субота, 14. октобар 2017.

Princeza na zrnu graška... Venera u Vagi od 14.oktobra do 07.novembra 2017.




I kako ste prošli :))), sa jučerašnjim petkom 13. Da li ste se uverili da je dan kao i svaki drugi dan, ili ste potvrdili svoje uverenje da je taj dan baksuzan :)). Kako god....prošao je....
Ja mogu da kažem da mi je bio srećan...Red na kasi u prodavnici, ja poslednja...otegao se red u nedogled i traži strpljenje...dok razmišljam ima da se načekam gledajući u korpe ispred mene :)), dolazi druga kasirka, gleda baš u mene i kaže dođite na ovu kasu :)), i šta reći....:-)). Dok pakujem stvari u kese...čujem stgla poruka na FB, pogledam.....osmeh od uveta do uveta....i glasan uzdah sreće....Neko mi javlja predivnu vest....da će se dogoditi nešto o čemu smo pričali :))). Srce veliko k'o kuća....radi ubrzano...ali od sreće....Volim ono što radim....ali posebno volim ovako lepe vesti :)))
Razmišljam....gde su dve lepe stvari mora da ima i treća....i setim se....Juče ujutro sam se dopisivala sa nekim ko tek očekuje lepe vesti....rekla mi je nešto što nikada neću zaboraviti....Bez obzira na vesti koje očekuje i ona i ja znamo da ona neće odustati!!!



Mesec je i danas u Lavu, od jutros na 13*...
Tek kasno večeras Mesec u Lavu će biti u ⭐konjukciji sa RxSMČ na 21* (21:25 CET), biće i u sekstilu sa Suncem u Vagi na 21* (22:33 CET)...Baš lepi i harmonični aspekti za subotu...za vikend, za izlaske...Jaka energija Lava (konjukcija Meseca i SMČ) energija ljubavi, "srca na dlanu", energija deteta u vama :)). Izlaz postoji (RxSMČ u Lavu), možda je on negde u nekom druženju Lavom vlada Sunce a ono je u Vagi....možda je u prošlosti (RxSMČ), kako god....pronađite svoj IZLAZ....Sunce (volja) i Mesec (duša) u aspektu saradnje...ravnoteža duše i volje....Volite se ljudi...budite zadovoljni, srećni...Venera je već prešla u Vagu....eto još razloga da se družite, volite, uživate, flertujete, kinđurite :))).


"Pomalo si kao dunja sa ormara"...
Moja bašta :))), papričice, origano, limun i dunje :))

Jutros sam se probudila rano....sve zbog dunja :)). Mnogo volim dunje i mama mi je po tati poslala dunje :))). Sve za dunje na ormanu....Ormana za dunje nema ali ja ih se tako sećam....Orman moje bake i dunje....:-))). Zbog dunja kasnim od jutros....jer sam se "na kratko" vratila u krevet....ipak je subota....a mama je poslala ručak :-). Subotom vlada Saturn, a prema nekim autorima Saturn vlada Dunjama!!!!


Venera je u 12:11 CET prešla u Vagu...


Venera u Vagi (tranzitna)


Ovde je reč o tranzitnoj Veneri i njenom uticaju na vaš život....
Bez obzira kakvu Veneru (natalno) imate Venera u tranzitu će takođe uticati na vas...Već prema položaju (kuća u kojoj se Tran Venera nalazi), prema aspektima koje pravi sa Tran planetama ali i sa vašim Nat planetama... Zatim koliko se slaže sa vašom Nat Venerom (obično se slažu ako su iz iste grupe zemlja, vazduh, vatra, voda ili ako su u srodnim elementima...)....
Najvše će se obradovati Veneri u Vagi, oni koji već imaju Veneru u Vagi u natalnom horoskopu (povratak Venere), zatim Vage (Sunce) i svi oni koji imaju neke planete u Vagi....ja imam ASC u Vagi i ja ću se svakako obradovati u nekom trenutku kada bude prelazila preko ASC, zatim svi oni koji imaju Veneru u Blizancima i Vodoliji ali i neke planete (vazduh - trigon), u Lavu i Strelcu ali neke planete (vatra - sekstil)....Možda se neće baš radovati Ovnovi (opozicija), Rakovi i Jarčevi (kvadrat)...Bikovi i Ribe će biti u periodu prilagođavanja (inkonjukcija), Device i Škorpije su povlašćene, Venera je do skoro bila u Devici, posle Vage prelazi u Škorpiju!!!

Aspekti Venere dok boravi u Vagi:

23.oktobar 22:11: Venera inkonjukcija Neptun
28.oktobar 05:20: Venera kvadrat Pluton
03.novembar 10:31: Venera sekstil Saturn
04.novembar 07:02: Venera opozicija Uran
07.novembra 13:38 Venera prelazi u Škorpiju
Bitno je i da znate da će Mars preći u Vagu 22.oktobra!!!

Kao što i sami vidite Venerin boravak u Vagi neće biti ni malo lagan!!! Prvi aspekt sa RxNeptunom u Ribama (inkonjukcija) zbuniće Veneru ali i nas!!! Ubrzo će doživeti i erupciju kroz energiju kvadrata sa Plutonom u Jarcu.....Početkom novembra će se smiriti :)), zahvaljujući sekstilu sa Saturnom u Strelcu, ali već dan posle biće u raznim uzbudljivim momentima, neočekivanim, alarmantnim...zbog opozicije sa RxUranom u Ovnu. I tako ubuđena :)) preći će u strastvenu energiju Škorpije!!!
Mars će se pridružiti Veneri 23.oktobra i opet će neko vreme biti u istoj energiji....energiji odnosa, veza...Dakle od 23.oktobra nas čekaju nove žensko (Venera) muške (Mars) igre :))).
Sretan nam boravak Venere u Vagi!!!

U to ime.....



Нема коментара:

Постави коментар