iskoristite godinu dana ispred vas od 10.Oktobra 2017. do 8.Novembra 2018. Spremite se i vi Jarčevi, Ribe, Rakovi i Device i prema vama će Jupiter biti blagonaklon. Šta ćemo mi Lavovi, Vodolije i Bikovi (fiksni znaci)....knjige kažu da nas čeka stresni period. Biće i toga, jer Sunce u Lavu, Vodoliji i Biku će u tom tranzitu biti u kvadratu (Lav i Vodolija) i u opoziciji (Bik) sa Jupiterom u Škorpiji....Dakle generalno, uopšteno je tako. Pojedinačno to je malo ili puno drugačije. Već sam vam napisala gore šta ja očekujem.  A ja imam i Merkura u Lavu. Biće "čupavo" na početku tranzita Jupitera kroz Škorpiju, a onda kasnije mogu da se nadam da će i mene "sreća pogledati" :). Radujem se i što će Jupiter "šetati" kroz moju 1. i 2.kuću u horoskopu. Za mene lično život ide dalje i sa Jupiterom u Škorpiji. Nadam se da će tako misliti i svi vi koji niste Škorpije :).
Drage Škorpije, jedna mala napomena: Neće se ništa dogoditi ako sedite kod kuće i čekate da vas snađe neviđena sreća, moraćete i vi nešto da uradite. Da ne bi i vi jednom pitali, eto Jupiter je u Škorpiji a ja nisam osetio/osetila ništa od sreće koju ste obećali!
Škorpije....otvorite hrabro svoje "Pandorine kutije", i polako sve ono što ste svesno i podsvesno skrivali od sebe i drugih rasčišćavajte....Iskoristite moćnu energiju Škorpije za transformaciju i regeneraciju...tu negde i je i vaša sreća!!!
Mala digresija: Ja sam od onih koji su povremeno gledali i priznali da su gledali rijaliti šou Parovi....tamo se povremeno učesnicima puštao tkz. glas naroda iz Pandorine kutije....ako ovaj šou nastavi svoj ciklus i ove godine Pandorina kutija će biti "glavna zvezda"....



Biće još tekstova o ulasku Jupitera u Škorpiji....Nisam ni dotakla globalni plan. Nisam pisala o predispoziciji ove energije koja će se možda baviti otkrivanjem najvećih misterija našeg vremena. Da će ova energija biti usmerena ka pitanjima života i smrti, na ratove, da možemo očekivati procvat nekih obaveštajnih agencija. Baviće se ova energija globalno i kriminalom, privođenjem nekih poznatih i malo poznatih kriminalaca, suđenjima za kriminal ali i ratne zločine (Jupiter zakon i pravda), Škorpija (kriminal, smrt, ubistva...). Možda će se svet prisetiti nekih slvnih ličnosti koje su umrle u vreme boravka Jupitera u Škorpiji: Džimi Hendriks (18.Septembra 1970), Dženis Džoplin (4.Oktobra 1970), Džim Morison (3.Jul 1971.),  Kurt Kobejn (8.Aprila 1994.), svi su imali 27 godina kada su umrli (tkz. Klub 27) i svima je tada u vreme smrti Jupiter bio u Škorpiji...Možda će se ova energija baviti i nekim sexualnim revolucijama, možda će se pitanjima sexa baviti zakon i pravda (rodna ravnopravnost, legalizacija prostitucije i sl. teme). Istraživaće se i proučavati neke bolesti, infektivne pre svega. Pročavaće se energije, energetska medicina, procvat mogu očekivati neke mistične i okultne stvari...i oni koji se njima bave!!!

Za sve vas do novog teksta možete se prisetiti gde ste bili, šta ste radili u periodu od 28.Oktobra 2005 do 23.Novembra 2006. kada je Jupiter poslednji put boravio u Škorpiji.....




Нема коментара:

Постави коментар